„…5. Mit jelent a kétfaktoros azonosítás (Ügyfélkapu+)?
2022. június 4-étől elérhető az emelt szintű kétfaktoros azonosítási szolgáltatásunk, az Ügyfélkapu+. A kétlépcsős azonosítás célja, hogy emelje az elektronikus azonosítás biztonsági szintjét és támogassa a biztonságtudatos felhasználók, illetve szolgáltatók igényeit.
A szolgáltatást – ügyfélkapus bejelentkezést követően – az Ügyfélkapu felületén rendelheti meg az Ügyfélkapu+ igénylése funkcióra kattintva. A szolgáltatás megrendeléséhez egy mobil eszközre (telefon, táblagép), egy, a mobil eszközre telepített hitelesítő alkalmazásra és Ügyfélkapu azonosításra van szüksége, tehát fontos, hogy már rendelkezzen ügyfélkapus regisztrációval.
Amennyiben sikeresen megrendeli a szolgáltatást, a továbbiakban a KAÜ-s azonosítást használó szolgáltatásokra az Ügyfélkapu+ gombra kattintva jelentkezhet be ügyfélkapus felhasználónevének és jelszavának, valamint a hitelesítő alkalmazás által generált egyszerhasználatos kód megadásával.
Az ügyfélkapus kétlépcsős azonosítás – a szolgáltatás megszüntetése nélkül – bármikor inaktiválható, majd ismét aktiválható, igény szerint.
A szolgáltatásról szóló részletes tájékoztatónkat a csatolt Ügyfélkapu plusz emelt szintű azonosítás című felhasználói leírásunkban olvashatja…”
Forrás:
Tudnivalók az Ügyfélkapu- és az Ügyfélkapu+ azonosítással kapcsolatban; Személyre Szabott Ügyintézési Felület/mo.hu; 2022. június
A csatolt Ügyfélkapu plusz emelt szintű azonosítás című dokumentum az oldal alján a Kapcsolódó dokumentumok alatt található.
One Comment