Skip to main content
szakirodalom

Médiaerkölcs: A médiapolisz felemelkedése

Szerző: 2010. október 12.No Comments

„Ez a könyv ott veszi fel a fonalat, ahol a szerző előző, a „Why Study the Media?” (Miért van szükség a média tanulmányozására?) című kötete befejeződött. Tárgya nem más, mint második nagy környezeti katasztrófa, amellyel a globális társadalmaknak szembesülniük kell: a világ kommunikációs válsága. Morális és etikai, ugyanakkor politikai válságról van szó. Silverstone a könyvben azt állítja: mediatizált környezetünkben nem csupán a szennyezettség veszélyezteti annak lehetőségét, hogy elfogadható szinten fenntartsuk emberiességünket, hanem hogy csakis a globális kommunikáció realitásait – és még inkább azok lehetőségeit – figyelembe véve leszünk képesek visszafordítani azt a folyamatot, amely egyébként spirálvonalban közelít a globális meg nem értés és embertelenség felé.”

Napvilág Kiadó, 2010, 228 oldal, ISBN: 9789639697768, 3.600,- Ft