„A hordozható eszközök a legnépszerűbbek, s az általuk garantált állandó jelenlét.
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint függetlenül attól, hogy hol vagyunk, kommunikációs eszközeink segítségével állandó kapcsolatban vagyunk a közösségi térrel, mégpedig átlag több mint két (2,3 db) eszköz használatával. A magyarok eszközhasználati intenzitása is e körül mozog (közel 2 db).
Ha pedig a technológia kerül terítékre, akkor a kis méretre és a mobilitásra szavazunk.
Nemzetközi szinten legtöbbünk „ruhatárának” része a mobiltelefon (82%), s a laptop (66%) is megelőzte az asztali számítógépet (60%). Sőt 17%-nyian rendelkeznek már tablettel.
Figyelemre méltó, hogy a felnőtt magyar lakosság 44%-a használ laptopot, 73%-a pedig asztali számítógépet (tehát nálunk még nem történt meg a helycsere), és mindössze 4% tabletet…”
Forrás:
A kicsi a nyerő!; Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.; 2013. május 28.