Ajánlati/Részvételi felhívás
Multifunkciós nagy nyomtató – Nyomatdíj
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/189
Közzététel dátuma: 2018.10.01.
Ajánlatkérő: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kórházak és Egyetemi Oktatókórház
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.10.26.
Vállalkozási szerződés keretében multifunkciós nyomtató eszközök kihelyezése (outsourcing), nyomatszám alapján történő üzemeltetése ötféle kategóriában hat teljesítési helyszínen, A/4 és A/3 méretben, fekete-fehér és színes nyomtatás biztosítása mellett. A kihelyezendő multifunkciós nyomtató eszközök száma 71 db, amelyek közül 15 db faxküldési lehetőséggel is rendelkezzen.
Lásd bővebben
AF-Vámszakmai szoftverek támogatása és fejlesztése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/189
Közzététel dátuma: 2018.10.01.
Ajánlatkérő: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.10.30.
A közbeszerzés ismertetése:
Az NCTS és ECS rendszerek, valamint az ICS és EMCS rendszerek kommunikációjának általános támogatása és fejlesztése
Nyertes Ajánlattevőnek az alábbi feladatokat kell elvégeznie:
1. Általános támogatás: kiterjed a Service Desk szolgáltatás működtetésére, javító karbantartások kiadására, a kapcsolódó tesztek elvégzésére és a javításokról szóló dokumentációk kiadására a fejlesztő szolgáltatást végző Nyertes ajánlattevő részéről.
Javító karbantartás: mindazon szervezési, programozási és dokumentálási munkák, amelyeket a Nyertes ajánlattevő az informatikai alkalmazások – az utolsó kiadott programverzióhoz tartozó aktualizált specifikációnak megfelelő – zökkenőmentes, hibátlan működése érdekében és a szolgáltatási szint teljesítése érdekében, külön megrendelés nélkül köteles elvégezni. Specifikációtól eltérő működésből adódó technikai és funkcionális karbantartásra egyaránt kiterjed.
2. Fejlesztési szolgáltatás: az informatikai rendszerek azon változtatásai, amelyeket a Nyertes ajánlattevő jogszabály- vagy specifikációváltozás miatt, illetve az új felhasználói igények kielégítése érdekében Ajánlatkérő megrendelése szerint fejlesztő karbantartásként elvégez.
A fejlesztési és támogatási szolgáltatási tevékenység az alábbi rendszereket érinti együttesen, az alábbi feltételek szerint:
* Új Számítógépesített Árutovábbítási Rendszer (NCTS) és Kiviteli Ellenőrző Rendszer (ECS): A feladat az MCC (NCTS), a GMS (NCTS), az ECN+ (ECS), valamint az NCTS és ECS rendszerek kommunikációját biztosító CCN Adapter, App2App Adapter és az ECN Emulator alkalmazásra vonatkozik.
* Behozatali Ellenőrző Rendszer (ICS) és Jövedéki Árumozgási és Ellenőrzési Rendszer (EMCS): Minden feladat csak a rendszerek kommunikációját biztosító CCN Adapter alkalmazásra vonatkozik.
Beszerzési mennyiség az elvégzendő feladatok bontásában:
1. Támogatási szolgáltatás: a szerződés hatálybalépésétől számított 3 év
2. Fejlesztési szolgáltatás: 1000 szakértői nap (1 szakértői nap alatt Ajánlatkérő 8 szakértői órát ért)
Az alkalmazásokat a DG-TAXUD (Európai Unió Bizottságának Adózási- és Vámuniós Főigazgatósága) által készített specifikációk alapján készültek el és vannak karbantartva.
Az NCTS-nek évente legalább 40.000.000 üzenetet kell feldolgoznia.
Lásd bővebben
Meglévő eMedsolution és GLIMS rendszerek supportja
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/190
Közzététel dátuma: 2018.10.02.
Ajánlatkérő: Szegedi Tudományegyetem
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.11.06.
