információ rövidenközigazgatás: magyarközigazgatási informatika

A héten olvastuk: válogatás a Közbeszerzési Értesítőben megjelent informatikai és szakpolitikai témájú eljárások eredményeiből – 2020. augusztus 31-szeptember 4.

Szerző: 2020. szeptember 6.No Comments
[Megtartottuk az egyes tételek eredeti helyesírását. Szerk.]

Ajánlati/Részvételi felhívás

Részvételi felhívás – KÖKIR üzemeltetés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/168
Közzététel dátuma: 2020.08.31.
Ajánlatkérő: NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.30.
Jelen közbeszerzési eljárás során kötött keretmegállapodás az Innovációs és Technológiai Minisztérium (továbbiakban ITM) közlekedéssel összefüggő állami feladatainak ellátását biztosító Közúti Központi Információs Rendszer (továbbiakban KÖKIR) és egyéb kapcsolódó közúti közlekedési hatósági rendszereinek üzemeltetésére és egyes support feladatainak ellátására vonatkozik.
AK rögzíti, hogy a keretmegállapodásban előirányozott teljes mennyiséget a nettó 1.917.000.000,- Ft mértékű keretösszeg jelenti.
Lásd bővebben

Géptermi hűtő rendszer beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/168
Közzététel dátuma: 2020.08.31.
Ajánlatkérő: ORSZÁGOS METEOROLÓGIAI SZOLGÁLAT
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.25.
„Az éghajlatváltozás magyarországi hatásainak feltérképezése regionális klímamodell-szimulációk elvégzésével és reprezentatív éghajlati adatbázis fejlesztésével” KEHOP-1.1.0-15-2015-00001 pályázat keretében Géptermi hűtő rendszer beszerzése.
Az Országos Meteorológiai Szolgálat (OMSZ) (1024 Budapest, Kitaibel Pál utca 1.) az Országos Jégkármegelőző Rendszer meteorológiai kiszolgálásához szükséges nagy teljesítményű számítógép üzemeltetését biztosító géptermi hűtő rendszer beszerzése.
Jelen beszerzés célja, egy korszerű, jól bővíthető, 3 db önálló legalább 25 kW, de legfeljebb 40 kW hűtési kapacitással rendelkező (legalább 3x 25 kW, de legfeljebb 3×40 kW) hűtő rendszer alapjainak megteremtése, mely hosszútávon kielégíti az Országos Meteorológiai Szolgálat igényeit.
Lásd bővebben

Távleletezési szolgáltatás beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/169
Közzététel dátuma: 2020.09.01.
Ajánlatkérő: Országos Sportegészségügyi Intézet
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.16.
Határozott idejű,36 hónapos szolgáltatási szerződés keretei között Ajánlatkérő (továbbiakban: AK)által nyújtott egészségügyi szolgáltatás részét képező radiológiai egészségügyi szakmán belüli járóbeteg-szakellátás RTG-vizsgálatokhoz kapcsolódó szakorvosi szolgáltatás (ezen belül a teleradiológia körébe tartozó leletezési és konzultációs feladatok) nyújtását vállalja az Ajánlattevő (továbbiakban:AT).Várható leletigénylési szám:10.000 igény/12 hónap (+30% opció) a szerződés időtartama alatt: 30.000 igény/36 hónap (+30%opció).
Lásd bővebben

Telekommunikációs szolgáltatások biztosítása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/169
Közzététel dátuma: 2020.09.01.
Ajánlatkérő: Magyar Agrár-, Élelmiszergazdasági és Vidékfejlesztési Kamara
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.29.
Az Ajánlatkérő Mobil telekommunikációs szolgáltatások biztosítására kéri az ajánlatot. A közbeszerzési eljárás dokumentumaiban, a szerződésben foglalt hang és adatátviteli szolgáltatásoknak működnie kell belföldön és külföldön roaming segítségével.
Ajánlatkérő a keretszerződés keretében 1000 darab SIM kártya rendelésére vállal kötelezettséget (ideértve a hangalapú SIM kártyákat és az adatkártyákat is), amely legfeljebb 3250 darabig bővíthető.
Ajánlatkérő a jelenlegi felhasználási adatok alapján az alábbi, tájékoztató mennyiségeket közli ajánlattevőkkel:
– Hangalapú SIM kártya (3 GB alapértelmezett adattal): 1100 darab
– Adatkártya előfizetés mobil távközlési szolgáltatásokkal történő ellátás: 100 darab
– JÉGER rendszer manuális generátorkezelők hangalapú SIM kártya (alapértelmezett 1 GB adattal): 788 darab (amelyből 768 darab Aktív SIM kártya; 5 darab teszt SIM kártya; 15 darab tartalék – blank/nyers – kártya)
– JÉGER rendszer automata generátorok adatkártya (alapértelmezett 1 GB adattal): 222 darab
Lásd bővebben

