„Meghívó
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Innovációs és Technológia Iroda, Társadalomkutatási Program munkatársai tisztelettel meghívják Önt a Közszolgáltatások a digitális társadalomban című konferenciasorozatának „A digitális transzformáció és a közigazgatási szolgáltatások” című online tavaszi rendezvényére.
2020 során több, a digitális közszolgáltatásokat vizsgáló empirikus kutatást végeztünk. Ezek tudományos igényű feldolgozásának jelentős mérföldköveként az első eredményeket online konferencián mutatjuk be, amelyre minden a közszolgáltatások digitalizációja, az e-kormányzás és a elektronikus ügyintézés területén dolgozó, azt kutató, vagy a téma iránt érdeklődő kedves kollégát.
A kutatásokból kiemelt eredményeket a közigazgatás és az ügyfelek interakcióinak témája fűzi össze, és ez a megközelítés szervezi egységgé. Meglátásunk szerint az interakciók középpontba helyezése a közigazgatás és közszolgáltatások funkcionális – megrendelő-végrehajtó gondolatkörre fókuszált feldolgozásához képest – számos tekintetben újdonsággal bír. A kutatás disszeminációja során az interakciók mikéntjére ható tényezők és az interakció következményei is mind ügyféloldali, mind hivatali feldolgozására sor kerül (ügyfélterhek, költségek, csatornahasználat, tájékozódás, attitűdök, igények, preferenciák, elégedettség, back-office feladatok, stb), amennyiben lehetséges idősorok használatával. E témák feldolgozása közben az e-közigazgatás kiépülése, a digitalizáció folyamata szükségszerűen kibontásra kerül.
IDŐPONT: 2021.05.12. 9.30-12.30
HELYSZÍN: MS Teams; online
PROGRAM:
- 9.30 Köszöntő
- 9.45–10.15 A közszolgálat digitális transzformációs projektjeinek sikerkritériumai a lakossági elvárások tükrében – Bozsó Gábor
- 10.15–10.45 Közigazgatási tisztviselők percepciói a digitális átalakulásban – Gadár László
- 10.45–11.15 Közigazgatás nemzetközi vállalati mutatóinak árnyalása a vállalati felmérés eredményeivel – Bojtor András
- 11.15–11.45 A közigazgatási ügyintézés során használt csatornák kiválasztásának preferenciái – Petényi Sára
- 11.45–12.15 „Atipikus tömeg” – A közigazgatási ügyintézés gyakorlatában az ügyfél adottságaiból eredő tényezők vizsgálata – atipikus ügyfélkörök meghatározása és leíró problémaorientált kutatása – Csuhai Sándor
- 12.15 Zárszó – Csuhai Sándor
A konferenciához csatlakozni a regisztrációt megerősítő emailt tartalmazó teams linken keresztül lehetséges.
Regisztráció: https://ludevent.uni-nke.hu/event/936/”
Forrás:
A digitális transzformáció és a közigazgatási szolgáltatások” c. online konferencia; Nemzeti Közszolgálati Egyetem; 2021