Ajánlati/Részvételi felhívás
A lakossági közigazgatás használatának kutatása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/183
Közzététel dátuma: 2019.09.23.
Ajánlatkérő: Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.11.04.
A Lakosság közigazgatás használatának kutatása felmérés lebonyolítása során ajánlatkérővel egyeztetve kell tovább fejleszteni a Lakossági közigazgatás használati és vélemény kutatási modelljének mérési eszközének és vezetői információs eszközének fejlesztése, tesztelése című projekt keretében fejlesztett mérőeszközt. Ennek érdekében át kell tekinteni a releváns hazai és nemzetközi szakirodalmat, és az elmúlt évtizedben a témában lebonyolításra került empirikus adatfelvételeket és azok eredményeit, érvényességi és megbízhatósági korlátjait.
A kifejlesztésre kerülő, tesztelt mérőeszközt 2500 fős mintán szükséges lekérdezni, melynek reprezentatívnak kell lenni a 18 évesnél idősebb, magyarországi lakcímmel rendelkező felnőtt lakosságra nem, életkor, lakhely és iskolai végzettség szempontjából.
A mintát úgy kell kialakítani, hogy a reprezentativitás biztosított legyen két egyenként 1250 fős almintán is.
Lásd még
Elektronikus jegykezelő készülékek beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/184
Közzététel dátuma: 2019.09.24.
Ajánlatkérő: Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.10.22.
Adásvételi keretszerződés elektronikus jegykezelő készülékek és kellékanyagainak beszerzése, 36 hónapos időtartamra, tapasztalati mennyiség: 1 806 db/12 hónap mennyiségben, az alábbi részajánlattételi lehetőség mellett:
1. rész: Protokon JK 51 és JK 52 típusú elektronikus jegykezelő készülékek és kellékanyagainak beszerzése 1 066 db/12 hónap
2. rész: NJ 24 típusú elektronikus jegykezelő készülékek és kellékanyagainak beszerzése 276 db/12 hónap
3. rész: KRG-6KM típusú elektronikus jegykezelő készülékek és kellékanyagainak beszerzése 464 db/12 hónap
Lásd még
EIK DDK korszerűsítése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/184
Közzététel dátuma: 2019.09.24.
Ajánlatkérő: MVM Paksi Atomerőmű Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.10.21.
Az MVM Paksi Atomerőmű Erőmű Irányító Központját kiszolgáló Trading v3 diszpécser rendszer korszerűsítése a szoftver verzió és diszpécser verzió frissítésével, felügyeleti hálózat beszerzésével és a rendszer telepítésével, a meglévő kiviteli tervnek megfelelően.
Lásd még
Vizuáltechnikai eszközök bérlete
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/186
Közzététel dátuma: 2019.09.26.
Ajánlatkérő: Médiaszolgáltatás – támogató és Vagyonkezelő Alap
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.10.08.
Szolgáltatással vegyes bérleti szerződés keretében vizuáltechnikai eszközök, LED falak és tartozékai bérlése és üzemeltetése 17 forgatási napra humán erőforrás biztosításával a II.2.4) pontban és a közbeszerzési dokumentumokban (KD) meghatározottak szerint.
Nyertes ajánlattevő (AT) feladata az Ajánlatkérő (AK) televíziós produkció forgatásához megfelelő infrastruktúra biztosítása az AK által biztosított forgatási helyszínen (AK székhelyén lévő stúdióban).
Lásd még
Eljárást megindító felhívás
Informatikai és multimédiás eszközök beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/187
Közzététel dátuma: 2019.09.27.
Ajánlatkérő: Méliusz Juhász Péter Könyvtár, Debrecen
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.10.08.
Ajánlatkérő állami támogatásokból és pályázati forrásból informatikai eszközök beszerzést kívánja megvalósítani 4 részben
Lásd még
Tájékoztató az eljárás eredményéről
A Helyközi Közösségi Közlekedési Információs Rendszer (HKIR) megvalósítása vállalkozási szerződés keretében
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/183
Közzététel dátuma: 2019.09.23.
