A héten olvastuk: válogatás a Közbeszerzési Értesítőben megjelent informatikai és szakpolitikai témájú eljárások eredményeiből – 2018. november 26-december 1.

[Megtartottuk az egyes tételek eredeti helyesírását. Szerk.]

Ajánlati/Részvételi felhívás
Tevékenység monitoring
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/227
Közzététel dátuma: 2018.11.26.
Ajánlatkérő: NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.27.
„KÖFOP – Közigazgatás informatikai infrastruktúrájának konszolidálása a költségek csökkentése érdekében”projekthez kapcsolódóan „Tevékenység monitoring” beszerzése
Magas rendelkezésre állású, georedundáns kialakítású, a Műszaki leírás „6. KÖVETELMÉNYEK” pontban részletezett követelményeknek megfelelő, a privilegizált hozzáféréseket központilag kezelő, felügyelő, valamint a privilegizált hozzáférések tevékenységét monitorozó – TM rendszer – hardver, szoftver elemeinek és kapcsolódó licenceinek szállítása (továbbiakban együtt TM rendszerelemek, vagy röviden termék), valamint a TM rendszer implementációja, helyszíni beüzemelése a georedundáns KAK infrastruktúrában, a konfigurálása, az integrációja a KAK-ban alkalmazott üzemeltetés felügyeleti-, naplózó- és mentési rendszerekkel, a TM rendszer teljes körű dokumentálása, továbbá a TM rendszerre vonatkozó üzemeltetői és felhasználói oktatások végrehajtása, a támogatási tevékenységek (továbbiakban együtt TM rendszer szolgáltatások) teljesítése.
Lásd bővebben

Pénztárgép Felügyeleti Rendszer rendszertámogatása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/227
Közzététel dátuma: 2018.11.26.
Ajánlatkérő: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.01.03.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal az Online Pénztárgépekkel összefüggő feladatai ellátása érdekében Pénztárgép Felügyeleti Rendszert (PFR) alakított ki. Szükséges rendszertámogatás nyújtása az optimális működés biztosítás érdekében. Így különösen a PFR informatikai rendszer működésével kapcsolatos időszakos konzultációk folytatása, a hibamegelőző tevékenység kidolgozására javaslatok elkészítése, az alkalmazás használata során felmerülő – nem jótállási körbe vonható – problémák diagnosztizálása és kiértékelése, valamint az éles üzem indítása után különböző okokból felmerülő változtatási igényekkel összefüggésben megoldások kidolgozásában való támogató közreműködés, illetve mindazon tevékenységek támogatása, amelyek az optimális éles üzemi működéshez elengedhetetlenek.
Lásd bővebben

Audio-vizuális eszközök beszerzése 2.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/227
Közzététel dátuma: 2018.11.26.
Ajánlatkérő: Eszterházy Károly Egyetem
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.01.07.
Audio-vizuális eszközök beszerzése az Eszterházy Károly Egyetem Európai Uniós projektjeiben 2
Lásd bővebben

Tablet PC beszerzés – 2018
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/227
Közzététel dátuma: 2018.11.26.
Ajánlatkérő: NKM Áramhálózati Kft.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.21.
Keretszerződés alapján 780 db táblaszámítógép (irodai dokkoló eszköz, passzív érintőceruza, gépkocsi gyári töltő, nyakba akasztható vállpánt vagy oldalpánt és hordtáska kiegészítőkkel), valamint plusz 60 db gépkocsi gyári töltő és 100 db pótakkumulátor szállítása, melyből 300 db táblaszámítógép és kiegészítői megrendelésére kötelezettséget vállalnak Ajánlatkérők (NKM Áramhálózati Kft. 250 db, NKM Észak-Dél Földgázhálózati Zrt. és NKM Földgázhálózati Kft. 50 db).
Lásd bővebben

Taneszközök, szoftverek beszerzése az EFOP-4.1.3-1
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/228
Közzététel dátuma: 2018.11.27.
Ajánlatkérő: Szekszárdi Tankerületi Központ
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.03.
Lásd bővebben

Tömeges SMS szolgáltatás
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/228
Közzététel dátuma: 2018.11.27.
Ajánlatkérő: Nemzeti Mobilfizetési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Várható forgalom
* a szolgáltatás kb. havi 70 ezer Igénybevevő-Operátor irányú tranzakció kezelését kell, hogy ellássa
* a szolgáltatás kb. havi 70 ezer Operátor-Igénybevevő irányú tranzakció kezelését kell, hogy ellássa
* külföldi irányú forgalom kb. havi 500 db körül mozog
Lásd bővebben