Informatikai keretmegállapodás – 2020
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/169
Közzététel dátuma: 2020.09.01.
Ajánlatkérő: Pázmány Péter Katolikus Egyetem
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.28.
Informatikai eszközök beszerzése keretmegállapodás keretében
Becsült teljes érték vagy nagyságrend (áfa nélkül): 250.000.000,- Ft
Lásd bővebben

Felhívás_Hordozható munkaállomások_KBF/494/2020
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/169
Közzététel dátuma: 2020.09.01.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.28.
340 db laptop beszerzése, 5 év gyártói garanciával, helyszíni kiszállással.
Lásd bővebben

MNB felügyeleti terület IP telefonrendszer…- EMF
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/169
Közzététel dátuma: 2020.09.01.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.10.08.
MNB felügyeleti terület IP telefonrendszer kialakítása
Az I. ütemben összesen 396 db, a II. ütemeben összesen 152 db rendszerkészülék és a rendszerkészülékekhez tartozó kiegészítők szállítása és üzembe helyezése, az eszközökre a szerződéskötést követő 15 napon belül regisztrált 36 havi gyártói támogatás (licenckövetés).
Lásd bővebben

OVS licencek felhasználói jogának megújítása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/170
Közzététel dátuma: 2020.09.02.
Ajánlatkérő: Érd Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.11.
Polgármesteri Hivatal OVS (Open Value Subscription) licencek felhasználói jogának megújítása 12 hónapra
Lásd bővebben

Okos parkolás, IV.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/170
Közzététel dátuma: 2020.09.02.
Ajánlatkérő: Belváros-Lipótváros Közterület-Felügyelet
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.16.
Okos parkolás szolgáltatás nyújtása, amely magában foglalja a rendszer telepítését és üzemeltetését, amely rendszer valós időben gyűjti a Budapest Főváros V. Kerület Belváros-Lipótváros Önkormányzata által meghatározott területeken a közterületi parkolóhelyek foglaltságáról az információt és ezt hozzáférhetővé teszi az Ajánlatkérő által meghatározott módon. Előírt feladatok a közbeszerzési dokumentumokban részletesen meghatározottaknak megfelelően:
* 1500 db egyedi szenzoros okos parkoló telepítése és üzemeltetése, valamint a parkolóhely foglaltsági adatok gyűjtése, feldolgozása és valós idejű átadása a szenzorok telepítésétől számított 5 évig.
* További legfeljebb 450 db egyedi szenzoros okos parkoló megoldás bővítésének lehetősége, ahol az üzemeltetési feladatokat és az adatok gyűjtését, feldolgozását és valós idejű átadását szintén a szenzorok telepítésétől számított 5 évig kell biztosítania – opcionálisan (a megrendelésére Ajánlatkérő nem vállal kötelezettséget).
* Gépjármű számlálási megoldás telepítése és üzemeltetése 5 db helyszínen 5 éves üzemeltetéssel és további 1 db helyszínen 5 éves üzemeltetéssel opcionálisan
Lásd bővebben

AF – NISZ – Videokonf.rendsz.bőv-hez kapcs.licence
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/170
Közzététel dátuma: 2020.09.02.
Ajánlatkérő: NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.30.
Videokonferencia rendszer bővítéséhez kapcsolódó licence bővítés beszerzése
BE projekt – Országos videókonferencia rendszer – Videokonferencia rendszer bővítéséhez kapcsolódó licence bővítés beszerzése
1 LIC-SMP+ VIKI MCU szoba licence* 59 db
2 WOZ-WCO-MCU-1-LIC Conforg konferencia szoba licence 90 db
3 CARIN-365-097-LIC-CH-201to1000-VIKI-10 Carin rögzítő port licence 2 db Telepresence MCU szobához (VIKI specializededition) 25 db
Lásd bővebben

