közigazgatás: magyar

„Az ügyfél ideje érték”

Szerző: 2013. február 10.No Comments

„2013. február 6-án ünnepi állománygyűlést tartottak a Kecskeméti Járási Hivatal munkatársai a Kecskeméti Városháza dísztermében. Az állománygyűlésen az ügyeletet biztosító munkatársak kivételével részt vett a Kecskeméti Járási Hivatal törzshivatalának és a szakigazgatási szerveinek több mint 200 dolgozója.

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal képviseletében dr. Havassy Sándor igazgató elmondta, hogy a modernkori járási rendszer létrejöttével olyan közigazgatási egység valósul meg, ahol a feladatok egymástól jól elkülöníthetőek és a gyors információáramlásnak valamint a Járási Hivatalok felett diszponáló minisztériummal való együttműködésnek köszönhetően az állampolgárok számára kedvező hivatal valósulhat meg.

Dr. Kerékgyártó Judit, a Kecskemét Járási Hivatal vezetője köszönetét fejezte ki mind a Város vezetői, mind a Kormányhivatal és természetesen a dolgozók irányába is a Járási Hivatal rendszerének zökkenőmentes elindulása okán. A hivatalvezető asszony az értekezleten a Járási Hivatal dolgozóival szemben támasztott elvárásokról is beszélt. Egyebek mellett emlékeztette munkatársait arra, hogy az új közigazgatási rendszer részeként sok feladatot és komoly felelősséget kell vállalni. Az új alapokon nyugvó közigazgatásban a hivatalvezető asszony elvárásként támasztja a Járási Hivatal minden dolgozója felé a hivatásuknak megfelelő, példamutató kormánytisztviselői magatartást. Az ügyfélorientált közigazgatást a jogszabályok maradéktalan ismeretével és betartásával, ugyanakkor az ügyfelek érdekeinek szem előtt tartásával kívánja megvalósítani. Munkatársaitól igazságos, tisztességes, pártatlan és politikamentes ügyfélkiszolgálást vár. Mindehhez munkáltatói részről bizalmat, biztonságot, következetességet és a lehetőségekhez képeset családbarát munkahelyet ígér. Dr. Kerékgyártó Judit hangsúlyozta, hogy a minőségi közigazgatásban végzett minőségi munka – az új életpálya modell szerinti teljesítményen alapuló javadalmazásnak köszönhetően- minőségi bérezést is fog jelenteni a Járási Hivatal dolgozóinak. A Kecskeméti Járási Hivatal egységét a szervezettségében látja, melyet az ókori Római légiók jelképéhez hasonlította, rámutatva, hogy egy ág önmagában gyenge és törékeny, de rőzsekötegként összefogva már erős egység.

Szemereyné Pataki Klaudia, Kecskemét Megyei Jogú Város alpolgármestere zárszóként leszögezte, hogy Kecskemét Város vezetése a jövőben is arra fog törekedni, hogy a városban és a járásban dolgozók nyugodt és fejlődő környezetben végezhessék munkájukat.”

Forrás:
„Az ügyfél ideje érték” – Ünnepi állománygyűlést tartott a Kecskeméti Járási Hivatal; Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal; 2013. február 7.