Interaktív monitor beszerzése – ajánlati felhívás
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/229
Közzététel dátuma: 2018.11.28.
Ajánlatkérő: Pécsi Szakképzési Centrum
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.28.
A beszerzés tárgya: 18 db interaktív monitor beszerzése adásvételi szerződés keretében.
Műszaki paraméterek: kijelző: 74,5” képátló, 16:9 arány, felbontás: 4K UHD
Lásd bővebben

Notebook konfiguráció beszerzése 2018/3
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/230
Közzététel dátuma: 2018.11.29.
Ajánlatkérő: KKBK Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja Nonprofit Zrt.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.01.03.
Nyertes ajánlattevő feladata az Ajánlatkérő számára az első ütemben 7 db „A” kategóriás, illetve a Kbt. 105. § (1) bekezdés c) pontja szerinti írásbeli konzultációt követően további notebookok biztosítása vegyesen az előbbi kategóriás gépekből bérleti konstrukció keretében Windows operációs rendszerrel, MS Office csomaggal együtt. Ajánlatkérő a Ajánlatkérő a notebookokat egyben munkaállomásként is használni kívánja, ezért az ehhez szükséges kiegészítőkre nézve is kér ajánlatot.
Lásd bővebben

Oktatói Pool II
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/230
Közzététel dátuma: 2018.11.29.
Ajánlatkérő: Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.10.
Vendégoktatások szervezése és olyan „oktatói pool” biztosítása, amelyből a 2018/2019-es tanév őszi és tavaszi félévében a részt vevő felsőoktatási intézmények az általuk meghatározott kurzusokra releváns gyakorlati tapasztalattal rendelkező szakemberek részvételét biztosíthatják képzéseikben.
Ajánlatkérő kiköti, hogy a megvalósítás ideje alatt, az érintett intézményekkel folytatott konzultációk alapján mindösszesen 1163 db vendégoktatási alkalom megtartását tervezi megrendelni.
Lásd bővebben

GIS termékek gyártói supportja
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/230
Közzététel dátuma: 2018.11.29.
Ajánlatkérő: Budapest Közút Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.07.
A közbeszerzés rövid ismertetése: A Budapest Közút Zrt. által üzemeltetett Közúti Adatgyűjtő Rendszeren (KARESZ) belül előállított 3 dimenziós pontfelhők előállításához, valamint a KARESZ KAPU rendszer üzemeltetéséhez az alábbi ArcGIS szoftvereket és azok gyártói támogatása (supportja) szükséges 2019 december 31-ig.
Lásd bővebben

PROVYS RENDSZER SUPPORTJA ÉS FEJLESZTŐI TÁMOGATÁSA
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/232
Közzététel dátuma: 2018.12.01.
Ajánlatkérő: Médiaszolgáltatás – támogató és Vagyonkezelő Alap
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.01.02.
Nyertes Ajánlattevő feladata a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap által a szakmai folyamatainak támogatásához üzemeltetett Provys csatorna menedzsment rendszer gyártói és „second-line” támogatásának ellátása valamint – eseti megrendelés alapján – fejlesztési szolgáltatás nyújtása szolgáltatási szerződés keretében 24 hónapos határozott időtartamban
Lásd bővebben

Workflow-, Dokumentum- és Iratkezelő rendszer
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/232
Közzététel dátuma: 2018.12.01.
Ajánlatkérő: MFB Magyar Fejlesztési Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.28.
1 db Integrált Eszközrendszer (IE), azaz Dokumentummenedzsment (DM) eszköz, Iktató és Iratkezelő eszköz, valamint Workflow (WF) menedzsment eszköz beszerzése
Lásd bővebben

Hitachi Vantara háttértárolók terméktámogatása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/232
Közzététel dátuma: 2018.12.01.
Ajánlatkérő: Új Világ Nonprofit Szolgáltató Kft.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.11.
A terméktámogatás szolgáltatás keretében Ajánlatkérő meglévő Hitachi Vantara adattároló rendszereire teljes körű rendszertámogatási szolgáltatás biztosítását várja.
A támogatás a közbeszerzési dokumentumok részét képező Műszaki leírás 1. számú mellékletben részletezett 2db Hitachi VSP G200 háttértároló rendszer hardver és szoftver elemeire terjed ki. A szolgáltatás keretében a reaktív (hibaelhárítási) és proaktív (hibamegelőzési) kategóriájú támogatás fejezetekben részletesen ismertetett elvárásokat szükséges megajánlani.
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről

Tájékoztatás eljárás eredményéről – call center
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/227
Közzététel dátuma: 2018.11.26.
Ajánlatkérő: IMMODUS Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: EX-ID Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Elnevezés: Műszaki call center szolgáltatás beszerzése
Ajánlatkérő magas színvonalú, ügyfélközpontú műszaki tárgyú telefonos ügyfélszolgálati szolgáltatás nyújtását kéri az alábbiak szerint.
Az ügyfélszolgálati diszpécserek elsődleges feladata az Ajánlatkérő ügyfelei (a jelen kiírás időpontjában a FŐTÁV Zrt. és Kiserőmű Kft.) telefonos ügyfélszolgálatára beérkező, műszaki jellegű megkeresések kezelése, a fogyasztók vonatkozó jogszabályoknak és a belső szabályzatoknak megfelelő tájékoztatása, megrendelések rögzítése, valamint a szolgáltatás minőségével kapcsolatos panaszok és hibabejelentések továbbítása az illetékes szervezetek felé.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 1.032.000.000,- Ft
Lásd bővebben

MSTR licenc beszerzés support és funkcióbővítés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/228
Közzététel dátuma: 2018.11.27.
Ajánlatkérő: Új Világ Nonprofit Szolgáltató Kft.
Nyertes ajánlattevő: BIXPERT Tanácsadó Kft.
Ajánlatkérő meglévő MicroStrategy alkalmazásához az alábbi mennyiségű licencekre és a jelen Műszaki leírásban részletezett Standard Support szolgáltatás nyújtására kér ajánlatot a szerződés hatályba lépésétől számított 1 év (12 hónap) időtartamra:
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 29.942.860,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/229
Közzététel dátuma: 2018.11.28.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Filmalap Közhasznú Nonprofit Zártkörűen működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: SZITÁR-NET Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság; Infopolis Korlátolt Felelősségű Társaság
A Magyar Nemzeti Filmalap Közhasznú Nonprofit Zrt., mint ajánlatkérő ajánlatot kér „Számítógépek és szoftverek beszerzése” tárgyú közösségi eljárásrendben indított nyílt közbeszerzési eljárásban.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 22.359.478,- Ft
Lásd bővebben

Informatikai eszközök beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/229
Közzététel dátuma: 2018.11.28.
Ajánlatkérő: Csorba Győző Könyvtár
Nyertes ajánlattevő: H. Network Informatikai, Tanácsadó, Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A Csorba Győző Könyvtár részére informatikai eszközök beszerzése
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 38.890.000,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/231
Közzététel dátuma: 2018.11.30.
Ajánlatkérő: NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Nyertes ajánlattevő: STREAMNET Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Határmenti videókonferencia rendszer MCU licence
A közbeszerzés rövid ismertetése:
1. Támogató MCU rendszer port-licence 14 db
2. Támogató MCU rendszer vmr-licence 5 db
3. Üzemviteli MCU rendszer port-licence 132 db
4. Üzemviteli MCU rendszer vmr-licence 105 db
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 23.778.000,- Ft
Lásd bővebben

