„A tegnapi posztomra sok reakció érkezett. [A szerző a magyar ügyfelek és a szolgáltatók közötti viszonyt elemezte, meglehetősen felindultan. szerk.] A legtöbben védik (megértik) a magyar rendszert, mert állítólag az alapvető hozzáállás itt mindig az, hogy az emberek mindent megpróbálnak kijátszani és szükség van a nehezítésekre. Az egyik számítógép alkatrészekkel kereskedő cég szerint a garanciális ügyintézés azért annyira bonyolult, mert mindenki ezzel játszik. A magyarnak nincs pénze, tehát próbálkozik. Aki meg őszintén szeretne tényleg cseréltetni garanciában valamit, az rosszul jár.
Volt valaki, aki laminált magának aláírási címpéldányt:
„A céges dolgokra csináltattam egy mini aláírási címpéldányt. Az ötlet alapja hogy az aláírási címpéldánynak nincsenek formai követelményei. Azaz lehet 5-ös betűmérettel. [XXXX] ügyvéd ezt meg is erősítette. Ezek után a második közjegyző el is készítette. Én lelamináltam, és azóta a igazolványaim között hordom.””
Forrás:
Magyar viszonyok; Plastik média; 2014. január 24.