„…2. Az önkormányzati ASP rendszer működtetése és elemei
2. §
(1) A Kormány az önkormányzati ASP rendszert a Magyar Államkincstár (a továbbiakban: Kincstár) útján működteti.
(2) A Kincstár működtetési feladatai:
a) a csatlakozás-, és szolgáltatás-menedzsment ellátása,
b) a szolgáltatási szerződések csatlakozó szervezetekkel való megkötése és módosítása,
c) ügyfélszolgálat biztosításával a szolgáltatással kapcsolatos ügyfél-kapcsolattartási, tájékoztatási és adminisztratív feladatok ellátása, biztosítva a hibabejelentés lehetőségét,
d) a szolgáltatásokkal kapcsolatos kommunikációs és képzési feladatok elvégzése.3. §
(1) Az önkormányzati ASP rendszer elemei:
a) szakrendszerek,
b) keretrendszer,
c) támogató rendszerek és
d) az Mötv. 114. § (4) bekezdése szerinti önkormányzati adattárház.
(2) Az önkormányzati ASP rendszer szakrendszerei:
a) iratkezelő rendszer,
b) önkormányzati települési portál rendszer,
c) az elektronikus ügyintézési portál rendszer, ideértve az elektronikus űrlap-szolgáltatást…”
Forrás:
A Kormány 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelete az önkormányzati ASP rendszerről; Magyar Közlöny; 2016. évi 130. szám; 2016. augusztus 31.; 67743-67797. oldalak (pdf)