Ajánlati/részvételi felhívás
IT hálózat aktív rendszereinek támogatása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/76
Közzététel dátuma: 2020.04.20.
Ajánlatkérő: Médiaszolgáltatás – támogató és Vagyonkezelő Alap
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.04.28.
Ajánlattevő feladata az MTVA CISCO típusú hálózati és határvédelmi eszközeiből épült komplex hálózati rendszereinek, továbbá kapcsolódó vezeték nélküli hálózatának, illetve hálózathoz integrált rendszerek integrációjának 18 hónapon keresztül havidíjas támogatása (15 000 aktív végpont, 535 db eszköz, 748 db alhálózat), fejlesztési órakeret biztosítása, reaktív garantált hibaelhárítási szolgáltatás, továbbá a támogatás időtartama alatt a meghatározott CISCO eszközökre gyártói CISCO SmartNet Total Care Service (továbbiakban SMARTNET) alapú szerviz szolgáltatás nyújtása, tartalék eszköz biztosítása.
Lásd bővebben
C-Roads elektr. berendezések beszerzés, telepítés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: Magyar Közút Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.05.18.
Jelen részfeladatban a 2015-ben telepített kooperatív rendszer továbbfejlesztése a cél elsődlegesen az új használati esetek bevezetése, ill. a kétirányú (I2V és V2I/V2X) és a hibrid (ETSI ITS-G5 és celluláris mobil) kommunikáció megvalósítása érdekében. A hibrid kommunikáció támogatásához megfelelő back-office és celluláris interfészek támogatása vagy jövőbeli támogatásuknak biztosítása követelmény. Feladat továbbá az időközben megváltozott szabványokkal történő kompatibilitás biztosítása-, ill. a járművek felől érkező ún. CAM üzenetek fogadása. Tekintettel a technológia rohamos fejlődésére, a ,meglévő R-ITS-S egységek felújítása helyett új, jelen dokumentáció előírásainak, és a benne hivatkozott külső feltételeknek megfelelő egységek szállítása és üzembe helyezése szükséges.
Lásd bővebben
Workstation beszerzés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.05.20.
Nyertes ajánlattevő feladata 10 db Workstation PC – 3D workflow ajánlatkérő részére történő leszállítása adásvételi szerződés keretében
Lásd bővebben
Informatikai eszközök beszerzése EFOP projekthez
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: Békés Megyei Könyvtár
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.05.04.
Informatikai eszközök beszerzése a műszaki leírásban meghatározott paraméterekkel, digitális labor kialakításához.
Lásd bővebben
Elektronikus ügyintézés biztosítása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/78
Közzététel dátuma: 2020.04.22.
Ajánlatkérő: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.05.19.
Vállalkozási szerződés az NMHH elektronikus kapcsolattartást megvalósító informatikai rendszerének továbbfejlesztése céljából az alábbi részteljesítések szerint:
I. részteljesítés – BKSZ interfész specifikáció követése
II. részteljesítés – Elektronikus aláírás vizuális kijelzése
III. részteljesítés – ELHISZ-KAÜ SSO
IV. részteljesítés – E-papír fogadás fejlesztése
Lásd bővebben
AS6 upgrade fejlesztés támogatás
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/79
Közzététel dátuma: 2020.04.23.
Ajánlatkérő: MVMI Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.05.18.
A jelen közbeszerzési eljárás célja az MVMI, mint informatikai szolgáltató által az MVM PA Zrt., mint ügyfél számára szolgáltatott AS 6.0.2 integrált műszaki, vállalatirányítási rendszer verzióváltásához kapcsolódóan, a műszaki leírás 2. fejezetben meghatározott rendszerekkel való integrált működés megvalósítása érdekében projekt működést támogató feladatok, illetve fejlesztési szolgáltatások biztosítása, többek között „webMethods”, „Oracle BI”, „SAP ERP rendszer fejlesztés” vonatkozásában.
Lásd bővebben
MonSearch9 rendszer üzemeltetése és fejlesztése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/80
Közzététel dátuma: 2020.04.24.
Ajánlatkérő: Országos Bírósági Hivatal
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.05.07.
MonSearch9 rendszer üzemeltetése, terméktámogatása és fejlesztése (1000 keretóra) az OBH részére. Az üzemeltetés, terméktámogatás és fejlesztési feladatokat a szerződés megkötésétől számított 12 hónap időtartamban kell ellátni.
Lásd bővebben
ZTV HD eszközfejlesztése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/80
Közzététel dátuma: 2020.04.24.
