„Mesterséges intelligencia és oktatás – Tanulmányok/Artificial Intelligence and Education – Studies
- A sokszínű mesterséges intelligencia
András Buda- A mesterséges intelligencia mint tudáskörnyezet és tudásprotézis
László Z. Karvalics- A mesterséges intelligencia hatásai: remények, félelmek, forgatókönyvek és megoldások
Zoltán Szűts- A mesterséges intelligencia lehetőségei és kihívásai a pedagógiai tervezés folyamatában
László Horváth- A mesterséges intelligencia felhasználása az e-learning-alapú oktatási programfejlesztésekben
János Ollé- A mesterséges intelligencia hatása a mérés-értékelésre
Gyöngyvér Molnár- Új fejedelem
György CsepeliKutatás közben/Research activities
- A ChatGPT a matematikaoktatásban
Anna Tóth- A ChatGPT mint házitanító
István Bessenyei- Robotokkal kapcsolatos attitűdök vizsgálata a bábművészet segítségével
Eszter Angéla KocsisSzemle/Bookreview
- Van olyan könyv, amelyikből meg tudjuk tanulni a mesterséges intelligencia működését, vagy már úgyis késő?
Márk Kovács- Az innováció és az etika egyensúlya: a mesterséges intelligencia oktatásra gyakorolt hatásának jogi szempontjai
Elizabet Végh- Mesterséges intelligencia az oktatásban: kihívás vagy lehetőség?
Anikó Mátyás- Technosovinizmus: szervetlen szenvedélyünk a számítógép
József Danyi”
Forrás:
Mesterséges intelligencia és oktatás – Artificial Intelligence and Education; Educatio; Volume 33 (2024): Issue 1 (Mar 2024)