Ajánlatkérő: KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlattevő: T-Systems Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság; 4iG Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
„Az ikop-3.1.0.-15-2017-00014 azonosítószámú, „a személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas tájékoztatási jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése” című kiemelt projekt, valamint az ikop3.2.0-15-2017-00028 azonosítószámú „a személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas tájékoztatási jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése” című kiemelt projekt megvalósításához kapcsolódóan a személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó egységes közlekedési informatikai háttérrendszer, a helyközi közösségi közlekedési információs rendszer (hkir) megvalósítása vállalkozási szerződés keretében”.
Nyertes ajánlattevő feladata az említett projekek megvalósításához kapcsolódóan az Egységes jegyértékesítési rendszer kialakításához szükséges központi- és háttérinfrastruktúra elemek, a Fődiszpécseri rendszer és a Kontakt center működését segítő rendszerelemek, továbbá Jegykiadó automaták, Autóbusz OBU-k (jegyértékesítő funkcióval), Validátorok, Ellenőri készülékek és szoftverliszenszek szállítása; az ezekhez kapcsolódó rendszertervezési, rendszerintegrációs és szoftverfejlesztési szolgáltatások teljesítése; továbbá szoftverfejlesztési és rendszertervezési szolgáltatások ellátása a HKIR Megrendelői Rendszerek Közhiteles
adatokkal való feltöltéséhez és karbantartásához, Menetrend tervezés, Hálózat tervezés, Rugalmas tervező, Rugalmas forgalomirányítás, Közszolgáltatás kontrolling feladatelem (BI és közszolgáltatási riportok, Díjszabás modellező modulok) moduljainak tervezése és fejlesztése.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 11.156.500.000,- Ft
Lásd még
SMART Térfigyelő kamera beszerzés
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/183
Közzététel dátuma: 2019.09.23.
Ajánlatkérő: Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata
Nyertes ajánlattevő: CASTRUM SEC Gyengeáramú Tervező és Kivitelező Korlátolt Felelősségű Társaság;VRS Magyarország Kft.
Adás-vételi szerződés keretében a Modern Városok Program „Okos Város – Okos Miskolc” – Intelligens kamerarendszer létesítéséhez szükséges kamerák és tartozékainak beszerzése.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 407.104.625,- Ft
Lásd még
MARGARÉTA CMS licenc és támogatás megújítás KBF223
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/183
Közzététel dátuma: 2019.09.23.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Nyertes ajánlattevő: Noreg Információvédelmi Kft.
„MARGARÉTA CMS licenc és támogatás megújítása KBF/223/2019”
A Magyar Nemzeti Bank meglévő Margaréta CMS kártyamenedzsment rendszerének (a továbbiakban Margaréta CMS, vagy CMS) további használatához szükséges licenc és támogatás, valamint az esetleges Bank specifikus fejlesztések, módosítások megvalósítása a PKI tanúsítványok és smart kártyák menedzsmentje területén.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 64.302.435,- Ft
Lásd még
Tájékoztató írásbeli konzultáció eredményéről – BKK közlekedésinformatikai projektjeihez kapcsolódó további eszközök beszerzése és további szoftveres fejlesztése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/184
Közzététel dátuma: 2019.09.24.
Ajánlatkérő: BKK Budapesti Közlekedési Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: T-Systems Magyarország Zrt.
„2 db beltéri FUTÁR monitor szállítása és telepítése”
Beltéri monitor (IP20): 2 db
Beltéri monitor (IP20) szállítása, telepítése: 2 db
Beltéri monitor (IP20) tartószerkezetének szállítása: 2 db
Beltéri monitor (IP20) tartószerkezetének felállítása: 2 db
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 3.005.308,- Ft
Lásd még
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/184
Közzététel dátuma: 2019.09.24.