Ajánlatkérő: Zalaegerszegi Televízió és Rádió Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.05.04.
A Zalaegerszegi Televízió és Rádió Kft. HD technikára történő átállásához szükséges eszközök szállítása és helyszíni telepítése
Lásd bővebben
Komplex telekommunikációs szolgáltatások
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/80
Közzététel dátuma: 2020.04.24.
Ajánlatkérő: Magyar Export-Import Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.05.25.
Lásd bővebben
DEK-854 Nyomtatók beszerzése pályázati forrásból
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/80
Közzététel dátuma: 2020.04.24.
Ajánlatkérő: Debreceni Egyetem
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.05.22.
A Debreceni Egyetem európai uniós forrásból származó különböző pályázatai számára nyomtató berendezések beszerzését kívánja lebonyolítani.
A pályázatok keretében beszerzendő egyéb eszközök között az alábbiak beszerzésére vállalkoztunk:
1. rész: A3-as eszközök. A tárgyi eljárásban összesen 5 db berendezés kerül beszerzésre
2. rész: A4-as eszközök. A tárgyi eljárásban összesen 23 db berendezés kerül beszerzésre
Lásd bővebben
Eljárást megindító felhívás
Ügyfélszolgálati feladatok ellátása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: Erzsébetvárosi Ingatlangazdálkodási Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.04.30.
Ajánlattevő (továbbiakban: AT) feladata a Közbeszerzési Dokumentáció (továbbiakban: KD) V. fejezet Műszaki Dokumentációjában meghatározottaknak megfelelően Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzatának illetékességi területén a parkolás üzemeltetési szolgáltatáshoz kapcsolódó személyes („front office”) és háttér („back office”) ügyfélszolgálati feladatok, valamint telefonos ügyfélszolgálat („call center”) és panaszkezelési feladatok ellátása
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Tájékoztató eljárás eredményéről – 5G hálózatok kiberbiztonsági vizsgálatához kapcsolódó műszaki paraméterek értékelése és ellenőrzése céljából szakértői támogatás nyújtása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/76
Közzététel dátuma: 2020.04.20.
Ajánlatkérő: Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Nyertes ajánlattevő: PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft.
Ajánlatkérő szakértői kompetenciát kíván igénybe venni, annak érdekében, hogy az 5G mobil adatátviteli technológiával kapcsolatos kiberbiztonsági vizsgálat elvégzéséhez szükséges műszaki paraméterek, továbbá a jelenlegi hálózatok műszaki tulajdonságának, technológia képességének, lefedettségének, és az építendőinfrastruktúra állami fejlesztési szempontú vizsgálata, ellenőrzése és értékelése megtörténjen.
Az Ajánlatkérő kifejezett célja, hogy az 5G hálózatok kiberbiztonsági vizsgálata során a technológiai-műszaki információk olyan mélységben kerüljenek validálásra, amelyek egy későbbi megvalósítást is hatékonyan támogatnak.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 35.910.000,- Ft
Lásd bővebben
Eredménytájékoztató Audioviz.eszköz. beszerz. III.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/76
Közzététel dátuma: 2020.04.20.
Ajánlatkérő: Eszterházy Károly Egyetem
Nyertes ajánlattevő: Panaudio Elektronikai Kereskedő és Szolgáltató Kft.;NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság;NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Audiovizuális eszközök beszerzése (adásvételi szerződés keretében) az Eszterházy Károly Egyetem Európai Uniós projektjeiben III. 4 részajánlattételi körben:1. rész: Fotó és videóeszközök , 2. rész: Videokonferencia egység, 3. rész: Időjárásálló kiszolgáló konténer, 4. rész: 3D nyomtató
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 16.250.170,- Ft
Lásd bővebben
Általános fejlesztési keretmegállapodás (377/2017) – eredmény tájékoztató – 2020. I. negyedév
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/76
Közzététel dátuma: 2020.04.20.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Nyertes ajánlattevő: ArgonSoft Informatikai Szolgáltató Kft.
Általános fejlesztési keretmegállapodás.
Microsoft termékekhez köthető, Windows Phone, Apple iOS és Android operációs rendszerekhez köthető,illetve Linux operációs rendszeren futó alkalmazásokhoz (Red Hat Enterprise, CentOS) kapcsolódó fejlesztési kompetencia biztosítása ajánlatkérőnél felmerülő igények szerinti mennyiségben és összetétel szerint.
500 000 000 HUF keretösszeg kimerüléséig.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 15.981.000,- Ft
Lásd bővebben
Eredeti nyomtatótonerek beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/76
Közzététel dátuma: 2020.04.20.
