„A Nemzeti Adó- és Vámhivatal felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal az MTI-vel.
A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
A kérdőív a NAV honlapján a https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.”
Forrás:
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről; IT café; 2023. január 20.