Alkalmazott eMedSolution medikai rendszer és GLIMS laboratóriumi informatikai rendszer, valamint kapcsolódó modulok hozzá tartozó üzemeltetés-támogatási, licenszbiztosítási, jogszabálykövetési, szoftverkövetési, továbbfejlesztési, változáskezelési, hibajavítási, valamint oktatási szolgáltatások megrendelése.
Lásd bővebben
Felhívás-MAHOP mobil alkalmazás fejlesztés/üzemelt
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/190
Közzététel dátuma: 2018.10.02.
Ajánlatkérő: Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.10.29.
A „Kommunikációs és promóciós kampány a halfogyasztás népszerűsítésére (Kapj rá!)” elnevezésű, MAHOP-5.3.2.-2016-2017-00001 azonosító számú projekt keretében halfogyasztást elősegítő, mobil eszközökön működő ismeretterjesztő játék és alkalmazás fejlesztése.
Lásd bővebben
HMVH Ipari Park fejlesztése – szerverház
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/190
Közzététel dátuma: 2018.10.02.
Ajánlatkérő: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.10.17.
A közbeszerzés rövid ismertetése:
Az építtető a telekre egy földszintes, szerver épület funkciójú építményt kíván elhelyezni. Az elsődleges funkció a szerverek megfelelő és speciális körülmények közötti tárolása, de az azok működéséért és felügyeletért felelős informatikus személyzet számára is megfelelő munkakörnyezet alakul ki.
Lásd bővebben
Felhívás – GSM-R 2 projekt NOBO, DEBO eljárások
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/192
Közzététel dátuma: 2018.10.04.
Ajánlatkérő: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.11.06.
Megbízási szerződés „Az Európai Parlament és a Tanács 2016/797/EK Irányelve, illetve a 30/2010. (XII.23.) NFM rendelet szerinti EK (NoBo) és NSZ (DeBo) hitelesítési eljárás lefolytatása a GSM-R rendszer 2. ütem projekt esetében”.
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Eredménytájékoztató – Autodesk licencek
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/189
Közzététel dátuma: 2018.10.01.
Ajánlatkérő: Országos Vízügyi Főigazgatóság
Nyertes ajánlattevő: VARINEX Informatikai Zrt.
45 darab AutoDesk AEC Collection Multi user szoftver licence beszerzése.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 18.711.000.- Ft
Lásd bővebben
„Informatikai eszközök beszerzése”
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/189
Közzététel dátuma: 2018.10.01.
Ajánlatkérő: Széchenyi Tőkealap-kezelő Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: TIGRA Computer- és Irodatechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság; Globomax Zártkörű Részvénytársaság
A közbeszerzés rövid ismertetése:
Feladat: Informatikai eszközök szállítása és telepítése adásvételi szerződés keretében, az alábbiak szerint: Ajánlattevő feladata a működtetéséhez szükséges szoftverek szállítása, az eszközök üzembe helyezése és a kezelő személyzet oktatása is. A szállítandó eszközök főbb mennyiségi adatai, a teljesítés nagyságrendje: 1. rész: laptopok, kiegészítők, kivetítő 13” notebook, 9 darab 15.6” notebook 9 darab Dokkoló: 18 db Monitor :14 db Vezeték nélküli egér : 14 db Vezetékes billentyűzet: 10 db Kivetítő: 1 db.
2. rész: hangleíró rendszer, kiegészítők Hangleíró rendszer: Jegyzőkönyvező szoftver 1 db. Beszédfelismerő szoftver 1 db. Hardver eszközök a hangleíró rendszerhez: 15 db gégecsöves mikrofon; 15 db kapcsolóval ellátott mikrofontalp; Digitális hangkeverő: 1 db A telepítéshez szükséges anyagok, csatlakozók, vezetékek a szükséges mennyiségben
3. rész: telefonközpont, telefonok
Telefonközpont: 1 db Telefon: 21 db Rendszer telefon: 1 db
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 9.962.675,- Ft
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/189
Közzététel dátuma: 2018.10.01.