Ajánlatkérő: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Nyertes ajánlattevő: Delta Services Korlátolt Felelősségű Társaság
6000 db eredeti nyomtatótonerek beszerzése az alábbiak szerint:
– Canon CLI 551C cián (6509B001) – 1000 db
– Canon CLI 551M magenta (6510B001) – 1000 db
– Canon CLI 551Y sárga (6511B001) – 1000 db
– Canon CLI 551BK fekete (6508B001) – 1000 db
– Canon PGI 550PGBK fekete 6496B001) – 2000 db
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 23.140.000,- Ft
Lásd bővebben
Térinformatikai és infrastruktúra tervező szoftver
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/76
Közzététel dátuma: 2020.04.20.
Ajánlatkérő: Budapest Közút Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: HungaroCAD Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Desktopoldali Autodesk térinformatikai és infrastruktúra tervező szoftver előfizetések eseti jellegű beszerzése, valamint szoftverkövetés és előfizetés megújítások biztosítása a Budapest Közút részére.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 38.000.000,- Ft
Lásd bővebben
e-learning tananyagok beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlattevő: E- Educatio Információtechnológia Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Közúti közlekedési szakemberek továbbképzésében, zárt rendszerű elektronikus elméleti képzésre alkalmazható e-learning tananyagok beszerzése összesen nettó 93.860.000 Ft keretösszegben.
A tananyagoknak azok teljes használati idejük alatt a 24/2005. (IV. 21.) GKM rendelet 16. melléklete szerint érvényes hatósági akkreditációval kell rendelkezniük. Az e-learning tananyagoknak alkalmasnak kell lenniük SCORM kompatibilis lejátszó környezetben (LMS) történő megjelenítésre.
Tananyagok listája (tananyag kódja)
Iskolavezetői továbbképzés 2020 IVT_2020
Szakoktatói továbbképzés 2020 SZO_2020
Vizsgabiztosi továbbképzés 2020 KVBT_2020
Iskolavezetői továbbképzés 2021 IVT_2021
Szakoktatói továbbképzés 2021 SZO_2021
Vizsgabiztosi továbbképzés 2021 KVBT_2021
Alapszintű műszaki vizsgabiztosi továbbképzés MAT_5
Kiegészítő szintű műszaki vizsgabiztosi továbbképzés MKT_5
Az egyes tananyagokhoz való hozzáférők száma meghaladja a 35000 főt.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 93.860.000,- Ft
Lásd bővebben
ELTE_IT_DBR 1. számú lehívás
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: Eötvös Loránd Tudományegyetem
Nyertes ajánlattevő: Flaxcom Holding Zrt.;Freedom-Tech Informatika Kft.;Szintézis Informatikai Zrt.
„Informatikai termékek és ahhoz kapcsolódó szolgáltatások beszerzése dinamikus beszerzési rendszer keretében az Eötvös Loránd Tudományegyetem részére”
Asztali Számítógépek és tartozékaik termékkategóriában i7 Desktop PC megnevezésű termék esetében 20 db mennyiségben.
Hordozható számítógépek és tartozékaik termékkategóriában Ultrabook megnevezésű termék esetében 3 db mennyiségben.
Asztali brand számítógépek és tartozékaik termékkategóriában iMac Pro megnevezésű termék esetében 1 db mennyiségben.
Egyéb informatikai eszközök termékkategóriában Ipad Pro 11” (2018) tablet + Gyári Toll + Smart Gyári Tok megnevezésű termék esetében 2 db mennyiségben.
Projektorok és tartozékaik, alkatrészek, kiegészítők termékkategóriában Projektor megnevezésű termék esetében 1 db mennyiségben
Audio eszközök termékkategóriában Zárt, dinamikus vezeték nélküli fejhallgató megnevezésű termék esetében 7 db mennyiségben.
Hálózati aktív és passzív eszközök termékkategóriában Nagy mennyiségű adat biztonságos tárolásra, titkosításra, és hálózati megosztásra alkalmas hálózati háttértár megnevezésű termék esetében 1 db mennyiségben, valamint Nagy kapacitású és sávszélességű merevlemez megnevezésű termék esetében 2 db mennyiségben.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 12.337.355,- Ft
Lásd bővebben
MedSolution licencek és szolg._eredménytájékoztató
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: Semmelweis Egyetem
Nyertes ajánlattevő: T-Systems Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Jelen közbeszerzési eljárás tárgya a Semmelweis Egyetemen a MedSolution/e-MedSolution medikai rendszer, a Gyógyszertári rendszer és a hozzá tartozó illesztések, valamint a GLIMS rendszer és a hozzá tartozó illesztések alkalmazás üzemeltetés támogatására és fejlesztésére irányuló szolgáltatás megrendelése keretszerződéses konstrukcióban legfeljebb a nettó 816.636.406 Ft keretösszeg erejéig.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 816.636.406,- Ft
Lásd bővebben
Autodesk szoftverkövetés -eredmény tájékoztató
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: MÁV Magyar Államvasutak Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: VARINEX Informatikai Zrt.
