„Már 450 ezer rendelést teljesített 73 ezer regisztrált felhasználójának a TESCO Online Bevásárlás szolgáltatása, két évvel az indulás után. A növekedést az előző évet közel 130 százalékkal meghaladó forgalom mellett a ma induló székesfehérvári házhoz szállítás, valamint az üzletág bővülését segítő, 13 főt foglalkoztató budapesti HR Centrum is jelzi – derül ki a Tesco-Global Áruházak Zrt. közleményéből.
A Tesco a 2013. március 16-ai indulás óta folyamatosan fejleszti és bővíti Online Bevásárlás szolgáltatását. Az ingyenesen letölthető mobilalkalmazás és a webes felület segítségével már közel 30 millió terméket rendeltek az online vásárlókat is kiszolgáló 4 áruházból (Budaörs, Megapark, Bécsi út, Szeged Extra). A jövőben, április 21-től a székesfehérvári lakosok is hozzájárulhatnak a számok növekedéséhez, hiszen mától ők is kérhetnek házhoz szállítást. A budapestihez hasonlóan az akár 299 forinttól elérhető kiszállítást a vállalat budaörsi áruházából biztosítja, az indulásnál két dedikált autó és tíz munkatárs segítségével.
„Az Online Bevásárlás a Tesco egyik legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása. Az indulás óta már több mint 29 millió terméket rendeltek vásárlóink, ami pedig még ennél is fontosabb, hogy ügyfeleink elégedettsége eléri a 97 százalékot” – mondta Sebestyén Péter, e-kereskedelmi üzletágvezető – derül ki a Tesco-Global Áruházak Zrt. közleményéből.”
Forrás:
Online vásárlás: újabb várost kebelezett be a Tesco; Világgazdaság Online; 2015. április 21.