Ajánlatkérő: MFB Magyar Fejlesztési Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: DB Expert Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Szakértői fejlesztői keret biztosítása az Ajánlatkérő Oracle Application Express (Oracle APEX) alapú alkalmazásainak műszaki tervezési, fejlesztési és egyéb szakértői feladatainak támogatására.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 11.760.000,- Ft
Lásd bővebben
Laptopok, munkaállomások beszerzése – tájékoztató
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/189
Közzététel dátuma: 2018.10.01.
Ajánlatkérő: ELI-HU Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlattevő: T-Systems Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság; Duna Elektronika Kft.
1. rész: Hordozható és asztali számítógépek, valamint monitor és egyéb számítógép-tartozékok beszerzése
– Hordozható számítógép, magyar billentyűzettel, egérrel és kiegészítő monitorral – 17 db
– Asztali számítógép billentyűzettel és monitorral – 14 db
– Angol nyelvű klaviatúra – 10 db
2. rész: Integrált billentyűzettel rendelkező táblagépek beszerzése
– Táblagép integrált billentyűzettel – 20 db
3. rész: Notebook beszerzése
– MacBook Air notebook – 1 db
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 10.062.508,- Ft
Lásd bővebben
Földmegfigyelési Információs Rendszer kialakítása (tájékoztató az eljárás eredményéről)
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/190
Közzététel dátuma: 2018.10.02.
Ajánlatkérő: Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Nyertes ajánlattevő: eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.; i-Cell Mobilsoft Zrt.
Magyarország a FIR kiépítésével tervezi a Copernicus program földmegfigyelési adatait elérni,feldolgozni és a nemzeti felhasználók felé szolgáltatások formájában továbbítani. A rendszer alkalmas lesz a Sentinel 1,2,3 műholdképek nyers adatainak letöltésére, feldolgozására, az adatok tárolására a missziók kezdetétől, az akár 2 PB kapacitású tároló rendszerben, amelybe a történeti adatokon kívül on-line érkeznek az adatok, tervezetten hozzávetőlegesen évi 40 TB mennyiségben.
Az alkalmazásfejlesztés a következő két nagy rendszerfejlesztést valósítja meg:
Alaprendszer:a Sentinel missziók távérzékelt adatainak kezelését adja a kormányzati képesség fejlesztésével.
Közigazgatási szakrendszerek:a projektben nevesített közigazgatási eljárások kezelését adja a FIR adatok felhasználását.
A projekt alkalmazásfejlesztési környezete a két szakrendszerben a speciális elvárások miatt különböző: az alaprendszer egy nagy kapacitású szuperszámítógép környezetben melynek számítási és tárolási kapacitása legalább: 192 CPU Core, 1 TB memória, 500 TB storage, 10000 GPU Core; a közigazgatási szakrendszerek a NISZ Zrt. Kormányzati Adatközpontjából kerülnek kiszolgálásra. A rendszernek alkalmasnak kell mennyiségű adat feldolgozására és tárolására, továbbá adatvizualizációs és adattisztítási feladatok ellátására. Az alkalmazás megvalósítja távérzékelési módszerekkel készült adatok gyűjtését, tárolását és feldolgozását havi 500 GB adatmennyiségre
Szuperszámítógép: nagyteljesítményű számítógépek, ill. számítástechnikai rendszerek, amelyek teljesítménye néhány nagyságrenddel nagyobb, mint egy átlagos szerver v. egy nagyteljesítményû munkaállomás. Továbbá olyan egyedileg épített célszámítógépek, amelyeket egy adott, általában nagy számításigényű feladatsorok lehető leggyorsabb végrehajtására használnak. A szuperszámítógépeket tipikusan tudományos számítási és modellezési feladatokhoz használják fel a gyógyszer-, űr- és időjáráskutatásban, ahol vagy nagyon sok lehetséges kombináció hatásait kell elemezni, vagy rendkívül sok lépésből álló számítási műveleteket elvégezni.