199 db Autodesk szoftverkövetés beszerzése 2020. november 24. napjáig tartó időtartamra.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 136.040.800,- Ft
Lásd bővebben
Tájékoztató az eredményről – Interaktív táblák
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: Ózdi Szakképzési Centrum
Nyertes ajánlattevő: T-Systems Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság;T-Systems Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Elnevezés: Interaktív táblák beszerzése
A beszerzés a GINOP 6.1.3-17-2018-00024 számú „Idegen nyelvi készségek fejlesztése Ózdon” megnevezésű projektben valósul meg.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 16.519.500,- Ft
Lásd bővebben
Informatikai eszközök – Táj. eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Levéltár
Nyertes ajánlattevő: Bravogroup Rendszerház Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság;ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság;InnoTeq Informatikai, Szolgáltató és Tanácsadó Kft.;NÁDOR Rendszerház Irodaautomatizálási Korlátolt Felelősségű Társaság
Adásvételi szerződés „Informatikai eszközök beszerzése EFOP finanszírozás” tárgyban, nyolc részajánlatra bontva: 1. rész: Digitalizáló eszközök beszerzése, 2. rész: All in one számítógép és egyéb informatikai termékek beszerzése, 3. rész: Térkép szoftver beszerzése, 4. rész: Vizuáltechnikai eszközök beszerzése, 5. rész: Irodai programcsomag beszerzése Győr-Moson-Sopron, 6. rész: Irodai programcsomag beszerzése Hajdú-Bihar, 7. rész: Irodai programcsomag beszerzése Heves, 8. rész: Irodai programcsomag beszerzése Csongrád.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 10.949.436,- Ft
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: Karcagi Tankerületi Központ
Nyertes ajánlattevő: Balázs-Diák Kft.
„EFOP-3.2.3-17-2017-00012 azonosító számú projekt keretében digitális pedagógiai-módszertani csomag beszerzése a kreativitás/problémamegoldó gondolkodás fejlesztésének támogatására”:
A beszerzés tárgya 6 db digitális pedagógiai módszertani csomag beszerzése.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 2.598.378,- Ft
Lásd bővebben
MS szoftver-licenszek beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: Budapest Főváros IV. Kerület Újpest Önkormányzata
Nyertes ajánlattevő: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 20.709.556,- Ft
Lásd bővebben
Pályázatértékelő program fejlesztés tájékoztató
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/78
Közzététel dátuma: 2020.04.22.
Ajánlatkérő: CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlattevő: Source Lab Korlátolt Felelősségű Társaság
Magyarország határain átnyúló projektek eredményeinek feldolgozására képes Pályázatkezelő informatikai rendszer fejlesztési feladatai:
I. Kis- és közepes pályázatok lebonyolítási rendszerének kialakítása a közbeszerzési dokumentációban írtak szerint
II. További fejlesztési feladatok (programozási feladatok) a közbeszerzési dokumentációban írtak szerint
III. Szoftvertámogatás, support, karbantartás
Az eljárásban szereplő informatikai megoldás Ajánlatkérő gazdasági területe által működtetett üzleti folyamatokat támogatja. Az újonnan létrehozott fejlesztéseknek a meglévő kódrendszerhez kell illeszkedniük. A jelenlegi struktúra egy Drupal 8 alapú PHP struktúra, melyhez kapcsolódnak az egyedi fejlesztésű modulok. Az új fejlesztéseknek kompatibilisan kell működniük a meglévő program struktúrával.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 25.000.000,- Ft
Lásd bővebben
ANS III CWP recording rendszerbővítés rTWR TEE
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/78
Közzététel dátuma: 2020.04.22.
Ajánlatkérő: HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: Frequentis AG
13 darab 2K Display grabber az A-SMGCS, MATIAS és a 4K-s SV monitor rögzítéséhez, 5 darab 2K DVI grabber az AWOS meteorológiai rendszer rögzítéséhez, továbbá 11 darab 2K és 4 darab 1K grabber tartaléknak. Továbbá a grabberekhez tartozó 5 m hosszú, műszakilag megfelelő kábelek.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 299.421,- EUR
Lásd bővebben
Tájékoztató – SZKT optikai hálózat fejlesztés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/78
Közzététel dátuma: 2020.04.22.
