„Az adóigazgatási rendszer megújításának értelmében 2017. július 1-től folyamatosan integrálják a NAV ügyfélszolgálati tevékenységét a kormányablakokba. A Tolnai Járási Hivatal Kormányablak Osztályán az adózással kapcsolatos ügyintézésre várhatóan 2018. január 1-jétől lesz lehetőség- közölte Lehőcz Regina, a Tolna Megyei Kormányhivatal, Tolnai Járási Hivatal vezetője a Rádió Orienten.
Tolnán 2014. március 21-én, a Hősök tere 2. szám alatt nyílt meg a harmadik, új típusú kormányablak. Lehőcz Regina kiemelte, napjainkra a feladatok jelentősen megnövekedtek, a kollégák csaknem 1500 ügyet látnak el.
A klasszikus okmányirodai ügyek mellett – személyi igazolvány, gépjármű vezetői engedély, útlevél, lakcímkártya készítése és a gépjármű igazgatási feledatok ellátása mellett egyre több, más hatósághoz továbbítandó kérelemmel kerestek fel bennünket az ügyfelek – hangsúlyozta a Tolnai Járási Hivatal vezetője. A legjellemzőbbek ezen közül a családtámogatási, a nyugellátási és a szociális ellátások iránt benyújtott kérelmek.
Mint arra a szakember rámutatott, a Nemzeti Adó-és Vámhivatal szervezeti átalakításához és az adóigazgatási rendszer megújításához kapcsolódó kormányhatározat alapján, a kormány az egyes adóügyi ügyfélszolgálati tevékenységek integrálását tervezi a kormányablak hálózatba. Hozzátette: ennek a kiépítése 2017. július 1-jétől folyamatosan valósul meg.
A Tolnai Járási Hivatal Kormányablak Osztályán az adózással kapcsolatos ügyintézésre várhatóan 2018. január 1-jétől lesz lehetőség.”
Forrás:
Egyre több kérelem érkezik a Tolnai Járási Hivatalhoz; OrientPress; 2017. június 17.