Meglévő VMware licencek bővítése (VLIC20)
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/170
Közzététel dátuma: 2020.09.02.
Ajánlatkérő: Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.28.
Az eljárás tárgya szerinti 1 db ellátási csomag tételes szolgáltatáslistáját a műszaki leírás szerinti 3373 db árlista sor képezi.
Becsült teljes érték vagy nagyságrend (áfa nélkül): 4.959.500.000,- Ft
Lásd bővebben

AF – MÁV-Start 4G router
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/171
Közzététel dátuma: 2020.09.03.
Ajánlatkérő: MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.28.
4G router tartozékainak beszerzése, szállítása adásvételi szerződés keretében, a műszaki leírásban foglaltak szerint.
Vasúti kocsi járműantennák: – 630 db 2×2 MIMO vasúti tetőantenna 2G/3G/4G(LTE) + GPS/Glonass kapcsolathoz
Csatlakozók, koaxiális kábelek, túlfeszültség levezetők
Lásd bővebben

Nagyteljesítményű szkennerek beszerzése 2020-AF
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/172
Közzététel dátuma: 2020.09.04.
Ajánlatkérő: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.10.02.
Nyertes ajánlattevő feladata Ajánlatkérő részére 2 darab új, Kodak i4250 nagyteljesítményű szkenner vagy 2 darab új, azzal egyenértékű, azonos gyártmányú és típusú nagyteljesítményű szkenner, valamint 1 darab új, a nagyteljesítményű szkennerekkel kompatibilis A/3 kiegészítő síkágy szállítása a műszaki leírás és a szerződéstervezet szerint.
Lásd bővebben

Kisvárda ECO-park interaktív elemek
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/172
Közzététel dátuma: 2020.09.04.
Ajánlatkérő: Kisvárda Város Önkormányzata
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2020.09.14.
* Pool
* Time line
* Turn the pages
* Filmes játékok_bluebox
* Digitális vendégkönyv
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről

Tájékoztatás az eljárás eredményéről, SZEI Info
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/168
Közzététel dátuma: 2020.08.31.
Ajánlatkérő: Szentendre Város Önkormányzat
Nyertes ajánlattevő: Freedom-Tech Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
SZEI informatikai eszközök beszerzése adásvételi szerződés keretében. (Asztali nyomtató 35 db., Multifunkciós nyomtató 3 db, asztali monitor 55 db., kliensgép 45 db., mobil PC 3 db., Windows pro operációs rendszer 13 db., szerver 1 db, háttértár (NAS) 1 db., levelező alkalmazás 1 db., szünetmentes tápegység 1 db., radiológiai beszédleíró szoftver és mikrofon 1 db., kamerarendszer 1 db., wifi rendszer 1 db.)
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 22.470.530,- Ft
Lásd bővebben

Arculati előkészítő rendszerének fejlesztése 2020
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/168
Közzététel dátuma: 2020.08.31.
Ajánlatkérő: Médiaszolgáltatás – támogató és Vagyonkezelő Alap
Nyertes ajánlattevő: Leonardo SNS Kft.
Meglévő arculati előkészítő rendszeréhez támogatás, szoftverkövetés beszerzése, frissítések, új szoftverek, hardver fejlesztése szolgáltatással vegyes adásvételi szerződés keretében.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 18.899.400,- Ft
Lásd bővebben

Neptun Egységes Tanulmányi Rendszer
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/168
Közzététel dátuma: 2020.08.31.
Ajánlatkérő: Állatorvostudományi Egyetem
Nyertes ajánlattevő: SDA Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Neptun Egységes Tanulmányi Rendszer bevezetése, követése, támogatása és kapcsolódó szolgáltatások.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 334.500.000,- Ft
Lásd bővebben

Táj. elj. eredm. – IKT eszk. beszerz. EFOP 3 proj.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/169
Közzététel dátuma: 2020.09.01.
Ajánlatkérő: Szombathelyi Tankerületi Központ
Nyertes ajánlattevő: Freedom-Tech Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság;EURO ONE Számítástechnikai Zrt.
IKT eszközök beszerzése EFOP 3 projektekhez a Szombathely Tankerületi Központ részére 11 részben.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 53.996.612,- Ft
Lásd bővebben