SMART Building előkészítés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/231
Közzététel dátuma: 2018.11.30.
Ajánlatkérő: Kaposvár Megyei Jogú Város Önkormányzata
Nyertes ajánlattevő: iTeam Holding Zártkörűen Működő Részvénytársaság
A projekt célja a Kaposváron a Modern Városok Program keretei között létrejövő épületek (Aréna, Uszoda, IT központ- Kórház Déli Tömb épületrendszer) okos épület technológiai megoldásokkal történő bővítési lehetőségének vizsgálatával kapcsolatos megvalósíthatósági tanulmányának és koncepció tervének elkészítése, valamint környezettudatos üzemeltetési keretrendszer kidolgozása annak érdekében, hogy a jelenleginél olcsóbban üzemeltethető, hosszú távon fenntartható épületállomány jöjjön létre.
Nyertes ajánlattevő megvalósíthatósági tanulmányt készít, melyben alapul veszi a nemzetközileg és itthon is sikeresen alkalmazott zöld épület minősítési rendszereket, és figyelembe veszi a fenntarthatóság holisztikus szemléletmódját. E munka folyamán az érintett épületekre fenntarthatósági keretrendszert állít fel és alkalmaz, az egyes épületekre vonatkoztatva. Összefoglalja az okos épület technológiai megoldásokat, melyekkel bővítve az épületeket, bemutatja a beépíthető digitális és egyéb technológiákat. Megtérülési számításokat mutat be az ezekkel elérhető költségcsökkentő, hatékonyságnövelő, bevételt generáló és felhasználói élményt, közérzetet növelő megoldásokra vonatkozóan.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 45.991.000,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/231
Közzététel dátuma: 2018.11.30.
Ajánlatkérő: HM Zrínyi Térképészeti és Kommunikációs Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlattevő: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság; Duna Elektronika Kft.
Informatikai eszközök és szoftverek beszerzése 4 részben
1.rész: Irodai munkaállomások, monitorok, switchek, szünetmentes tápegységek beszerzése
2.rész:Laptopok és tartozékok, digitális rajztábla, tablet beszerzése
3.rész:Szerver és SSD meghajtó beszerzése
4.rész: Szoftverek beszerzése
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 30.614.215,- Ft
Lásd bővebben

Különböző típusú belső háttértárak beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/231
Közzététel dátuma: 2018.11.30.
Ajánlatkérő: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Nyertes ajánlattevő: Karakter Számítástechnikai, Elektronikai Kft.
2 TB belső merevlemez: – 6 darab
500 GB belső merevlemez: – 5 darab
SSD 120 GB: – 2220 darab
SSD 250 GB: – 6 darab
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 17.378.900,- Ft
Lásd bővebben

Eszközök II.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/231
Közzététel dátuma: 2018.11.30.
Ajánlatkérő: Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége Magyar Tudományos Akadémia Nyelvtudományi Intézet; Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége
Nyertes ajánlattevő: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság;ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
Elnevezés: A Kontakt Tolmácsszolgálat jelnyelvi tolmácsoláshoz és szöveges operátori szolgáltatáshoz szükséges kliens oldali táblaszámítógépek, és egyéb számítástechnikai eszközök beszerzése az EFOP-1.1.5-17-2017-00006 projekt keretében II.
II.1.4) A közbeszerzés rövid ismertetése:
1.rész: összesen 347 db különféle informatikai eszköz (tablet, asztali számítógép, laptop, fejhallgató, szoftver, projektor, videokamera stb. a II.2.4) pontban részletezve) 2. rész: összesen 100 db csontrezonanciás vezetéknélküli fejhallgató 3. rész: összesen 71 db különféle informatikai eszköz (laptop, asztali számítógép, videokamera, szoftver stb.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 10.766.950,- Ft
Lásd bővebben

Táj.az eljárás eredményéről-TÁBLA PC üzemeltetés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/232
Közzététel dátuma: 2018.12.01.
Ajánlatkérő: MÁV Szolgáltató Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: IMG Solution Kft.
Vállalkozási szerződés megkötése “Tábla PC teljeskörű üzemeltetése” a MÁV-START Zrt. tulajdonában álló, jótállással rendelkező 3100 db Winmate M101B típusú tábla PC vonatkozásában, 14 hónap időtartamra.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 184.450.000,- Ft
Lásd bővebben

Szocionet informatikai eszközök szállítása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/232
Közzététel dátuma: 2018.12.01.
Ajánlatkérő: Kaposvár Megyei Jogú Város Önkormányzata
Nyertes ajánlattevő: Bázis Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 21.993.000,- Ft
Lásd bővebben

Informatikai eszközök és szoftverek beszerzése TEE
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/232
Közzététel dátuma: 2018.12.01.
Ajánlatkérő: Dr. Kovács Pál Könyvtár és Közösségi Tér
Nyertes ajánlattevő: Freedom-Tech Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A dokumentációban meghatározott specifikációjú és mennyiségű informatikai eszköz és szoftver beszerzése, 15 féle különböző eszköz, összesen 206 db
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 13.376.660,- Ft
Lásd bővebben

Flash tároló redundancia kiépítése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/232
Közzététel dátuma: 2018.12.01.
Ajánlatkérő: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: Invigor Informatika Korlátolt Felelősségű Társaság
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 44.480.000,- Ft
Lásd bővebben

