„„A közoktatás indikátorrendszere” című kiadvány a magyar közoktatási rendszer jellemzőit leíró törzsindikátor-rendszert mutatja be. Az indikátor-rendszer kifejlesztésével létrejött Magyarországon egy évente frissíthető kiadvány, amely alkalmas arra, hogy a szakpolitikai döntéshozók könnyen és pontosan tájékozódjanak a közoktatás aktuális állapotáról a változások trendjeiről, és az érdeklődő szakértő és nem szakértő közönség is megismerje a magyar közoktatást leíró legfontosabb mutatókat.
A kötetet kiegészíti a Technikai útmutató “A közoktatás indikátorrendszere” című kiadványhoz, mely minden egyes indikátornak ismerteti számítási módját és az egyes indikátorokhoz felhasznált adatok pontos forrását.”
Forrás:
A közoktatás indikáttorrendszere 2023; Varga Júlia (szerkesztő); HUN-REN Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont, Közgazdaság-tudományi Intézet; 2024 május 6.
A kötet letöltése PDF-ben
Technikai útmutató „A közoktatás indikátorrendszere 2023” című kiadványhoz; Varga Júlia (szerkesztő); HUN-REN Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont, Közgazdaság-tudományi Intézet; 2024 május 6. (PDF)
Szemelvények „A közoktatás indikátorrendszere 2023” című kiadványhoz; Varga Júlia (szerkesztő); HUN-REN Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont, Közgazdaság-tudományi Intézet; 2024 május 6. (PDF)
A kiadvány előző kötetei; eGov Hírlevél
Lásd még:
Drámai képet fest a magyar iskolákról és a tanulók teljesítményéről a közoktatás helyzetét bemutató tanulmánykötet; Kende Ágnes; Qubit.hu; 2024, május 16.