„2 napos konferencia, Courtyard by Marriott Budapest City Center, 2013. 09. 17-18.
Konferenciánk teljes körűen átfogja az elektronizálással kapcsolatos problémakört, a szakma által hiányolt tapasztalati „jó példákat”: az elektronikus dokumentumkezelés teljes életciklusát a keletkezéstől az e-aláíráson, hitelesítésen keresztül az információbiztonság szem előtt tartásával egészen a megsemmisítésig, gyakorlati fókuszú, esettanulmány jellegű előadásokkal bemutatva.
A rendezvény főbb témái:
Dokumentumkezelés a vállalati hatékonyságért
- Milyen tényezők hátráltatják az e-dokumentum kezelő rendszerek bevezetését? ’Ejj, ráérünk arra még?’
- Teljesítménynövelés a dokumentumkezelés kiterjesztésével
Elektronikus dokumentumok életciklusa: a keletkezéstől a megsemmisítésig
- Mit kell tenni a digitalizálást követően: e-iratkezelés a gyakorlatban
- Tegye hatékonyabbá vállalata működését a dokumentumkezelés automatizálásával!
- Professzionális digitalizáló eszközök
- Workflow-val az egyszerűbb munkafolyamatokért
- Mit – miért – hogyan? Az e-dokumentumok megőrzése és kezelése
- A vállalati hatékonyság megteremtése a vállalatirányítási és dokumentumkezelő rendszerek integrálásával: Kerekasztal-beszélgetés
- A feleslegessé vált dokumentumok tárolásának költsége és kockázata: mikor és hogyan semmisíthetőek meg az elektronikus dokumentumok?
Az információbiztonság aktualitása
Amiről nem beszélünk sokat, pedig alappillére az e-dokumentum kezelésnek: az információbiztonság
Hiteles másolat készítése az e-aláírás és időbélyegző függvényében
- Az e-aláírás jogszabályi hátterét övező bizonytalanságok tisztázása
- Az e-aláírás megvalósíthatósága a gyakorlatban
- A tanúsítvány megszerzésének lépései a hitelesítés során
Az e-számla elterjedése a gyakorlatban
Tömeges e-számla kibocsátás: saját fejlesztésben vagy konszolidátori modellben érdemes gondolkodni?
Kitekintések a jövőre
Szolgáltatói, felhasználói és lakossági oldal aktivitásra motiválása az e-dokumentumkezelésben: Kerekasztal-beszélgetés
Konferenciánk kulcselőadói:
- Jaeger László, Dokumentumtár vezető, Fővárosi Gázművek Zrt.
- Mészáros Tamás, Értékesítési Igazgató, CNW Rendszerintegrációs Zrt.
- Glausius László, Dokumentációs Csoportvezető, Richter Gedeon Nyrt.
- Csajági Dezső, IS application manager, CRM manager, Sanofi – Aventis Magyarország Zrt.
- Pataki Tamás, Business Development Manager DMS, Iratkezelési Szakértő, Business Imaging Group – Canon Hungária Kft.
- Fülöp Mariann, Livelink, SAP modulgazda, Főgáz Zrt.
- Pataki Gábor, Tájékoztatási és Dokumentációs Osztály Vezető, Országos Bírósági Hivatal Magyar Igazságügyi Akadémia
- Jankó Csaba, Vezető, Vezető Vevők/Folyamatirányítás Folyószámlák, AUDI Motor Hungária Kft.
- Hegedűs Tamás, Elnökhelyettes, Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Nemzeti Biztonsági Felügyelet
- Dr. Bartók Sándor P., MELASZ ügyvezető – alelnök
- Medgyesi Brigitta, Szenior alkalmazás tanácsadó, E.ON IT Hungary Kft.
- Fekete Gábor, E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkár, Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
- Elkán Tamás, Üzletfejlesztési Osztályvezető, Díjbeszedő Holding Zrt…”
Forrás:
Elektronikus és papír alapú dokumentumkezelés 2013; IIR-Hungary