Meghiúsult közbeszerzések

Eljárás eredményéről szóló tájékoztató
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/228
Közzététel dátuma: 2018.11.27.
Ajánlatkérő: NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
1) kommunikációs stratégia/kampánytervezés/kampánymenedzselés/médiatervezés és vásárlási feladatok;
2) kreatív ügynökségi tervezési és kivitelezési feladatok;
3) PR ügynökségi feladatok
4) Online Ügynökségi kommunikációs és közösségi-média tanácsadói feladatok
Szerződés/rész odaítélésre került nem
A befejezetlen eljárás oka
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka: A tárgyi eljárás vonatkozásában minden beérkezett ajánlat ajánlati ára, így a legkedvezőbb ajánlat is meghaladja a rendelkezésre álló fedezet összegét.
Lásd bővebben

SINOSZ eszközbeszerzés III.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/229
Közzététel dátuma: 2018.11.28.
Ajánlatkérő: Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége
A Kontakt Tolmácsszolgálat jelnyelvi tolmácsoláshoz és szöveges operátori szolgáltatáshoz szükséges kliens oldali táblaszámítógépek, és egyéb számítástechnikai eszközök beszerzése az EFOP-1.1.5-17-2017-00006 projekt keretében III.
Szerződés/rész odaítélésre került nem
A befejezetlen eljárás oka
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka: kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be (Kbt. 75. § (1) bek. b) pontja)
Lásd bővebben

Kiszolgálók beszerzése a Budapest Közút részére
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/230
Közzététel dátuma: 2018.11.29.
Ajánlatkérő: Budapest Közút Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Áttekintés
A Budapest Közút Zrt. két helyszínen korszerű technológiai megoldásokkal biztosítja központi informatikai rendszereinek üzemeltetését. A Kozma utca szerverteremben 2017-ben beszerzett szervereken hagyományos virtualizációs megoldásokkal, a Bartók Udvar szerverszobából privát felhő üzemeltetésével látja el a cég informatikai rendszereinek kiszolgálását.
1) A privát felhő bővítése
2) Off-site mentési kapacitás biztosítása
Ajánlatkérő az alábbi mennyiségekben kíván kiszolgálókat beszerezni:
Storage cloud bővítés (Szerver I és Szerver II.) (2db)
Computing cloud bővítés (Szerver III.) (1 db)
Off-site backup szerver (Szerver IV.) (1 db)
2.Off-site backup szerver (opció) (Szerver V.) (1 db)
Szerződés/rész odaítélésre került nem
A befejezetlen eljárás oka
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka: Ajánlatkérő a közbeszerzési eljárást a Kbt. 75. § (2) bekezdés b) pontja alapján érvénytelenné nyilvánítja, tekintettel arra, hogy az igazolhatóan rendelkezésére álló anyagi fedezet összege nem elegendő a szerződés megkötéséhez az értékelés alapján legkedvezőbb ajánlatot tett ajánlattevővel.
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről – IT Szolgáltatásmenedzsment és műszaki képzések
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/230
Közzététel dátuma: 2018.11.29.
Ajánlatkérő: NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
IT Szolgáltatásmenedzsment és műszaki képzések a KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2015-00005 azonosítószámú, a ’Közigazgatás informatikai
infrastruktúrájának konszolidálása a költségek csökkentése érdekében’ című projekthez kapcsolódóan.
Szerződés/rész odaítélésre került nem
A befejezetlen eljárás oka
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka: Az eljárás során kizárólag érvénytelen ajánlatokat nyújtottak be, ezért ajánlatkérő a Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja alapján eredménytelenné nyilvánította az eljárást.
A szerződés megkötését megtagadták
Lásd bővebben

Szoftver beszerzés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/232
Közzététel dátuma: 2018.12.01.
Ajánlatkérő: Dunaújvárosi Tankerületi Központ
2 db Nyelvi labor rendszer
Szerződés/rész odaítélésre került nem
A befejezetlen eljárás oka
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka: Ajánlatkérő a Kbt. 75. § (2) e) pontjának alkalmazására tekintettel az eljárást eredménytelennek nyilvánította, tekintettel arra, hogy az eljárásban egy ajánlat érkezett be.
Lásd bővebben

A bejegyzés kategóriája: gazdaság, informatika, közigazgatás:magyar, közigazgatási informatika
Kiemelt szavak: , , .
Közvetlen link.