Ajánlatkérő: Szegedi Közlekedési Kft.
Nyertes ajánlattevő: SCI-Hálózat Távközlési és Hálózatintegrációs zártkörűen működő Részvénytársaság
Mennyiség:
26 db megállóhelyi ipari switch (minimum 8 db 10/100/1000 Mbit/s ethernet port)
63 db megállóhelyi ipari switch (minimum 4 db 10/100/1000 Mbit/s ethernet port)
2 db központi switch
Az eszközök beállításához, beüzemeléséhez kapcsolódó szerelési munkák.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 21.399.936,- Ft
Lásd bővebben
Telemedicina szolgáltatás/monitoring beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/79
Közzététel dátuma: 2020.04.23.
Ajánlatkérő: Állami Egészségügyi Ellátó Központ
Nyertes ajánlattevő: PSO Group Zártkörűen Működő Társaság;JUNIMED Egészségügyi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Az ÁEEK felügyelete alatt a Telemedicina rendszerben dolgozó orvosok által telemedicina szolgáltatásra, ill. monitoring tevékenységre vonatkozó beszerzés.
Egészségügyi szolgáltatás
Adatgyűjtés és elemzés
Management szolgáltatás
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 317.295.250,- Ft
I. A telemedicina szolgáltatások nyújtásába bevonandó – AEEK által kijelölt – intézményekkel/orvosokkal (háziorvosok és szakorvosok) kapcsolat felvétel és mint legfontosabb indikátor, min. 300 orvos (min. 250 háziorvos, min. 50 szakorvos) bevonása
II. A min. 300 orvossal szerződések megkötése (delegálásukat biztosító intézményekkel történő szerződéskötés teljesítése).
III. 2500 páciens bevonásának megkezdése, dokumentálása, egyéni teljesítmények nyomon követése, adminisztrálása. Eszközlogisztikai feladatok ellátása és részvétel azok számviteli nyilvántartásának elősegítésében, legalább 1000 sikeres lezárt telemedicinális folyamat feldolgozása, illetve
IV. Összesen 15.000 páciens bevonásával legalább 6000 sikeres lezárt telemedicinális folyamat dokumentálása.
V. Nyertes Ajánlattevőnek 5 terápiás terület telemedicina pilot folyamatainak lefutását kell támogatnia.
Lásd bővebben
ANS III hangkommunikációs- és hangrögzítő rendszer
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/79
Közzététel dátuma: 2020.04.23.
Ajánlatkérő: HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: Frequentis AG
Új digitális hangkommunikációs rendszer az alábbiak szerint:
(a) Az új duplikált fő VCS-nek minden ATS egység számára fő VCS-ként kell szolgáljon, a jelenlegi rendszer bővítéseként.
(b) Az Ajánlattevőnek a jelen, telefonra és rádió kommunikációra alkalmas VCS-t (6.0 kiadás) integrálnia kell az újonnan telepített rendszer backup hangkommunikációs rendszereként, a 6.0 VCS-t, mint korábban telepített és üzemelő rendszert integrálva.
(c) Az a) és b) pontban szereplő rendszereket csatolni kell a hang és képernyőrögzítő rendszerhez
(d) Hangrögzítő rendszer az a) és b) pontban szereplő rendszerkhez.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 2.994.409,- EUR
Lásd bővebben
Vállalkozási interjúra épülő vállalkozásértékelés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/79
Közzététel dátuma: 2020.04.23.
