Turisztikai Marketing Konferencia 2.0: állami turizmus, marketing, digitalizáció, adattudomány

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban.

Időpont: 2017. október. 10. 09:00
Helyszín: Buddha-Bar Hotel Budapest (1052 Budapest, Váci utca 34.)

Kedvezményes részvételi díj 2 főtől: 19 900 ft + áfa / fő (vásárláskor adja meg a db számot)

Teljes árú részvételi díj: 21 900 ft + áfa / fő

9.00 Regisztráció

9.30 Köszöntő
Bán Teodóra, Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ, ügyvezető

Állami turizmusmarketing új utakon
előadó: Bánhegyi Zsófia, Magyar Turisztikai Ügynökség, vezérigazgató-helyettes

Célcsoportképzés, szegmentáció – a mikroszegmentáció a siker egyik kulcsa?

Generációelmélet (alfa, Z, Y generáció)
előadó: dr. Bernschütz Mária, BME Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék, egyetemi adjunktus

Kerekasztal-beszélgetés
moderátor: dr. Bernschütz Mária, BME Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék, egyetemi adjunktus
résztvevők:
Czinege Szilvia, Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., értékesítési és marketing igazgató
Mizda Katalin Veronika, Csodák Palotája Nonprofit Kft., ügyvezető
Schlett Anna, Magyar Nemzeti Galéria, kommunikációs főosztályvezető
Kovács Krisztina, Sprit Hotel, Értékesítési és Marketing Igazgató

Kávészünet

A lényeg a részletekben rejlik – az adatok fontossága a marketing területén

Mit jelent a digitalizáció és a mobil az idegenforgalom számára? A smart eszközök szerepe
előadó: Dörnyei Otília, GfK, Product Head, Brand and Customer Experience

Social Listening: a lényeg a részletekben rejlik – az adatok fontossága a marketing területén
előadó: Kelemen Árpád, PwC Magyarország, senior tanácsadó

Kerekasztal-beszélgetés
moderátor: Bánlaki D. Stella, Forbes, főmunkatárs
résztvevők:
Gandera Balázs, Intren Kft., ügyvezető
Hardy Mihály, Budapest Airport Zrt., kommunikációs igazgató
Bodrogi Bozán András, Google Ground, Regional Google Trainer (felkérés alatt)
Ebéd

Egyéni utazás = egyedi élmények?

Az attrakciótól az élményig
előadó: Puczkó László, Az attrakciótól az élményig című, 2011-ben megjelent könyv szerzője

Kerekasztal-beszélgetés
moderátor: Szántó Zoltán, Turizmus Trend
résztvevők:
Különleges tematikájú szervezett programok: Erdei Bálint, Cityrama, ügyvezető
Kerékpárkölcsönző: az egyedi városnézés egyik fontos eszköze: Christian Brandmayer, Budabike
Vezetett séták: egyedi élmények, a helyiek mint speciális célcsoport?: Magyar Vilma, budapestUNDERGUIDE, alapító, ügyvezető
Linz, 2017 – életművészet központú tematikus év: Kovács Balázs, GD Consulting, tulajdonos, ügyvezető

Budapesti nagy rendezvények – Budapest márkaépítés

Kerekasztal-beszélgetés
moderátor: Vereckei András, Turizmus Trend
résztvevők:
Balogh Sándor, Bp2017 Nonprofit Kft., gazdasági igazgató
Kádár Tamás, Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft., cégvezető
Bán Teodóra, Szabad Tér Színház Nonprofit Kft. és Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Kft., ügyvezető

Kérdések és válaszok

16.30 A konferencia zárása”

Forrás:
Turisztikai Marketing Konferencia 2.0; Turizmus Online; 2017. szeptember

A bejegyzés kategóriája: gazdaság
Kiemelt szavak: , , , , , , , , .
Közvetlen link.