Skip to main content
gazdaságközigazgatás: magyarközigazgatási informatika

A héten olvastuk: válogatás a Közbeszerzési Értesítőben megjelent informatikai és szakpolitikai témájú eljárások eredményeiből – 2018. augusztus 6-augusztus 10.

Szerző: 2018. augusztus 12.No Comments

Ajánlati/Részvételi felhívás

AVID NEXIS bővítés, montírozók és iNews beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/150
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2018.08.06.
Ajánlatkérő: Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.08.31.
Szolgáltatással vegyes adásvételi szerződés keretében az MTVA meglévő AVID NEXIS tároló rendszerének bővítése, új AVID montírozók kialakítása, iNews licencek beszerzése
Lásd bővebben

rendszerelemek üzemeltetése,javítása,karbantartása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/150
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2018.08.06.
Ajánlatkérő: Magyar Államkincstár
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.08.30.
Vállalkozási szerződés – Számítógéptermekben üzemelő erősáramú-, gépészeti berendezések és üzemfelügyeleti rendszerelemek üzemeltetése és javítása és karbantartása 36 hónapos vállalkozási szerződés keretében
Lásd bővebben

ORACLE SPARC T7-2 szerver hardver beszerzés – EMF
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/150
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2018.08.06.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.08.31.
1 db ORACLE SPARC T7-2 szerver hardver szállítása és üzembe állítása, tesztelési jegyzőkönyv elkészítése és átadása, 3 év kibővített gyártói garancia biztosítása helyszíni kiszállással
Lásd bővebben

Philips Brilliance ICT karbantartás,javítás
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/150
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2018.08.06.
Ajánlatkérő: Markusovszky Egyetemi Oktatókórház
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.09.05.
„Vállalkozási szerződés Philips gyártmányú Brilliance ICT teljes körű karbantartására, javítására, alkatrész ellátására, gyártói technológia által megkövetelt felülvizsgálati szolgáltatások nyújtásával” (rövid megnevezés: Philips Brilliance ICT karbantartás,javítás)
Lásd bővebben

Számvitel, kontrolling,bérszámfejtési szolgáltatás
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/151
Eljárás fajtája: Tárgyalásos eljárás
Közzététel dátuma: 2018.08.07.
Ajánlatkérő: Nemzeti Eszközkezelő Zártkörően Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.09.03.
Lásd bővebben

Informatikai szolgáltatás beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/151
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2018.08.07.
Ajánlatkérő: KKBK Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja Nonprofit Zrt.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.09.04.
Jelen közbeszerzési eljárás tárgya az ajánlatkérő számára informatikai rendszer kialakítása, bérbeadása és üzemeltetése (infrastruktúra, hálózatok, szerverek szolgáltatásként történő biztosítása és üzemeltetése) 36 hónapra vállalkozási szerződés keretében.
Ez részletesen az alábbiakat jelenti:
* fájlszerver (tárterület) szolgáltatás nyújtása,
* levelezőszerver szolgáltatás nyújtása,
* címtár szolgáltatás nyújtása,
* alkalmazásszerver szolgáltatás nyújtása,
* irodai hálózati szolgáltatás nyújtása,
* teljes körű ügyfélszolgálat üzemeltetése helyszíni és távoli támogatással,
* további kapcsolódó szolgáltatások szükség szerint a fentiekhez kapcsolódva: tűzfal, IPS/IDS, SMTP, FTP, DNS, DHCP, spam szűrés, antivírus és antimalware, szervervirtualizációs megoldás, clustering megoldás, menedzsment eszközök, mentési és archiválási rendszer.
Lásd bővebben

Különféle informatikai eszközök beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/151
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2018.08.07.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Filmalap Közhasznú Nonprofit Zártkörűen működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.09.06.
A Magyar Nemzeti Filmalap Közhasznú Nonprofit Zrt. (továbbiakban: Filmalap) napi feladatellátásához szükséges különféle informatikai eszközök beszerzése vált szükségessé.
A beszerzés két részben valósul meg az alábbiak szerint:
1. rész: Beépíthető alkatrészek:
Tápegységek, kábelek és csatlakozók, kártyák, egyéb beépíthető alkatrészek, szerverházak
2. rész: Adattárolók, munkaállomások, szoftverek:
Adattárolók, munkaállomások és megjelenítők, szoftverek
Lásd bővebben

MTVA broadcast SAN bővítés és TSM licencbővítés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/152
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2018.08.08.
Ajánlatkérő: Médiaszolgáltatás – támogató és Vagyonkezelő Alap
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.09.03.
Lásd bővebben