Ajánlatkérő: IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Nyertes ajánlattevő: Ex Ante Tanácsadó Iroda Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlatkérő a jelen beszerzés keretében vállalkozási interjúra épülő vállalkozásértékelési kapacitás beszerzését kívánja megvalósítani a GINOP-1.1.4-16 program keretében. A nagy növekedési potenciállal rendelkező, erős magyar vállalkozások partnerség alapú fejlesztésére irányuló GINOP-1.1.4-16-2017-0000 kiemelt projekt megvalósítója az Ajánlatkérő. A fenti projekt részeként a kiemelt növekedési és innovációs potenciállal bíró KKV-k azonosítását, felmérését követően 2019-ben első körben kiválasztásra, majd felmérésre kerültek azok a vállalkozások, amelyek részletes vállalkozási diagnosztikai tevékenységen estek át, és annak eredményeként előálló fejlesztési irányokat és fejlesztendő területeket kijelölő dokumentum birtokában, a programra ráépülő felhívások keretében, magas minőségű, a vállalkozások egyedi fejlesztési igényeinek megfelelő üzletfejlesztési szolgáltatásra irányuló támogatásban részesülhettek. Az első körös kiválasztást követő felmérés része volt több vállalkozási interjú lefolytatása, valamint az arra épülő vállalkozásértékelés elkészítése. Az így elkészülő értékelés a programba bevonandó vállalkozói kör kiválasztására vonatkozó szakmai döntést alapozta meg. A program második kiválasztási körében külső vállalkozó bevonásával valósul meg ez a feladat, amely jelen közbeszerzési eljárás megindítását indokolja. Ajánlatkérő ennek érdekében megbízási keretszerződést kíván kötni, és nettó 19,5 millió Ft keretösszeget határoz meg a teljes körű vállalkozásértékelés elkészítésére és az annak eredményeit bemutató összefoglalók, stratégiai tervdokumentum vállalkozásonkénti összeállítására. A meghatározott keretösszeg előre láthatóan összesen 50-80 darab interjú lefolytatását teszi lehetővé.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 19.500.000,- Ft
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/79
Közzététel dátuma: 2020.04.23.
Ajánlatkérő: FŐKÉTÜSZ Fővárosi Kéményseprőipari Korlátolt Felelősségű Társaság
Nyertes ajánlattevő: ONLINE OFFICE Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Vállalkozási keretszerződés „KOTOR alkalmazás fejlesztése, változáskezelése” tárgyban
Keretösszeg: nettó 30 millió Ft, melyből Ajánlatkérő nettó 20 millió Ft elköltésére vállal kötelezettséget.
Elvégzendő feladatok megjelölése:
Kotor alkalmazás fejlesztése, változáskezelése
A Kotor rendszer jelenleg 6 telephelyen fut, 230 felhasználót szolgál ki.
Technikailag a következő komponensekből áll: adatbázis, webalkalmazás, reporting, adatintegráció, adatkarbantartás.
Az adatbázis Microsoft SQL Standard 2014 verzióra épül.
Lásd bővebben
VÁB rendszer továbbfejlesztése és üzemeltetése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/80
Közzététel dátuma:2020.04.24.
Ajánlatkérő: VPE Vasúti Pályakapacitás-elosztó Korlátolt Felelősségű Társaság
Nyertes ajánlattevő: PEGACONSULT Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Veszélyes áru bejelentéseket kezelő rendszer továbbfejlesztése és üzemeltetése vállalkozási keretszerződés alapján a VPE Vasúti Pályakapacitás-elosztó Kft. részére:
A veszélyes áru bejelentéseket kezelő rendszer továbbfejlesztése és üzemeltetése (továbbiakban VÁB), amely a VPE Kft. KAPELLA2 (továbbiakban K2) kapacitás-elosztó informatikai rendszerekben (bővebb információ a rendszerről: https://www2.vpe.hu/kapella2) kezelt menetvonalak alapján közlekedő vonatok által továbbított veszélyes árukra vonatkozó, a hivatásos katasztrófavédelmi szerv eljárásai során a veszélyes áruk vasúti és belvízi szállításának ellenőrzésére és a bírság kivetésére vonatkozó egységes eljárás szabályairól, továbbá az egyes szabálytalanságokért kiszabható bírságok összegéről, valamint a bírságolással összefüggő hatósági feladatok általános szabályairól szóló 312/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 6. § szerinti bejelentéseket fogadja, kezeli és továbbítja informatikai felületen és interfészen az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságnak (OKF).
Lásd bővebben
Microsoft szoftverlicencek és szoftverkövetések
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/80
Közzététel dátuma: 2020.04.24.
Ajánlatkérő: Médiaszolgáltatás – támogató és Vagyonkezelő Alap
Nyertes ajánlattevő: Softline Services Kft.
Szállítási (felhasználási) szerződés keretében nagyvállalati Microsoft licencek szállítására és az ahhoz kapcsolódó licenckövetés biztosítására 2022. december 31-ig
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 3.240.716,- EUR
Lásd bővebben
Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény
Egyszerűsített MATIAS rendszer beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/79
Közzététel dátuma: 2020.04.23.
Ajánlatkérő: HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: Thales LAS France SAS
1 db egyszerűsített, 19 MATIAS pozícióból álló rendszer tervezése, gyártása, szállítása, telepítése és üzembehelyezése. Kapcsolódó harvder elemek szállítása
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 714.999,- EUR
Lásd bővebben
Pedagógus Monitoring Rendszer
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/79
Közzététel dátuma: 2020.04.23.
