Skip to main content
egészségügyközigazgatási informatika

Jelentősebb fennakadás nélkül elindult az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér

By 2017. november 6.No Comments

„Az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér megindításának első napján 4.600.175 eseményt rögzítettek az egészségügyi szolgáltatók, és 181.085 e-receptet küldtek be a rendszerbe. November elsejéig 9.744 szolgáltató indította el az intézményi csatlakozást, s közülük 7.537 a mai napon a térben már aktívan dolgozott.
Az Állami Egészségügyi Ellátó Központ (ÁEEK) Kontakt Centerében megerősített szolgálat működött annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér országos kiterjesztésének első, éles napján segítsék a szolgáltatókat az esetleges problémák megoldásában. A Kontakt Centerbe nem érkezett be arra vonatkozó jelzés, hogy lenne olyan csatlakozásra kötelezett háziorvosi szolgálat vagy gyógyszertár, ahol ne lenne legalább 2 eSzig Kártyaolvasó. A járó- és fekvőbeteg-ellátó intézmények számára – az igényelt mennyiségben – természetesen ennél minden esetben jóval több kártyaolvasó került kiszállításra.

Az ÁEEK Kontakt Center munkatársai a +3619201050-es telefonszámon a következő napokban is folyamatosan segítik a csatlakozók munkáját. Emellett a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. callcenterét is hívhatják az intézmények az 1818-as telefonszámon.”

Forrás:
Jelentősebb fennakadás nélkül elindult az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér; Emberi Erőforrások Minisztériuma; 2017. november 2.
Lásd még: Indul az elektronikus egészségügyi rendszer; Világgazdaság/MTI; 2017. nobvember 1.