„Kiszámíthatóbbá válnak a fizetési folyamatok a BudapestGO applikációban egy új fejlesztésnek köszönhetően. A Budapesti Közlekedési Központ népszerű alkalmazásának működését egy tartalék fizetési szolgáltató teszi még biztosabbá, melynek köszönhetően, ha az elsődleges fizetési szolgáltató működésében hiba lépne fel, egy másik szolgáltató gondoskodik a tranzakciók sikeres feldolgozásáról. A fejlesztés ideje alatt június 16-án este 22 órától másnap reggel körülbelül 7 óráig az ügyfelek nem fogják tudni használni a BudapestGO alkalmazást. Ezt követően ahhoz, hogy ismét működőképes legyen az applikáció, a felhasználóknak először frissíteniük kell az alkalmazást a BudapestGO legújabb verziójára, és a vásárláshoz újra meg kell adniuk a bankkártyaadataikat.
Fontos változás lép életbe június 16-án a BudapestGO alkalmazásban. A Budapesti Közlekedési Központ kiszámíthatóbbá teszi az applikációban történő fizetési folyamatokat azáltal, hogy a jelenlegi fizetési szolgáltató mellé egy tartalék szolgáltatót von be. Ez biztosítja, hogy ha és amennyiben a jövőben technikai hiba vagy lassulás akadályozza a fő szolgáltató működését, a tranzakciók sikeres feldolgozása akkor is létrejön egy másik, tartalék fizetési szolgáltatónak köszönhetően. Így a jövőben gördülékenyebben lehet bérletet vagy jegyet vásárolni.
A fejlesztés ideje alatt június 16-án este 22 órától másnap, június 17-e reggel körülbelül 7 óráig az ügyfelek nem fogják tudni használni a BudapestGO alkalmazást. Ezt követően a felhasználóknak frissíteniük kell az alkalmazást (android/ios 6.3.0 verzióra), és újra meg kell adniuk a bankkártyaadataikat, továbbá a korábban az alkalmazásban automatikus bérletmegújítást használóknak ismét be kell állítaniuk ezt a funkciót.
Folyamatosan fejlődik, egyre többen használják
A Budapesti Közlekedési Központ folyamatosan felméri az ügyfelek applikációval kapcsolatos elégedettségét, és fejlesztéseit az igényeikhez igazítja. Az elmúlt fél évben a társaság több új funkcióval is frissítette az alkalmazást. A legutóbbi fejlesztések eredményeképp létrejött a „kosár” funkció, amellyel többféle terméket lehet vásárolni egyszerre, továbbá már másik BudapestGO-felhasználó számára is lehet bérletet vagy jegyet venni az applikációban.
A BKK tavaly decemberben a bérletesek számára is megkönnyítette az alkalmazás használatát: bevezette a felszállok gombot, amely a gyors bérletbemutatást segíti. Idén márciustól pedig már térképes nézetben is elérhetők az útvonaljavaslatok, és az alternatívák vizuálisan is jól követhetők. Ezenkívül lehetőség van oldalirányban lapozni a részletes útitervek között, így még egyszerűbben összehasonlíthatók az egyes útiterv-alternatívák.
A BKK saját fejlesztésű applikációját nemcsak az utasok, hanem a szakma is időről időre értékeli. Az alkalmazás idén februárban már második alkalommal nyerte el az „Év Applikációja” díjat a Magyar Marketing Szövetségtől, idén ráadásul különdíjasként kapta meg az elismerést. Az egyik legnépszerűbb magyar fejlesztésű alkalmazást átlagosan 1,4-1,5 millió utazó használja aktívan havonta, összesen pedig már 3,3 millióan regisztráltak. Havonta 4,5-5 millió, a bevezetése óta pedig összesen több mint 140 millió útvonalat terveztek az alkalmazásban a BKK ügyfelei.
Ahhoz, hogy az alkalmazásban mindig megjelenjenek a legfrissebb fejlesztések, érdemes kiválasztani a telefon beállítások menüjében az automatikus frissítést, így a jövőben mindig elérhetővé válnak az alkalmazás újdonságai.
A BudapestGO-ról további tudnivalók ezen az oldalon érhetők el.”
Forrás:
Fontos, minden felhasználót érintő frissítés jön a BudapestGO-ba; Budapesti Közlekedési Központ (BKK); 2025. június 14.