PIM CyberArk FELHASZNÁLÓ-KEZELŐ RENDSZER
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/152
Eljárás fajtája: Nyílt eljárás
Közzététel dátuma: 2018.08.08.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.09.06.
Rövid meghatározás:
„PRIVILEGIZÁLT FELHASZNÁLÓ-KEZELŐ RENDSZER (CYBERARK) BŐVÍTÉSE ÉS A TÁMOGATÁS MEGÚJÍTÁSA KBF/304/2018”
Privilegizált felhasználó-kezelő rendszer (CyberArk) használatához szükséges termékkövetés, a Rendszer további, opcionális bővítése, gyártói és szállítói támogatási szolgáltatás biztosítása.
Lásd bővebben

GNSS referenciaállomás vevőkészülék beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/154
Közzététel dátuma: 2018.08.10.
Ajánlatkérő: Budapest Főváros Kormányhivatala
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.08.27.
A közbeszerzés rövid ismertetése: „GNSS referenciaállomás vevőkészülék beszerzése a hozzá illeszkedő GNSS referenciaállomás antennával” a műszaki leírásban részletezettek szerint.
4 db GNSS referenciaállomás vevőkészülék beszerzése az illeszkedő GNSS referenciaállomás antennával és mindösszesen 3 év szoftverkövetéssel.
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről

Népegészségügyi felmérés az EFOP-1.8.10-VEKOP-17-2017-00001 számú, Komplex egészségvédelem és szemléletfejlesztés a táplálkozás és gyógyszerfogyasztás területén elnevezésű kiemelt projekt megvalósításához kapcsolódóan
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/150
Közzététel dátuma: 2018.08.06.
Ajánlatkérő: Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet
Nyertes ajánlattevő: Kutatópont Piac- és Véleménykutató Kft.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 49.500.000,- Ft
Lásd bővebben

Check Point Security Gateway and Management
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/150
Közzététel dátuma: 2018.08.06.
Ajánlatkérő: Médiaszolgáltatás – támogató és Vagyonkezelő Alap
Nyertes ajánlattevő: Valkyr Informatikai Kft.
Az MTVA részére Check Point Security Gateway and Management szoftverkövetés és gyártói támogatás meghosszabbítása tárgyában szolgáltatási szerződés keretében a közbeszerzési dokumentumokban foglaltak szerint.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 21.406.100,- Ft
Lásd bővebben

Kutatási célra használt különböző informatikai eszközök beszerzése 3 részfeladatban adásvételi szerződés keretében eredményről szóló tájékoztató
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/150
Közzététel dátuma: 2018.08.06.
Ajánlatkérő: MTA Természettudományi Kutatóközpont
Nyertes ajánlattevő: Freedom-Tech Infomatikai Kft.; Etiam Kft; Alienline Kft.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 14.527.445,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/150
Közzététel dátuma: 2018.08.06.
Ajánlatkérő: Pénzügyminisztérium
Nyertes ajánlattevő: Globál Konferencia Kft.
A GINOP 5.1.1 és a VEKOP 8.1.1. kiemelt projektek keretében tervezett rendezvények megvalósításához szükséges rendezvényszervezési szolgáltatás ellátása
Az Ajánlattevő feladata különféle rendezvények megszervezése, teljes körű előkészítése és lebonyolítása budapesti, vidéki és esetenként külföldi (határ menti országokban: Szlovákia, Ausztria Románia, Horvátország, Szlovénia, Szerbia, Ukrajna) helyszíneken a Megrendelő által megadott megrendelések alapján.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 157.201.000,- Ft
Lásd bővebben

HR platform szoftver szállítása a Millenáris Nkft. számára
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/151
Közzététel dátuma: 2018.08.07.
Ajánlatkérő:Millenáris Tudományos Kulturális Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nyertes ajánlattevő: Infinit Média Kft.
A közbeszerzés rövid ismertetése:
A tárgyi beszerzés keretében 500 szoftver licence leszállítása szükséges a szerződés időtartama alatt.
A szoftverrel kapcsolatos elvárt funkciók:
• HR toborzás és kiválasztás
• Munkaerőközvetítési szolgáltatás igénybevételére alkalmas felület
• HR ügyviteli modul
• Alap CMS tartalomkezelő
• Karrier oldalak létrehozása és szerkesztése
• Álláshirdetés modul
• Jelöltkezelő modul
• Űrlap modul
• Hírek és blog funkció
• Beépített tesztek
A fenti funkciók biztosítása mellett a nyertes ajánlattevő feladatát képezi az alkalmazás üzemeltetés, a helpdesk és karbantartási feladatok ellátása, valamint oktatás 8 órás időtartamban.
Továbbá szükséges a szoftver testre szabása is.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): Érték: 61.600.000,- Ft
Lásd bővebben

