„…a Facebookon jelenleg több, mint 2,2 millió magyar ember van.
Ez önmagában nem mindenkinek tűnik óriási számnak, de ha belegondolunk, hogy ez több, mint a magyarországi lakosok 22%-a, és az internetezők 36%-a, akkor egészen máshogy hangzik.
…
Ha a különböző korcsoportok arányát nézzük, akkor láthatjuk, hogy a magyar lakosság körében a 65 év fölöttiek jelentősen többen vannak.
A 15 és 65 közötti korosztály eloszlása az internetezők és a magyar lakosság között a létszámhoz képest mondhatjuk, hogy hasonló, azonban a Facebookon már azt láthatjuk, hogy itt bizony a fiatalok vannak többségben.
Ez azt jelenti, hogy a fiatalok komoly része már jelen van a Facebookon, viszont ahogy egyre idősebb korcsoportokat vizsgálunk, egyre kevesebben Facebookoznak.
Még.
Ugyanis azt mindenki, minden nap tapasztalhatja, hogy egyre többen Facebookoznak az idősebb korosztályokból, de valójában minden korosztályban egyre nagyobb a növekedés.
…
A magyarok száma a Facebookon 7000 fővel nőtt átlagba minden egyes novemberi napon.
…
A Google keresési adatait vizsgálva egyértelműen látszik, hogy az egyik leggyakrabban használt szó a magyar keresések között a Facebook.
Ez pedig további létszám és látogatottságot jelent jövőre is.”
Forrás:
Miért éppen Facebook?, RG Stúdió, 2010. november 29.