Ajánlatkérő: MFB Magyar Fejlesztési Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: Mind-diák Iskolai Szövetkezet
Ajánlattevő külső szolgáltatás keretében emberi erőforrást biztosít oly módon, hogy az ajánlatkérő által egyedileg meghatározott, az ajánlattevő gyakornoki programjában résztvevő nappali tagozatos hallgatókat (továbbiakban: hallgatók) tagként belépteti és a hallgatók, mint az Ajánlattevő tagjai, az Ajánlatkérő szervezeti kereteibe illeszkedve, az utasításai szerint végzik tevékenységüket. Ajánlatkérő által foglalkoztatott hallgatók átlagos száma 30 fő. A hallgatókkal szemben elvárás, hogy minimálisan heti 20 órát töltsenek Ajánlatkérő székhelyén. Ajánlatkérő a hallgatóknak nettó 1.100,- Ft/órabért tervez fizetni.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 50.250.000,- Ft
Lásd még
Eredmény tájékoztató KBF/382/2019
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/185
Közzététel dátuma: 2019.09.25.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Nyertes ajánlattevő: PROSPEKTUS Kiadványszerkesztő és Kivitelező Korlátolt Felelősségű Társaság
A Magyar Nemzeti Bank kiadványaival összefüggő
– elektronikus megjelenítés,
– nyomdai úton történő előállítás,
– kötészeti munka,
– magyar nyelvi olvasószerkesztői tevékenység,
– valamint egyes nyomdai szolgáltatások ellátása, továbbá
– ajánlatkérő kommunikációjához kapcsolódó kreatív tervezés és kivitelezés elvégzése,
eseti megrendelések alapján a szerződéskötéstől számított 24 hónapig vagy nettó 400 000 000 HUF keretösszeg eléréséig (amelyik előbb bekövetkezik).
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 400.000.000,- Ft
Lásd még;
Ügyvitelt támogató informatikai rendszer
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/185
Közzététel dátuma: 2019.09.25.
Ajánlatkérő: Zuglói Önkormányzati Rendészet
Nyertes ajánlattevő: SESSIONBASE Szoftverfejlesztő és Tanácsadó Kft.
Vállalkozási szerződés a Zuglói Önkormányzati Rendészet részére ügyviteli-, és intézkedést támogató informatikai szakrendszer rendelkezésre bocsátására és üzemeltetésére.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 96.000.000,- Ft
Lásd még
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/185
Közzététel dátuma: 2019.09.25.
Ajánlatkérő: Városliget Ingatlanfejlesztő Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: Nádor Rendszerház Irodaautomatizálási Kft;Secops Kereskedelmi és Szolgáltató Kft
„Liget szintű IT rendszer kiviteli terv elkészítése”
Keretmegállapodás alapján a LIGET projekt keretében érintett park és épületek informatikai rendszereinek „kulcsrakész” kivitelezéséhez szükséges teljeskörű tervezés elvégzése kiviteli gyártmányterv szinten, az alábbiak szerint:
– Tervezési feladatok: Koncepció terv felülvizsgálata, aktualizálása; Tervezési program módosítására vonatkozó javaslattétel; LIGET IT rendszer kiviteli gyártmányterv elkészítése;
– Épületek kiviteli- vagy gyártmányterveinek homogenizációja a Liget IT rendszer kiviteli tervhez illeszkedően
– Tervezői művezetés.
Mennyiség:
A Liget Budapest projekt keretében megvalósuló:
– 9 épület (Országos Restaurálási és Raktározási Központ, Olof Palme Ház, Dózsa György úti mélygarázs, Magyar Zene Háza, Magyar Innováció Háza, Fővárosi Városligeti Színház, Néprajzi Múzeum, Új Nemzeti Galéria, a Városliget Zrt. irodaháza),
– 2 adatközpont (Hermina úti „A site” adatközpont, a Néprajzi Múzeum épületében létrehozásra kerülő ”B site”),
– összesen 5500 informatikai végpont, melyből 450 park végpont kiépítési lehetőség
– 700 db WIFI AP (ebből 160 parkban elhelyezett WiFi adó telepítési pont),
– és az ezekhez kapcsolódó teljeskörű informatikai szolgáltatásokat biztosító informatikai rendszerek (adathálózat, informatikai üzemeltetési központ, virtuális kiszolgáló környezetek, redundáns adattároló egységek (storage), centralizált üzemeltetés és szolgáltatás támogató rendszerek, IT biztonsági megoldások) tervezése.
