Átadták a MÁV új IT-helpdeskjét Budapesten

„Átadták a vasúti közlekedés informatikai működését támogató új IT-helpdesk ügyfélszolgálatot pénteken Budapesten a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. (MÁV SZK) területén.

Az avatási ünnepségen Dávid Ilona, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta: nagy jelentősége van a professzionális szintre emelt IT-helpdesknek, amely lehetőséget ad arra is, hogy szükség esetén kisegítse a januárban Szolnokon átadott megújult MÁVDIREKT utastájékoztató rendszert. A korábban hat helyen működött vállalati IT-szolgáltatást most egy helyen alakították ki 10 millió forint fejlesztéssel, ahol a hét minden napján folyamatosan fogadják az informatikai szakemberek a MÁV-csoport, valamint a Rail Cargo Hungaria Zrt. több tízezer felhasználójától érkező IT-hibabejelentéseket, egyéb megkereséseket a vasútvállalatoknál üzemelő több mint 20 ezer számítógép, illetve notebook, 38 ezer periféria működésével kapcsolatban.

Fejes Sándor, a MÁV SZK vezérigazgatója elmondta: az előzetes adatok alapján tavaly 300 millió forint adózás előtti eredményt értek el úgy, hogy a korábbinál alacsonyabb díjon szolgáltatnak. Az idén, további árcsökkentés mellett, hasonló üzleti eredményt várnak, szolgáltatásaikkal a külső piacon is meg kívánnak jelenni.”

Forrás:
Átadták a MÁV új IT-helpdeskjét Budapesten; SG.hu/MTI; 2014. február 28.

A bejegyzés kategóriája: gazdaság, informatika
Kiemelt szavak: , , , , .
Közvetlen link.