Ajánlatkérő: IKK Innovatív Képzéstámogató Központ Zrt.
Nyertes ajánlattevő: EKRÉTA Informatikai Zrt.
Pedagógus Monitoring rendszer, Szakképzési, Felnőttképzési és Felnőttoktatási Jelentkezési rendszer, valamint Intézményi Monitoring rendszer kialakítása, bevezetése és kapcsolódó szolgáltatások nyújtása a GINOP-6.2.4-VEKOP-16-2017-00001 azonosító számú, „A 21. századi szakképzés és felnőttképzés minőségének valamint tartalmának fejlesztése” című kiemelt projekt keretében
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 680.000.000,- Ft
Lásd bővebben
Meghiúsult közbeszerzések
POS terminálok és VPOS szolgáltatások beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft.
Ajánlatkérő jelenleg 30 helyszínen 45db pénzkezelő helyet (munkaállomás) működtet, melyeken személyes ügyfélkiszolgálás folyik szakrendszerek alkalmazásával, az azokon keresztül történő számlázással. Szükséges, hogy valamennyi munkaállomáson lehetőség legyen bankkártyás fizetésre, Ajánlatkérő munkatársainak közreműködésével, hagyományos POS terminálokkal, melyet Ajánlattevő biztosít. Egy munkaállomáshoz 1db POS terminál tartozhat. A bankkártya-elfogadó szolgáltatás keretein belül beszedett bevételek az Ajánlattevő által Ajánlatkérő felé elszámolásra kerülnek.
POS terminálok száma: 45 db (szükséges, hogy valamennyi munkaállomáson lehetőség legyen bankkártyás fizetésre)
Az on-line bankkártyás fizetés (VPOS) esetén a becsült tranzakciók száma a szerződés tervezett időtartama alatt: 64.000 db + 30% tranzakció
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
Lásd bővebben
Tájékoztató – ORFK – Mobilokmány
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: Országos Rendőr-főkapitányság
Adásvételi szerződés alapján mobil okmány- és ujjlenyomat olvasó készülék beszerzése kiegészítőkkel a BBA-2.6.3/3-2017-00001 ”Infrastruktúrafejlesztés a szisztematikus határellenőrzés bevezetésére” című projekt keretében.
Alapmennyiség: 173 db mobil okmány- és ujjlenyomat olvasó készülék beszerzése kiegészítőkkel a BBA-2.6.3/3-2017-00001 „Infrastruktúrafejlesztés a szisztematikus határellenőrzés bevezetésére” című projekt keretében
Opció: 51 db mobil okmány- és ujjlenyomat olvasó készülék beszerzése kiegészítőkkel saját forrásból
Kiegészítők: Övre csíptethető hord táska szíjjal és csuklópánt a kényelmes tartásért, kiegészítő védőtokkal, Autós töltőkészlet
Jótállás: 60 hónap (12+48 hónap bontásban), a 12 hónapon felüli rész finanszírozása saját forrásból történik
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
Az eredménytelenség indoka: A Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja (kizárólag érvénytelen ajánlat került benyújtásra)
Lásd bővebben
Meglévő Oracle licencek terméktámogatása (OSUP20)
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/77
Közzététel dátuma: 2020.04.21.
Ajánlatkérő: Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Központosított közbeszerzési keretmegállapodás (továbbiakban:KM) kötése a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018 (XII.27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó, illetve a központosított közbeszerzési eljáráshoz önként csatlakozó szervezeteknél [ld. a felhívás VI.3) 1. pontját!] meglévő Oracle szoftverlicencekhez kapcsolódó gyártói – vagy azzal egyenértékű – terméktámogatási szolgáltatások beszerzésére. Az eljárás tárgya szerinti 1 db ellátási csomag tételes szolgáltatáslistáját a műszaki leírás szerinti 3542 db árlista sor képezi. A KM megkötését követően megvalósításra kerülő egyedi beszerzések konkrét mennyisége és – a KM részét képező elemekből összeállított – konkrét tárgya a KM megkötését követően, verseny újranyitás [Kbt.105.§ (2) bek. c) pont] során kerül meghatározásra.
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
Az eredménytelenség indoka: Az eljárásban kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be, erre tekintettel az eljárás a Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja alapján eredménytelen.
Lásd bővebben
Táj.elj.eredm.: Lechner – SZASZER
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/79
Közzététel dátuma: 2020.04.23.
