„A hatóság személyes ügyfélszolgálatot nem üzemeltet, a közérdekű bejelentéseket írásban lehet megtenni.
Megkezdte működését az Integritás Hatóság, az eddig beérkezett bejelentések feldolgozása folyamatban van – közölte a hatóság. Azt írták, az igazgatóság november 18-án megtartotta alakuló ülését, és a hatóság megkezdte működését.
Az eddig beérkezett bejelentések feldolgozása folyamatban van – tették hozzá.
A nyitott munkakörökhöz kapcsolódó pályázatok hamarosan elérhetők lesznek a hatóság oldalán – írták. Kiemelték, hogy a hatóság személyes ügyfélszolgálatot nem üzemeltet, a közérdekű bejelentéseket írásban – postai úton a 1115 Budapest, Bartók Béla út 105–113. címen vagy elektronikus úton a bejelentes@integritashatosag.hu címen – lehet megtenni.A tájékoztatás szerint az Integritás Hatóság a jogszabályi feladatainak megfelelően december elsejéig létrehozza a korrupcióellenes munkacsoportot, amely legkésőbb december 15-ig megtartja első ülését.
A hatóság elnökét és elnökhelyetteseit az Állami Számvevőszék elnöke javaslatára a köztársasági elnök nevezi ki hat évre. A hatóság elnökének és elnökhelyettesének tisztségére a hatóság igazgatósága tagjainak kiválasztásáért felelős alkalmassági bizottság október 14-én nyílt és nyilvános pályázatot írt ki. Novák Katalin köztársasági elnök november 14-én nevezte ki az uniós források miatt létrehozott hatóság vezetőit. ”
Forrás:
Megkezdte működését az Integritás Hatóság; Világgazdaság / MTI; 2022. november 23.