A fentiek keretében ellátandó feladatok részletes leírását a Műszaki Leírás tartalmazza. A közbeszerzési dokumentumok részét képezi továbbá a Koncepcióterv és a Liget IT műszaki specifikáció.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 250.000.000,- Ft
Lásd még
Tájékoztató az eredményről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/185
Közzététel dátuma: 2019.09.25.
Ajánlatkérő: Szegedi Rendezvény- és Médiaközpont Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlattevő: Mediatek Informatikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Interakciókhoz és virtuális valósághoz szükséges speciális hardver eszközök adásvételi szerződés alapján történő beszerzése a A) A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 24.261.500,- Ft
Lásd még
Képernyőfelolvasó szoftver országlicenc – 2019
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/186
Közzététel dátuma: 2019.09.26.
Ajánlatkérő: NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Nyertes ajánlattevő: Informatika a Látássérültekért Alapítvány
A beszerzés során olyan országlicenc konstrukció megvásárlása a cél, amely lehetőséget biztosít a 2018-ban beszerzett konstrukció változatlan formában történő meghosszabbítására, vagyis a licenc érvényessége során korlátlan számú felhasználó részére engedélyezi a konstrukcióban szereplő látássérült felhasználók részére készített képernyőnagyító és képernyőolvasó szoftverek letöltését és aktiválását. Az országlicenc szolgáltatás alatt megkért alkalmazások érvényessége: 365 nap
Az országlicenc időtartama alatt aktivált szoftverek licencei az első aktiválástól kezdődően 365 napig legyenek érvényben, a 2018-as országlicenc keretében kiadott hitelesítő kódok érvényessége pedig 365-nappal meghosszabbodik.
Ajánlattevő feladata az országlicenc igazolás átadása, egy legalább 3000 darabos aktiválás kódkészlet átadása elektronikus adathordozón, táblázatban olvasható, nem másolásvédett fájlban. Ajánlatkérő az országlicenc érvényessége alatt jogosult újabb kódkészletek igénylésére, amennyiben a felhasználható aktiválási kódok száma 500 darab alá csökken. A végfelhasználók az egyedi aktiválási kódot csak az országlicenc érvényessége alatt tudják felhasználni, az országlicenc lejártát követően az ajánlatkérőnek átadott, de fel nem használt aktiválási kódok érvénytelenítésre kell, hogy kerüljenek.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 41.500.000,- Ft
Lásd még
Számítógépek és laptopok beszerzése 2 részben
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/186
Közzététel dátuma: 2019.09.26.
Ajánlatkérő: MTA Támogatott Kutatócsoportok Irodája
Nyertes ajánlattevő: EURO ONE Számítástechnikai Zrt.;ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
1. rész: 6 db számítógép és 29 db laptop; 2. rész: 29 db laptop
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 14.473.458,- Ft
Lásd még
Tájék_elj_eredm-Térfigyelő_rendszer_bővítése_2019
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/186
Közzététel dátuma: 2019.09.26.
Ajánlatkérő: Budapest Főváros II. Kerületi Önkormányzat
Nyertes ajánlattevő: Multi Alarm Biztonságtechnikai, Fejlesztő, Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt.
Beszerzés tárgya: A Budapest II. kerület közigazgatási területén térfigyelő rendszer kibővítésével kapcsolatos feladatok teljes körű elvégzése
A nyertes ajánlattevő által elvégzendő feladatok:
– Térfigyelő központ felújítása
– Adatátviteli hálózat felújítása
– Végponti rendszerek felújítása, kamera cserék
– Térfigyelő rendszer bővítése
– A Buday László utcai térfigyelő központ, és a Rezeda utcai térfigyelő alközpont összekötése
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 63.362.346,- Ft
Lásd még
SBV stúdiótechnikai berendezések és szoftverek
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/187
Közzététel dátuma: 2019.09.27.
Ajánlatkérő: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Nyertes ajánlattevő: Studiotech Hungary Kereskedelmi Kft.
