„A Digitális Kereskedelem-fejlesztési Stratégia (DKFS) olyan a kormányzati stratégiai irányításról szóló 38/2012. (III. 12.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Stratégiai Korm.
rendelet) 7. § 5. pontja szerinti rövidtávú szakpolitikai stratégia, amelynek fő célja a hazai elektronikus kereskedelem erősítése. A DKFS évente történő felülvizsgálata indokolt. A stratégia időtávja 4 év (2017-2020).A DKFS a Stratégiai Korm. rendelet 35. §-a alapján tartalmazza:
- a digitális kereskedelem,1 mint szakpolitikai részterület részletes helyzetelemzését és helyzetértékelését,
- az e részterületen megvalósítandó, mérhető célokat,
- a szükséges beavatkozások területének és eszközeinek pontos meghatározását,
- a szükséges beavatkozások személyi, tárgyi, szakmai, anyagi és szervezeti feltételeit,
- a megvalósítás, a nyomon követés és az értékelés alapelveit és rendszerét
…”
Forrás:
Tervezet a Digitális Kereskedelem-fejlesztési Stratégiáról; Nemzetgazdasági Minisztérium; 2017. február 22.(pdf)
(A tervezet 2017. március 8-án 16.30 óráig véleményezhető a peter.miczan@ngm.gov.hu elektronikus elérhetőségen.)
Vesd össze: Irányváltás a kormánynál – itt vannak az első jelek; K. Kiss Gergely; Napi.hu; 2017. február 24.