MTVA meglévő Avid rendszerének supportja 2020
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/169
Közzététel dátuma: 2020.09.01.
Ajánlatkérő: Médiaszolgáltatás – támogató és Vagyonkezelő Alap
Nyertes ajánlattevő: Snitt Studio Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Szolgáltatási szerződés keretében az alábbi feladatok ellátása – Ajánlatkérő elvárása a teljesítés során, hogy Ajánlattevő rendelkezzen a MTVA Avid rendszereinek supportjához tartozó gyári felhatalmazásokkal és támogatásokkal.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 250.906,- USD
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/170
Közzététel dátuma: 2020.09.02.
Ajánlatkérő: Központi Statisztikai Hivatal
Nyertes ajánlattevő: VT-Soft Software Kft.
BLAISE (Blaise for Windows, Blaise Component Pack (BCP), Blaise Internet Services (IS) vagy azzal egyenértékű) licence használati jogának beszerzése 12 hónapra Modul neve: Licenc időszak: Felhasználói kapcsolat száma*: Blaise for Windows 12 hónap 56 Blaise Component Pack (BCP) 12 hónap 56 Blaise Internet Services (IS) 12 hónap 1 szerverre *(felhasználói kapcsolat alatt a konkurens fejlesztők száma valamint a szoftverekkel fejlesztett alkalmazások futtatóinak 0,25-szöröse értendő)
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 26.602.612,- Ft
Lásd bővebben

Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/170
Közzététel dátuma: 2020.09.02.
Ajánlatkérő: Állami Egészségügyi Ellátó Központ
Nyertes ajánlattevő: T-Systems Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Az Állami Egészségügyi Ellátó Központ számára az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térhez (EESZT-hez) kapcsolódó üzemeltetés támogatására (1. rész) és az EESZT továbbfejlesztéséhez kapcsolódó fejlesztői, szakértői, vezető mérnöki feladatok ellátására (2. rész) irányuló keretmegállapodás
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 2.470.000.255,- Ft
Lásd bővebben

OKKER szoftver üzembentartása 2020-2022
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/171
Közzététel dátuma: 2020.09.03.
Ajánlatkérő: Honvédelmi Minisztérium Védelemgazdasági Hivatal
Nyertes ajánlattevő: Psoft Informatikai, Értékesítő és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
A rendelkezésre álló keretösszeg erejéig az alábbiak szerint:
2020. év: nettó 5.668.800,- Ft (bruttó 7.199.376,- Ft)
2021. év: nettó 5.668.800,- Ft (bruttó 7.199.376,- Ft)
2022. év: nettó 5.668.800,- Ft (bruttó 7.199.376,- Ft)
Ajánlatkérő a keretösszeg legalább 70%-ára lehívási kötelezettségét vállal.
Lásd bővebben

Eredményhirdetmény
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/171
Közzététel dátuma: 2020.09.03.
Ajánlatkérő: Nemzeti Mobilfizetési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: Vodafone Magyarország Távközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nemzeti Mobilfizetési Zrt. részére meghatározott feltételekkel történő tömeges SMS szolgáltatás igénybevétele
Operátor: magyarországi mobilszolgáltató, nagy mennyiségű SMS kezelését mindkét irányban biztosító szolgáltató (Nyertes ajánlattevő).
Igénybevevő: nagy mennyiségű SMS küldését és fogadását biztosító szolgáltatást igénybe vevő szervezet (Ajánlatkérő).
Várható forgalom:
* a szolgáltatás havi 80-90 ezer Igénybevevő-Operátor irányú tranzakció kezelését kell, hogy ellássa
* a szolgáltatás havi 80-90 ezer Operátor-Igénybevevő irányú tranzakció kezelését kell, hogy ellássa
* külföldi irányú forgalom havi 400-500 db között mozog
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 23.538.000,- Ft
Lásd bővebben

FT-1247/ORFI/2020–MRI felvételek távleletezése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/172
Közzététel dátuma: 2020.09.04.
Ajánlatkérő: Országos Reumatológiai és Fizioterápiás Intézet
Nyertes ajánlattevő: Margit Egészségház Korlátolt Felelősségű Társaság
Nyertes ajánlattevő feladata, hogy MRI felvétel radiológiai távleletezési tevékenység ellátásához a szükséges szakmai, személyi és tárgyi feltételeket biztosítsa.
Havonta átlag 600 darab régió MRI távleletezésének szakmailag magas színvonalú elvégzése, a Megrendelő által küldött felvételek elektronikus fogadása, és max. 3-5 munkanapon belül az értékelt leletek eljuttatása Ajánlatkérő részére.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 129.600.000,- Ft
Lásd bővebben

