Skip to main content
közigazgatás: magyar

Jól működnek a kormányablakok

Szerző: 2011. január 27.január 31st, 2011No Comments

„Három hét alatt több mint 1250 sikeres ügyfélkiszolgálást hajtottak végre a nyíregyházi kormányablakban. A legtöbben általános ügyekben kértek tájékoztatást, de sokan voltak, akik családtámogatás igénylése és ügyfélkapu-létesítés miatt keresték fel a hivatalt.

Az elmúlt három hétben 1.250 sikeres ügyfélkiszolgálás történt, ebből 85-en regisztráltattak ügyfélkaput. Gyes, gyed és családi pótlék igénylése céljából 122-en, valamilyen ügykörön belüli vagy kívüli ügyekben pedig 835-en kaptak általános tájékoztatást. Ez jellemzi az országos adatokat is.

Országos szinten január harmadikától huszadikáig terjedő időben körülbelül 15 ezer ügyfélesemény történt. Ezeknek az eseményeknek nagy része tájékoztató jellegű szolgáltatás. A kormányablakok alapvető elve az, hogy minden ügyfélnek segítünk, ez azt jelenti, hogy az ügyfél bejön, és esetleg olyan ügyet szeretne intézni, amit egyelőre a kormányablakban nem lehet, ott mindenképpen segítünk a kérelmeket kitölteni, a különböző formanyomtatványokat benyújtani, illetve megmondjuk azt, hogy melyik hatóság intézi adott esetben az ügyet, mikor van nyitva, hová kell menni pontosan.”

Forrás:
Jól működnek a kormányablakok, nyiregyhaza.eu, 2011. január 27.