„Már Sajószentpéteren is korszerű körülmények között intézik az ügyeket.
„A területi közigazgatás fejlesztésének kiemelt célkitűzése az ügyfélbarát közigazgatás megteremtése, a szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférés biztosítása. A megvalósítás egyik legfőbb eszköze a kormányablakok hálózatának kiépítése és működtetése, valamint a szolgáltatási színvonal folyamatos fejlesztése…” Demeter Ervin, Borsod-Abaúj-Zemplén megye kormánymegbízottja ezekkel a mondatokkal vezette be azt a sajószentpéteri ünnepséget, amelyen – a felvázolt folyamat következő állomásaként átadták a Kazincbarcikai Járási Hivatal keretein belül működő Sajószentpéteri Kormányablakot, amely – mint a kormánymegbízott jelezte is – immár huszadik a megyében.
Ma már az ügyfél és az ő ügye van a középpontban…” Demeter Ervin
Emlékeztetett arra, hogy amikor – egészen pontosan 2011. január 3-án – Miskolcon átadták a megye első kormányablakát, akkor az országban összesen húsz kormányablak működött és mindez jelzi a fejlődés hatékonyságát.
Középpontban az ügyfél
Mint mondta, az ügyintézés a szabályok betartatásától odáig jutott, hogy ma már az ügyfél és az ő ügye van a középpontban, és a kormányablakokban dolgozók feladata az, hogy a jogszabályok adta kereteken belül elintézzék azt a bizonyos ügyet.Szaniszló János, a Kazincbarcikai Járási Hivatal vezetője felidézte, hogy 2013. január 2-án, reggel 8 óra 10 perckor futott be az első ügy a járási hivatal kereteiben működő kormányablakhoz és ma már büszkén mondhatjuk ki a számot, hogy az elintézett ügyek száma 557 546. Ennek a további gyarapításában nagy szerepe lesz a Sajószentpéteri Kormányablaknak, amely három járás, a Miskolci, az Edelényi és a Kazincbarcikai határán működik, így stratégiai helyen található.”
Forrás:
A sajószentpéteri kormányablak már a huszadik Borsodban; BOON.hu; 2018. március 18.