A soproni Bűvösvölgy médiaértés-oktató központok részére berendezések és szoftverek beszerzése két részben:
Szolgáltatással egybekötött adásvételi szerződés keretében (az 1. rész vonatkozásában a Hír, Reklám, Film, Rádió, Szinkron foglalkozáshoz, a 2. rész vonatkozásában a Kép, Netkockázat, Netvizsgáló, Influencer foglalkozáshoz) rendszer tervezése, termékek (1. rész: szoftver és stúdiótechnikai termékek – kábelezés, háttér, kamerák, monitorok stb.; 2. rész: stúdiótechnikai és szoftver termékek, ide értve a Kép és Netvizsgáló publikusan használható felületét) szállítása, beépítése, üzembe helyezése, a teljes épület informatikai hálózati kábelezésének kiépítése, továbbá kapcsolódó szoftverfejlesztés teljesítése, a rendszer sikeres próbaüzeme és a felhasználók oktatása, valamint vállalkozási szerződés keretében a Rendszer hardver- és alkalmazástámogatása, valamint hibajavítása, illetve eseti igény alapján történő fejlesztése.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 156.496.290,- Ft
Lásd még
Arista és Cisco hálózati eszközök támogatása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/187
Közzététel dátuma: 2019.09.27.
Ajánlatkérő: Magyar Tudományos Akadémia Wigner Fizikai Kutatóközpont
Nyertes ajánlattevő: Dimension Data Magyarország Kft.
Vállalkozási szerződés, amelynek tárgya az MTA Wigner FK Wigner Adatközpont Arista és Cisco hálózati eszközeinek üzemeltetés támogatása és hibaelhárítása.
Teljes mennyiség:
38 db Arista eszköz és 31 db Cisco hálózati eszköz üzemeltetés támogatás és hibaelhárítása a műszaki leírásban részletezettek szerint. Hibaelhárítás 7/24 órás ügyfélszolgálat biztosításával, valamint az integrátori support részeként ezen túl évente 192 óra eseti támogatási feladat ellátásával, és gyártói támogatással.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 61.141.000,- Ft
Lásd még
Microsoft OVS licencek beszerzése_TEE
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/187
Közzététel dátuma: 2019.09.27.
Ajánlatkérő: Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
Microsoft szoftver licencek biztosítása szoftver bérleti szerződés keretében 12 hónap időtartamra, OVS bérleti konstrukcióban.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 56.712,- EUR
Lásd még
MAC PRO és FINAL CUT PRO X program beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/187
Közzététel dátuma: 2019.09.27.
Ajánlatkérő: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Nyertes ajánlattevő: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
Elnevezés: 1 db Mac Pro és Final Cut Pro X program beszerzése
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 2.320.000,- Ft
Lásd még
Státuszfigyelő rendszer karbantartása támogatása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/187
Közzététel dátuma: 2019.09.27.
Ajánlatkérő: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Nyertes ajánlattevő: eRise Hungary Kft
Fenntartási és fejlesztési munkák elvégzése érdekében keretszerződés megkötése, a Rádiómonitoring állomások állapotát ellenőrző Státuszfigyelő rendszer támogatására.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 15.000.000,- Ft
Lásd még
Informatikai eszközök, 2019. II. negyedév eredmény
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/187
Közzététel dátuma: 2019.09.27.
Ajánlatkérő: MTA Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont
Nyertes ajánlattevő: ETIAM Kft.;International Trading Company Kft.
Informatikai eszközök beszerzése keretmegállapodás keretében maximum 12 hónap időtartamra
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 1.210.401,- Ft
Lásd még
Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény
AMAHIT kialakítása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/186
Közzététel dátuma: 2019.09.26.
Ajánlatkérő: Budapest Főváros Kormányhivatala
Nyertes ajánlattevő: Noispot Innovations Kft.
1. Az AMAHIT rendszerhez szükséges eszközök szállítása installálása és működésük ellenőrzése
2. Az AMAHIT rendszer tervezése: A Nyertes Ajánlattevő Ajánlatkérő képviselőinek bevonásával tervezze meg logikai és fizikai szinten az AMAHIT rendszert különös tekintettel a BFKH által már alkalmazott rendszerekkel való integrációra.