Megrendelések keretmegállapodás alapján
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/172
Közzététel dátuma: 2020.09.04.
Ajánlatkérő: Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: APONIUS Consulting Kft.
Elnevezés: 2020. 2. n.évi közvetlen megrendelések
Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói és közbeszerzésekkel kapcsolatos egyéb lebonyolítási, tanácsadási, továbbá informatikai, és pénzügyi szaktudást igénylő feladatok ellátása
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 292.875.000,- Ft
Lásd bővebben

Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény

NEPTUN rendszer supportja, és modulok bevezetése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/168
Közzététel dátuma: 2020.08.31.
Ajánlatkérő: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Nyertes ajánlattevő: SDA Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság
1/Ajánlatkérő által használni kívánt NEPTUN rendszerelemek szupport szolgáltatásainak biztosítása
2/ Az Ajánlatkérő által használni kívánt alábbi NEPTUN modulok bevezetése:
-E-számla vagy Elektronikusan archivált számla modul-
-Neptun Gazdálkodási Rendszer modul SAP platformon-
-Neptun Humán Erőforrás modul SAP platformon-
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 850.000.000,- Ft
Lásd bővebben

NEPTUN GR-HR modulok bevezetése, támogatás
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/168
Közzététel dátuma: 2020.08.31.
Ajánlatkérő: Neumann János Egyetem
Teljesítés helye: SDA Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: SDA Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság
A közbeszerzés műszaki leírásának megfelelően nyertes ajánlattevő feladata az alábbi feladatok ellátása:
1. Neptun rendszer terméktámogatása
2. Neptun gazdálkodási modul nem állami intézmény részére történő bevezetése
3. Neptun humánerőforrás modul nem állami intézmény részére történő bevezetése
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 403.937.000,- Ft
Lásd bővebben

MONA tanácsadás, támogatás, karbantartás
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/170
Közzététel dátuma: 2020.09.02.
Ajánlatkérő: NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: United Consult K2 Üzleti Tanácsadó és Szolgáltató Kft.
Az ellátandó feladat a megrendelőnél üzemszerűen működő „MONA” munkaidő nyilvántartó és elszámoló szoftverhez kötődő karbantartási, szoftver frissítési, testre szabási, fejlesztési feladatok teljesítése Közbeszerzési Dokumentumokban és a Szerződéstervezetben részletezettek szerint, havi átalánydíjas megbízás és további eseti megrendelések alapján. Ajánlatkérő a feladatok ellátására keretszerződést kíván kötni az alábbi keretösszegben: Nettó 35.000.000,- Ft
Lásd bővebben

Meghiúsult közbeszerzések

Informatikai eszközök beszerzése két részben
Közbeszerzési Értesítő száma: 2020/170
Közzététel dátuma: 2020.09.02.
Ajánlatkérő: Támogatott Kutatócsoportok Irodája
Szállítási keretszerződés a Támogatott Kutatócsoportok Irodája részére számítástechnikai eszközök szállítására
1. rész: 26 db PC, 1 db szerelt Pc, 27 db monitor, 21 db Notebook
2. rész: 2 db all in one, 26 db Notebook, 11 db tablet
Az eljárás eredménye
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka: Az ajánlatkérő 2020. július 28. napján jogorvoslati kérelmet nyújtotta be a Közbeszerzési Döntőbizottsághoz, amelyben kérte az általa lefolytatott közbeszerzési eljárás vonatkozásában jogsértés megállapítását.
A Döntőbizottság a közbeszerzési eljárás során keletkezett iratanyagok tartalma alapján megállapította, hogy az ajánlatkérő a közbeszerzési eljárás műszaki követelményeit úgy határozta meg az 1/9. tétel, valamint a 2/13. és 2/14. tételek esetében, hogy a műszaki követelmények ellentmondást tartalmaznak, valamennyi követelmény egyidejűleg nem teljesíthető. Ebből következően az ajánlatkérő úgy rögzítette a közbeszerzési dokumentumok tartalmát, hogy annak alapján az ajánlattevők nem tehettek egyforma eséllyel megfelelő ajánlatot, az ajánlatkérő pedig nem bírálhatja úgy el a benyújtott ajánlatokat, hogy kétséget kizáróan megállapítható, hogy azok teljes mértékben megfelelnek az ajánlatkérő előírásainak.
Lásd bővebben