„ Egyre kevesebb tartalmat tölt fel az egyre több felhasználó az Instagramra – derült ki a harmadik magyar Instagram-körképből, melyet a Crane ügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója részletezett az InfoRádió Okosvilág című műsorában.
Lassan a kétmilliót is eléri a magyar Instagram használók száma, és azt látjuk, hogy a hölgyek használják előszeretettel többségben – mondta Boroznaki Gergő, a Crane ügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.
„Az Instagram saját adatai szerint 940 ezer a nők és 800 ezer a férfiak száma.”
Kevesebb, de szép tartalom
Hozzátette azt is, hogy az Instagramot kezdetben a korai újítók, a tartalmi kreátorok használták, akkor még nagyobb arányban voltak azok, akik tartalmat hoztak létre, de most hogy ez a mainstream részévé vált, megnőtt a felhasználói bázis, sokkal többen csatlakoznak az Instagramhoz.„Nem mindenki akar állandóan tartalmat létrehozni, megnő azoknak az aránya, akik csak nézelődnek vagy kevesebb tartalmat töltenek fel”
– emelte ki Boroznaki Gergő. Az embereket leginkább a szép dolgok érdeklik – tette hozzá, az Instán ezeket teszik leginkább közszemlére, és ezeket szeretik nézni is. „Városok, tájak, természet, utazás közben lefotózzuk amit látunk, vagy a saját lakókörnyezetünkben, és feltöltjük.Videót a hírfolyamba jóval ritkábban töltenek fel, viszont az Insta story-ban a képi és videós tartalom aránya szinte megegyezik” – summázta az igazgató.”
Forrás:
Átalakulóban van az Instagram; InfoRádió; 2018. május 19.