Intranet informatikai platformhoz szükséges szoftverek szállítása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/151
Közzététel dátuma: 2018.08.07.
Ajánlatkérő: Millenáris Tudományos Kulturális Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nyertes ajánlattevő: Varius Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság
A közbeszerzés rövid ismertetése:
Közérdekű és hasznos információk megosztása
Hírek, közlemények publikálása könnyen kereshető formában
Gyakran ismételt kérdések és válaszok publikálása
Események, rendezvények publikálása, promóciója
Eseményre, rendezvényre való regisztrációs lehetőség
Kérdőívek publikálása, válaszok begyűjtése, illetve azok eredményeinek összesítése
Nyilvánosan elérhető bemutatkozó oldal startupok számára
Belső kapcsolati “telefonkönyv” elérhetőségi adatokkal
Letölthető fájlok megosztási lehetősége
Képek, képgalériák és videók megosztási lehetősége
Hasznos linkek linkgyűjteménye
Fentiek mellett ajánlatkérő elvárja a szoftver üzembe helyezését, a műszaki leírásban meghatározott mértékben történő szükség szerinti testre szabását, illetve oktatási feladatokat (8 óra időtartamban).
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 57.500.000,- Ft
Lásd bővebben

Sector News – Iparági Iránytű és Monitoring rendszerhez szükséges szoftverek szállítása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/151
Közzététel dátuma: 2018.08.07.
Ajánlatkérő: Millenáris Tudományos Kulturális Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nyertes ajánlattevő: Profit & Partners Korlátolt Felelősségű Társaság
A közbeszerzés rövid ismertetése:
Sector News – Iparági Iránytű és Monitoring rendszerhez szükséges szoftver (1 db) beszerzése.
A szoftverrel kapcsolatos elvárt funkciók:
• szakmai adatbázis kezelése, szakmai tartalom feltöltése, információ és statisztika lekérdezés
• kapcsolattartói adatbázis kezelése
• automatikus iparági hírfigyelés, gyűjtés funkció
• CMS – TARTALOMKEZELŐ
• iparágak kezelése – Kiemelt iparágak és iparágak feltöltési lehetősége
• TARTALOM ÉRTÉKELŐ RENDSZER
• KAPCSOLATFELVÉTELI ŰRLAP MODUL
A tartalomkezelő funkció képes kell legyen az iparági oldalak, bejegyzések, kapcsolatok létrehozására és szerkesztésére, kiemelt tartalmak megjelölésére, hírfolyam kezelésére, fájlok és média tartalmak feltöltésére vagy médiatárból betöltésre.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 60.300.000,- Ft
Lásd bővebben

Startup Business University rendszer szállítása a Millenáris Nkft. számára
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/151
Közzététel dátuma: 2018.08.07.
Ajánlatkérő: Millenáris Tudományos Kulturális Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nyertes ajánlattevő: First Voice Szolgáltató Kft.
A közbeszerzés rövid ismertetése:
Startup Business University rendszerhez szükséges szoftver szállítása
A szoftverrel kapcsolatos elvárt funkciók:
• CMS -tartalomkezelő
• Modulok kezelése
• Videó előadások, illetve fájl és médiatár elérhetővé tétele, tárolása és nyilvántartás vezetése
• A tartalom értékelését lehetővé tevő rendszer
• kapcsolat felvételi űrlap
• multi funkciós kereső
Feladat továbbá a kezdő vállalkozók számára releváns 8 darab megadott témakör rendelkezésre bocsájtása élvezhető, felhasználóbarát és gyakorlatias formában. Témakörönként az alábbi terjedelmi követelmények elvártak:
– minimum 50 oldal írásos anyag
– minimum 3 PowerPoint prezentáció (legalább 15 dia / darab)
– minimum 2 infografika
– 2 előre felvett primer, erre a célra készített videó
A fenti funkciók biztosítása mellett a nyertes ajánlattevő feladatát képezi az alkalmazás üzemeltetés, a helpdesk és karbantartási feladatok ellátása, valamint oktatás 8 órás időtartamban.
Továbbá szükséges a szoftver testre szabása is.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 60.600.000,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről a „Seaguard rendszer karbantartása, eseti hibajavítása és bővítése” tárgyú közbeszerzési eljárásban
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/153
Közzététel dátuma: 2018.08.09.
Ajánlatkérő: Fővárosi Vízművek Zrt.
Nyertes ajánlattevő: SEAWING Kft
Vállalkozási keretszerződés melyek tárgya Seaguard rendszer karbantartása, eseti hibajavítása és bővítése.
Ajánlatkérő székhelyén és telephelyein működő integrált beléptető és elektronikus vagyonvédelmi rendszer üzemeltetéséhez szükséges támogatás, a rendszer hardver és szoftver elemeinek ütemezés szerinti karbantartása illetve a rendszer garanciális meghibásodásokon túli javítása, valamint Ajánlatkérő egyedi igénye alapján kivitelezendő szoftver, hardverfejlesztések, programmódosítások megvalósítása.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 41.494.195,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/153
Közzététel dátuma: 2018.08.09.
Ajánlatkérő: NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Nyertes ajánlattevő: MULTIMEX Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Elnevezés: KAB ügyfélhívó rendszer üzemeltetés, fejlesztés
A közbeszerzés rövid ismertetése:
Fix rész:
Megnevezés: Üzemeltetési szolgáltatás, támogatás, kapcsolódó szolgáltatások
Db szám: 281 db végponti helyszínen működő Q-FUSION ügyfélhívó rendszer + 10 % db bővülés, egy központi szerver kapcsolattal
Opció:
Megnevezés: Egyedi fejlesztési, tesztelési, tanácsadási feladatok elvégzése (opció)
Db szám: 150* embernap
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 28.740.000,- Ft
Lásd bővebben

