„Márciusban az ügyfélkörök bővülése mellett az állampolgárok kiemelkedő érdeklődése jellemezte az integrált ügyfélszolgálatok működését. A statisztikák azt jelzik, hogy az állampolgárok körében kiemelten népszerűek a Kormányablakok.
Az ügyfélszolgálatok márciusban összesen 18.824 ügyben nyújtottak segítséget. Ezzel 61.808-ra nőtt a 2011. január 3-án megnyílt – az ország 29 pontján megtalálható – Kormányablakoknál intézett ügyek száma.Márciusban összesen 16.782 ügyfél fordult meg a Kormányablakoknál. Az elmúlt hónapban az általános ügyek mellett legtöbben (1417-en) a családi pótlék igénylésében és (969-en) az utazási költségtérítéssel kapcsolatban kértek közreműködést. A hatósági ügyek internetes intézésében segítséget nyújtó új ügyfélkaput 1379-en létesítettek.”
Forrás:
Koncentrált segítség az állampolgároknak, Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium, 2011. április 4.