A FIR fő funkciói:
Távérzékelési komponensek fejlesztése a Sentinel missziók (Collaborative HUB) adatfogadására és georedundáns tárolása az adattárházban (évi 9 TB adatmennyiségben), amely ősfeltöltéssel együtt és a kapcsolódó WPS feldolgozásokkal nagy elemszámú országos kiterjedésű térinformatikai adatbázisban (metaadatbázissal együtt) kerül tárolásra (10 milliónál nagyobb rekordszámú adatbázis), amely a közigazgatási eljárások összes adatát is tartalmazza
A nagy méretű térinformatikai adatbázisból a megjelenítés biztosítása a szükséges optimalizálással
Közigazgatási eljárások funkcionalitásának biztosítása és támogatása nagy számítási kapacitású távérzékelési adatfeldolgozással (WPS láncok) és optimalizációval (tile-cache, archiválás, generalizálás) szuperszámítógép környezetben
Webalkalmazás fejlesztése (eFöld adatpublikáció), amely biztosítja a FIR rendszerben és a Földmegfigyelési Operatív Központban(FOK) keletkezett adatok megjelenítését és megosztását az alapadatokra és a sávkombinációkra valamint indexekre.
A FIR kialakítása során a vonatkozó igazgatásszervezési feladatokat is el kell látni, mely a 10 közigazgatási feladatot ellátó szervezet több mint 600 munkatársának munkáját fogja érinteni.
A FIR rendszerfelügyeletét a FOK fogja biztosítani, melynek kialakítása a projektben valósul meg. A FOK által ellátandó feladatok a közigazgatás keretein belül, állami feladatként kerülhet definiálásra és ellátásra.
A rendszer publikus felhasználóinak száma várhatóan a nagy publicitást élvező országos lefedettséget adó idősoros mozaik adatokat esetében várható. A rendszer fejlesztését úgy kell elvégezni, hogy a rendszer legyen alkalmas a várható terhelési csúcsok kezelésére a következőkkel: 250.000 felhasználó kezelése; 2.500 konkurens térképi felhasználó egyidejű kezelése.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 3.199.000.000,- Ft
Lásd bővebben
Közvetítői szerződés pénzügyi közvetítői szolgáltatások nyújtására / Irinyi TP (eredmény)
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/190
Közzététel dátuma: 2018.10.02.
Ajánlatkérő: MFB Magyar Fejlesztési Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: Széchenyi Tőkealap-kezelő Zártkörűen Működő Részvénytársaság
A közbeszerzés ismertetése:
Pénzügyi közvetítői szolgáltatások nyújtása a GINOP-8.3.3-17 Irinyi TP végrehajtásának biztosítása érdekében, ennek keretében 1 db, co-investment struktúrában működő és európai uniós forrásból felállítandó kockázati tőkealap kezelése, amely tőkealap mértéke: 7.476.635.514 ,- HUF. A TP-ből az Irinyi Tervhez kapcsolódó befektetést lehet eszközölni.
A szerződés keretében ellátandó főbb feladatok:
– a lejegyzendő kockázati tőkealap – amelynek fő tevékenysége gazdasági társaságokban történő részesedésszerzésen alapuló tőkebefektetések végrehajtása és azokat kiegészítő pénzkölcsön továbbá kvázi sajáttőke nyújtása – létrehozásával kapcsolatos teendők ellátása, valamint
– a kockázati tőkealap – a kollektív befektetési formákról és kezelőikről, valamint egyes pénzügyi tárgyú törvények módosításáról szóló 2014. évi XVI. tv-ben (Kbftv.) meghatározott – alapkezelői feladatainak ellátása, a GINOP-8.3.3-17 Irinyi TP Termékleírásában (dokumentáció VI. fejezet) és a Pénzügyi Közvetítői Szerződésben (dokumentáció V. fejezet) meghatározott elvek és előírások szerint, továbbá
– nyilvántartási- és adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése,
– Senior Vállalati Befektetési Szakemberek alkalmazása a Kbftv. 7.§ (1)bek a)pont alapján az ajánlattevő-alapkezelő Kbftv. szerinti, kockázati tőkealapra vonatkozó befektetés-kezelési tevékenysége ellátásához, amely tevékenység alapvető fontosságú feladat.