Ajánlatkérő: LECHNER TUDÁSKÖZPONT TERÜLETI, ÉPÍTÉSZETI ÉS INFORMATIKAI NONPROFIT KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG
II.1.4)
A közbeszerzés rövid ismertetése:
„Építési hibák (SZASZER) adatbázisának kidolgozása a KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00038 – E-Építés keretrendszer – innovációval a magyar emberek szolgálatában kiemelt projekt keretében” Az Építési Hibákat tartalmazó dokumentum és kataszter létrehozásának célja, hogy az tájékozódási lehetőséget teremtsen a saját tulajdonú vagy megvásárolni kívánt lakóingatlanok gyakori építési hibáival kapcsolatban elsősorban az építészeti tudással nem rendelkező, átlagos építtetők, ingatlantulajdonosok, vásárlók részére. Az Építési Hibáknak nem célja a szakértői és igazságügyi szakértői tevékenység kiváltása. Ezért a dokumentumnak célja, hogy az igazságügyi szakértők és építészek szakértelmével, de szakképzettséggel nem rendelkező állampolgárnak szóló módon lírásra kerüljenek a gyakori építési hibák. Az adatbázis elsősorban szemléletformálási, ismeretterjesztő célzattal készül, kerülni kell a bonyolult, szakmai kifejezéseket – a célcsoportnak megfelelően közérthető nyelvezet, hétköznapi fogalmak használata javasolt. Az előforduló szakmai fogalmak pontos definícióját a teljesítéshez mellékelni szükséges. Az átadandó állományok tartalmi követelményei: Az Építési Hibák kidolgozása során az alábbi állományoknak kell előállni: 100 db építési hibát tartalmazó dokumentum, építési hibánként 5-15 fotó és 1- 5 digitálisan rajzolt ábra, a 2. sz. mellékletként csatolt táblázat kitöltött változa
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
x A szerződés megkötését megtagadták
Az eljárás eredménye
A Lechner Nonprofit Kft. tárgyi közbeszerzési eljárását 2019.12.06. napján indította, az ajánlatok bontására 2019.12.17. napján került sor. Az ajánlati kötöttség még az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése érdekében hozott 41/2020. (III. 11.) Korm. rendelet, 48/2020. (III. 19.) Korm. rendelet, 71/2020. (III. 27.) Korm. rendelet és 73/2020. (III. 31.) Korm. rendeletek kihirdetését megelőzően jött létre. Ennek megfelelően a 2020.03.11. napját követően a magyar kormány által hozott intézkedésekről az ajánlat megtételekor még nem tudhattak az ajánlattevők.
A tárgyi eljárásban az összegezés megküldésére 2020.03.10. napján került sor. A közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény 131. § (9) bekezdése alapján „a nyertes ajánlattevő a Kbt. 131. § (5) bekezdésben meghatározott időtartam alatt akkor mentesül szerződéskötési kötelezettsége alól (szabadul ajánlati kötöttségétől), ha az ajánlatok elbírálásáról szóló írásbeli összegezés megküldését követően beállott, ellenőrzési körén kívül eső és általa előre nem látható körülmény miatt a szerződés megkötésére vagy teljesítésére nem lenne képes, vagy ilyen körülmény miatt a szerződéstől való elállásnak vagy felmondásnak lenne helye.” A magyar kormány által a veszélyhelyzetre tekintettel hozott rendeletei az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezés megküldését követően kerültek kihirdetésre.
A jelenleg hatályban lévő kijárási korlátozásokra tekintettel, valamint tekintettel arra, hogy a tárgyi közbeszerzési eljárás alapján kötendő szerződés olyan feladatokat (pl. építési hibánként 5-10 értelmezést segítő fotó szükséges) is tartalmaz, amik teljesítése otthoni munkavégzéssel nem teljesíthetők és jelen helyzetben az építési területekre vagy felmérési helyszínekre bejutni nem lehetséges, ennek megfelelően a szerződés teljesítésére a nyertes ajánlattevő nem lenne képes a közbeszerzési dokumentumokban rögzített határidőre. Továbbá a munka megkezdésének lehetséges időpontja sem ismert jelen helyzetben, ezért az „Építési hibák (SZASZER) adatbázisának kidolgozása a KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00038 – E-Építés keretrendszer – innovációval a magyar emberek szolgálatában kiemelt projekt keretében” tárgyú közbeszerzési eljárásban a szerződéskötéstől a nyertes ajánlattevő el kívánt állni, amit ajánlatkérő 2020.04.09. napján elfogadott.
Lásd bővebben