„Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban.
Időpont: 2017. október. 10. 09:00
Helyszín: Buddha-Bar Hotel Budapest (1052 Budapest, Váci utca 34.)Kedvezményes részvételi díj 2 főtől: 19 900 ft + áfa / fő (vásárláskor adja meg a db számot)
Teljes árú részvételi díj: 21 900 ft + áfa / fő
9.00 Regisztráció
9.30 Köszöntő
Bán Teodóra, Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ, ügyvezetőÁllami turizmusmarketing új utakon
előadó: Bánhegyi Zsófia, Magyar Turisztikai Ügynökség, vezérigazgató-helyettesCélcsoportképzés, szegmentáció – a mikroszegmentáció a siker egyik kulcsa?
Generációelmélet (alfa, Z, Y generáció)
előadó: dr. Bernschütz Mária, BME Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék, egyetemi adjunktusKerekasztal-beszélgetés
moderátor: dr. Bernschütz Mária, BME Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék, egyetemi adjunktus
résztvevők:
Czinege Szilvia, Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., értékesítési és marketing igazgató
Mizda Katalin Veronika, Csodák Palotája Nonprofit Kft., ügyvezető
Schlett Anna, Magyar Nemzeti Galéria, kommunikációs főosztályvezető
Kovács Krisztina, Sprit Hotel, Értékesítési és Marketing IgazgatóKávészünet
A lényeg a részletekben rejlik – az adatok fontossága a marketing területén
Mit jelent a digitalizáció és a mobil az idegenforgalom számára? A smart eszközök szerepe
előadó: Dörnyei Otília, GfK, Product Head, Brand and Customer ExperienceSocial Listening: a lényeg a részletekben rejlik – az adatok fontossága a marketing területén
előadó: Kelemen Árpád, PwC Magyarország, senior tanácsadóKerekasztal-beszélgetés
moderátor: Bánlaki D. Stella, Forbes, főmunkatárs
résztvevők:
Gandera Balázs, Intren Kft., ügyvezető
Hardy Mihály, Budapest Airport Zrt., kommunikációs igazgató
Bodrogi Bozán András, Google Ground, Regional Google Trainer (felkérés alatt)
EbédEgyéni utazás = egyedi élmények?
Az attrakciótól az élményig
előadó: Puczkó László, Az attrakciótól az élményig című, 2011-ben megjelent könyv szerzőjeKerekasztal-beszélgetés
moderátor: Szántó Zoltán, Turizmus Trend
résztvevők:
Különleges tematikájú szervezett programok: Erdei Bálint, Cityrama, ügyvezető
Kerékpárkölcsönző: az egyedi városnézés egyik fontos eszköze: Christian Brandmayer, Budabike
Vezetett séták: egyedi élmények, a helyiek mint speciális célcsoport?: Magyar Vilma, budapestUNDERGUIDE, alapító, ügyvezető
Linz, 2017 – életművészet központú tematikus év: Kovács Balázs, GD Consulting, tulajdonos, ügyvezetőBudapesti nagy rendezvények – Budapest márkaépítés
Kerekasztal-beszélgetés
moderátor: Vereckei András, Turizmus Trend
résztvevők:
Balogh Sándor, Bp2017 Nonprofit Kft., gazdasági igazgató
Kádár Tamás, Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft., cégvezető
Bán Teodóra, Szabad Tér Színház Nonprofit Kft. és Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Kft., ügyvezetőKérdések és válaszok
16.30 A konferencia zárása”
Forrás:
Turisztikai Marketing Konferencia 2.0; Turizmus Online; 2017. szeptember