A fenti feladatokat az ajánlattevő alapkezelőnek a saját nevében és a kockázati tőkealap javára eljáró pénzügyi közvetítőként kell ellátnia. Pénzügyi közvetítő alatt ajánlatkérő (AK) a 272/2014. (XI.5.) Korm. rendelet 3.§ (1)bek 34.pontban meghatározott fogalmat érti.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 358.878.505,- Ft
Lásd bővebben
K1870 Teljes körű bérszámfejtési, humánpolitikai és személyügyi nyilvántartási szoftver, és az ahhoz kapcsolódó bevezetési és támogató szolgáltatások
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/190
Közzététel dátuma: 2018.10.02.
Ajánlatkérő: Fővárosi Közterület-fenntartó Zártkörűen Működő Nonprofit Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: Soft Consulting Hungary Zrt.; Evolution Consulting Kft.
Teljes körű bérszámfejtési, humánpolitikai és személyügyi nyilvántartási szoftver, és az ahhoz kapcsolódó bevezetési és támogató szolgáltatások beszerzése, a meglévő aktív és archív adatok átvitele a bevezetendő rendszerbe. A beszerzendő, bevezetésre váró rendszernek kommunikálnia kell a már meglévő pénzügyi, illetve műszaki rendszereinkkel. Egyidejű felhasználó >150
Kezelt dolgozói létszám: 3.500 fő.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 96.339.000,- Ft
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/191
Közzététel dátuma: 2018.10.03.
Ajánlatkérő: HungaroControl Zrt.
Nyertes ajánlattevő: HUMANsoft Kft.
ATM-R szerver alkatrészek a HungaroControl Zrt. részére
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 11.289.495,- Ft
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/191
Közzététel dátuma: 2018.10.03.
Ajánlatkérő: MFB Magyar Fejlesztési Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: DSS Consulting Informatikai és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Megrendelő a számára rendelkezésre álló tesztelési erőforrás keretet elsősorban a Megrendelő informatikai rendszerei kapcsán felmerülő tesztelési feladatok elvégzésére kívánja igénybe venni. A továbbfejlesztési (és ebből fakadó tesztelési) feladatok előre nem ismertek, azokat a felhasználói területek az éves pénzügyi tervezés során határozzák meg, vagy év közben ad-hoc módon jelzik az informatikai szakértőknek. Megrendelő a tesztelési feladatokat az általa üzemeltetett SpiraTeam rendszerben kezeli, melyhez Vállalkozónak hozzáférést biztosít.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 48.888.000,- Ft
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről – Netapp
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/191
Közzététel dátuma: 2018.10.03.
Ajánlatkérő: Óbudai Egyetem
Nyertes ajánlattevő: Advanced Network Technologies Műszaki, Szolgáltató, Termelési, Kereskedelmi és Fejlesztési Korlátolt Felelősségű Társaság
1 db Netapp 12 havi bérlésének beszerzése a Dokumentációban meghatározottak szerint.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 11.808.000,- Ft
Lásd bővebben
AVID NEXIS BŐVÍTÉS, MONTÍROZÓK ÉS INEWS BESZERZÉSE
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/192
Közzététel dátuma: 2018.10.04.
Ajánlatkérő: Médiaszolgáltatás – támogató és Vagyonkezelő Alap
Nyertes ajánlattevő: Snitt Studio Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Szolgáltatással vegyes adásvételi szerződés keretében az MTVA meglévő AVID NEXIS tároló rendszerének bővítése, új AVID montírozók kialakítása, iNews licencek beszerzése
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 442.281,- USD
Lásd bővebben
Eljárás eredményéről szóló tájékoztató
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/192
Közzététel dátuma:2018.10.04.
Ajánlatkérő: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal
Nyertes ajánlattevő: WS-Dev Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Nyertes Ajánlattevő feladata a Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal által alkalmazott Budget üzleti tervezési programnak az ellenőrzési-, felügyeleti- és önellenőrzési, valamint funkcionális továbbfejlesztése a közbeszerzési műszaki leírásban részletezettek szerint.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 15.585.000,- Ft
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről_ÜKM
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/192
Közzététel dátuma: 2018.10.04.
