„E–közigazgatás 2013
– fejlesztés – finanszírozás – központosítás –2013. november 19-20.
Ez az esemény összehozza a központi és helyi közigazgatás szereplőit, lehetőséget biztosítva arra, hogy a résztvevők a jelenlegi helyzeten túl megvitassák az e-ügyintézés, e-közigazgatás aktuális és jövőbeli szempontjait, teendőit, kérdéseit, mint például:
- Nemzeti Infokommunikációs Stratégia 2014-2020
- Digitalizált világ: Az online ügyintézésben alkalmazott új technológiák
- Középpontban a szolgáltatás – Elektronikus Ügyintézési Felügyelet és SZEÜSZ bemutatása: Milyen SZEÜSZ ajánlások vannak? Hogyan állnak? Mikorra várható a bevezetésük?
- Információbiztonsági kérdések
- Jó példa: Adóügyintézés elektronikusan
- TQM menedzsment: Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának szolgáltatásfejlesztése
- E-ügyintézés aktuális helyzete az építésügyben, tapasztalatok megosztása: ÉTDR
- Iratkezelés hatékonyságának növelése a közszférában
- Esettanulmány: az e- és m-Önkormányzatok
- Folyamatmenedzsment az e-közigazgatásban
és még sok érdekes kérdéskör.
Előadást tart a rendezvényen például:
- Barkóczi Zsolt, ügyvezető, Lechner Lajos Tudásközpont Nonprofit Kft.
- Dr. Bendzsel Miklós, elnök, Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala
- Keringer Zsolt, informatikai irodavezető, Szombathely Megyei Jogú Város polgármesteri Hivatal
- Nemzeti Adó- és Vámhivatal kompetens szakembere
- Schmidt Jenő, elnök, Települési Önkormányzatok Országos Szövetsége
- Sikolya Zsolt, elnökségi tag, Magyary Zoltán E-közigazgatástudományi Egyesület
- Tózsa István, tanszékvezető egyetemi tanár, Budapesti Corvinus és Nemzeti Közszolgálati Egyetem
- dr. Urbán Viktor, projektvezető, Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
- Zala Mihály, elnök, Nemzeti Biztonsági Felügyelet…”
…
Kedvezményes részvételi díj közigazgatási intézmények számára 2013. október 4-ig: 79.000 Ft + áfa/fő
Kedvezményes részvételi díj 2013. október 4-ig: 229.000 Ft + áfa/fő…
Forrás:
E–közigazgatás 2013; IIR-Hungary (a rendezvénynek még nincs honlapja, de rövidesen lesz)