„ Cikkünkben a központosított oktatáshoz kapcsolódva egy új oktatási azonosító bevezetésének lehetőségét szeretnénk bemutatni. A megoldásunkhoz korábbi kutatásaink eredményei szolgáltatták az alapot. Célunk nem kizárólagosan elvetni a már meglévő törekvéseket, mint például az eduID szolgáltatás, hanem elsőként egy már működő infrastruktúra bevonásának lehetőségét megvizsgálni, másodsorban pedig egyfajta továbbfejlesztési irányt mutatni az említett eduID tekintetében.
Az elkészített tanulmányunkban megfogalmazott hipotézisek alátámasztását egy felméréssel kívánjuk alátámasztani, mely nagymértékben igazolja is feltételezéseinket.”
Forrás:
Ügyfélkapu azonosítás használata oktatási környezetben; Roskó Tibor és Adamkó Attila; Különleges Bánásmód; II. ÉVF. 2016/4.; 81-94. oldalak; ISSN 2498-5368; DOI: 10.18458/KB.2016.4.81 (PDF)