Ajánlatkérő: Országos Bírósági Hivatal
Nyertes ajánlattevő: Gabesz SZOFT Informatikai Kereskedelmi, Szolgáltató és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
ÜKM (Üzenet Kezelő Modul) és az Országos Névjegyzék, valamint ezen rendszerek belső és külső adatkapcsolatainak üzemeltetése és fejlesztése maximum 1800 fejlesztői keretóra mértékéig.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 43.200.000,- Ft
Lásd bővebben
Testkamerák és egyéb kiegészítők beszerzése (712)
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/192
Közzététel dátuma: 2018.10.04.
Ajánlatkérő: Országgyűlés Hivatala
Nyertes ajánlattevő: Milipol Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Az adásvételi szerződéshez rendelt elnevezés: Testkamerák és hozzá tartozó autós és egyéb kiegészítők beszerzése (712/2018)
A közbeszerzés tárgya: Az Országgyűlési Őrség feladatainak szakszerű és hatékony ellátását támogató testkamerák és hozzá tartozó autós és egyéb kiegészítők berendezések beszerzése. A testkamerákkal rögzített kép- és hangfelvételek felhasználhatók a rögzítés helyszínén készült elkövetett cselekmények miatt indult büntető-, szabálysértési vagy más hatósági eljárás során, az őr intézkedésének jogszerűségének vizsgálatakor.
A közbeszerzés mennyisége:
* 46 db testkamera
* 2 db 6 állásos akkumulátor töltő és adat letöltő dokkoló (ami 6 darab testkamera egyidejű töltésére és adat letöltésére alkalmas)
* 33 db mágneses tartó konzol (flexibilis kialakítás és legyen kompatibilis a megajánlott testkamerákkal)
* 13 db gépkocsi tartó konzol (legyen kompatibilis a megajánlott testkamerákkal)
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 14.260.400,- Ft
Lásd bővebben
Főnix rendszer továbbfejlesztése 2018
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/193
Közzététel dátuma: 2018.10.05.
Ajánlatkérő: Büntetés-végrehajtás Országos Parancsnoksága
Nyertes ajánlattevő: Konasoft Project Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövid meghatározás:
Főnix rendszer továbbfejlesztése 2018, amely az alábbiakat foglalja magában:
1. Fogvatartotti panaszok ügyintézésének elektronizációja
2. Foglalkoztatás Modul továbbfejlesztése
3. Főügyelet modul
4. On-line interface kialakítása a NAV részére
5. Gép-gép kapcsolat alapú interface kialakítása a TIBEK részére
6. Fogvatartotti csomag WEB shop interface
7. Regiszter Szerződésnyilvántartó Modul
8. REBEKA NFC és QR kód alapú lekérdezés mobil eszközzel PILOT rendszer kialakítása
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 98.340.000,- Ft
Lásd bővebben
Visszavont közbeszerzések
Eljárás visszavonása_Tábla PC hardver beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/193
Közzététel dátuma: 2018.10.05.
Ajánlatkérő: MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.
Ajánlatkérő (továbbiakban: AK) adásvételi szerződés keretében Tábla PC hardver elemeinek beszerzését kívánja megvalósítani az alábbi mennyiségek szerint:
WINMATE 101B Tábla PC-kbe minimum 10280 mAh cserélhető akkumulátor: 3000 darab (db)
WINMATE 101B Tábla PC-kbe beépíthető 2G; 3G; 4G kommunikációra alkalmas modem: 3250 darab (db)
A megkötendő szerződés keretében nyertes ajánlattevő feladatát képezi a 3000 db akkumulátor és a 3250 db modem leszállítása, valamint a modemek esetében a Tábla PC-kbe történő beépítés, és az ajánlattevő által biztosított szoftverekkel és háttéradatokkal a Tábla PC újratelepítésének elvégzése is.
Lásd bővebben