A GINOP-5.2.1.-14-2015-00001 azonosítószámú projekt megvalósításához szükséges tonerek és fényhengerek szállítása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/154
Közzététel dátuma: 2018.08.10.
Ajánlatkérő: Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal
Nyertes ajánlattevő: CTS-Informatika Kft.; Profil-Copy 2002 Kft.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 3.897.000,- Ft
Lásd bővebben

DT Közigazgatási és Munkaügyi Bír. eszközbeszerzés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/154
Közzététel dátuma: 2018.08.10.
Ajánlatkérő: Debreceni Törvényszék
Nyertes ajánlattevő: Nádasdi Elektro Biztonságtechnikai Kft.
Debreceni Törvényszék Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság regionális illetékességének kialakításával összefüggően biztonságtechnikai rendszer ki-/átalakítása
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 52.113.385,- Ft
Lásd bővebben

Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény

Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény – „EuroSkills Budapest 2018 rendezvényhez kapcsolódó szolgáltatások nyújtása vállalkozási szerződés alapján”
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/151
Közzététel dátuma: 2018.08.07.
Ajánlatkérő: SkillStar 2018 Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlattevő: HUNGEXPO Vásár és Reklám Zártkörűen Működő Részvénytársaság
EuroSkills Budapest 2018 rendezvényhez kapcsolódó szolgáltatások nyújtása vállalkozási szerződés alapján
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 1.764.177.491,- Ft
Lásd bővebben

Többfaktoros authentikációs rendszer bevezetése az Állami Számvevőszék IT rendszerében – tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/152
Közzététel dátuma: 2018.08.08.
Ajánlatkérő: Állami Számvevőszék
Nyertes ajánlattevő: T-Systems Magyarország Zrt.
A közbeszerzés rövid ismertetése:
Egy többfaktoros authentikációt és jelszó menedzser funkciót megvalósító rendszer bevezetése magyarországi supporttal, a rendszer oktatása az ajánlatkérő 6 fő informatikai szakembere számára, a bevezetést követő 6 évben (72 hónapban) történő üzemeltetése (licence, support, egyéb, a rendszer üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok).
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 33.040.000,- Ft
Lásd bővebben

Meghiúsult közbeszerzések

Microsoft licencek szállítása, szoftverkövetés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/152
Közzététel dátuma: 2018.08.08.
Ajánlatkérő: MVMI Informatika Zrt
Rövid meghatározás:
Licencszerződés Microsoft Enterprise Agreement szerződés keretében Microsoft licencek szállítására és az ahhoz kapcsolódó licenckövetés biztosítására
MVMI rendelkezik Microsoft Enterprise Agreement (MS EA) szerződéssel. A licencek a MVMI Zrt. és az MVM Csoport személyi számítógépeit, és az összes szerverét lefedik. A licencszerződés 1 éves meghosszabbítása és az új LSP partnert tartalmazó új MS EA biztosítja a jogszabályi előírásoknak megfelelő jogszerű licenchasználatot. A szerződés biztosítja az új licencek beszerzését és a már használt verziók licenckövetését is.
Szerződés/rész odaítélésre került nem
A szerződés/tétel nem került odaítélésre
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
További információk:
A jelen hirdetmény feladása az Közbeszerzési Értesítőben KÉ-11432/2018. szám alatt megjelent hirdetmény visszavonására irányul.
Lásd bővebben