3. Az AMAHIT rendszer fejlesztése: A Nyertes Ajánlattevő Ajánlatkérő által elfogadott rendszertervek alapján ki kell fejlessze az AMAHIT rendszert melyet Ajánlatkérő által biztosított szerverekre és szükség esetén kliensekre kell telepíteni, s el kell végezni a kapcs-ó szállítói teszteket majd közre kell működni Ajánlatkérő által lebonyolítandó tesztek tervezésében és kivitelezésében.
4. A biometrikus aláírás-minták felvételéhez, kezeléséhez, tárolásához kapcs-ó munkafolyamatok kidolgozása: A Nyertes Ajánlattevő készíti el azt a munkafolyamat javaslatot, amelynek Ajánlatkérővel történő egyeztetése és véglegezése alapján Ajánlatkérő ügymenetébe illeszti a digitalizált biometrikus aláírásminták felvételének és kezelésének foly-át.
5. Egy meghatározott közigazgatási és egy meghatározott Okmányos ügytípus munkafolyamatának kidolgozása és összekapcsolása az AMAHIT rendszerrel: Egyrészről Nyertes Ajánlattevő aktív közreműködésével valamint Ajánlatkérő EKEIDR projektjének együttműködésében létre kell hozni a biometrikus aláírásminták felvételét és hitelesítését magában foglaló teljes foly-ot. A Nyertes Ajánlattevő felel az AMAHIT rendszer kapcs-ó szolgáltatásainak működésért, de nem feladata az Aktív korúak ellátás iránti kérelmét érintő egyéb foly. elemek tervezése és megvalósítása. Másrészről Nyertes Ajánlattevő aktív közreműködésével valamint Ajánlatkérő együttműködésében meg kell tervezni a jelenleg papír alapon működő az un. Okmányos rendszerekkel összefüggő jogosítványok meghosszabbítását biztosító foly. AMAHIT rendszerkapcsolatra épülő hitelesítését és a szükséges AMAHIT valamint Okmányos rendszer oldali interfészek fejlesztésével bizonyítani annak működését.
6. Biometrikus aláírásokat tároló adatbázisok biztonsági besorolása, titkosítása, biztonsági felügyelet kialakítása (informatikai szakértői és IT biztonsági tanácsadás)
7. AMAHIT rendszer telepítésével és átadásával, továbbá a fenti munkafoly-ok kialakításával kapcs-os igazgatásszervezési feladatok elvégzése
8. Az AMAHIT rendszer telepítésével és átadásával, valamint egy meghatározott közigazgatási és egy meghatározott Okmányos ügytípussal kapcs-os elektronikus tananyag kidolgozása
9. Az AMAHIT rendszer felhasználónak képzéséhez szükséges e-learning tananyag elkészítése és kormányablakonként 2 kulcsfelhasználó és 2 technikai támogató IT szakember, összesen 3.000 fő képzése
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 1.464.504.400,- Ft
Lásd még
AMAHIT = Aláírás-minta alapú dokumentum hitelesítési rendszer (Szerk.)
Meghiúsult közbeszerzések
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/184
Közzététel dátuma: 2019.09.24.
Ajánlatkérő: Budapesti Gazdasági Egyetem
Tudásmenedzsment alapokon, adaptív oktatást lehetővé tevő e-learning tananyagok fejlesztése, amelyek az Ajánlatkérő által jelenleg is használt Moodle 3.6 (vagy magasabb verziójú) és a CooSpace LMS rendszerhez illeszthetők. Ajánlatkérő az eljárás nyertesével nettó 38 450 000 Ft + 30 % opció értékű keretszerződést köt, amelyből 10 db – különböző terjedelmű és funkcionalitású – e-learning tananyagot kíván beszerezni. Az Ajánlattevő által a keretszerződésen belüli közvetlen megrendelés alapján szállítandó – a Moodle és a CooSpace LMS tanulás-módszertani lehetőségeit és e-learning funkcionális bővítését megvalósító – az e-learning tananyagok fejlesztése.
Az eljárás eredménye
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
A befejezetlen eljárás oka:
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka: A közbeszerzési eljárást a Kbt. 75. § (1) bekezdés a) pontja alapján eredménytelen, miután nem nyújtottak be ajánlatot.
Lásd még
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/187
Közzététel dátuma: 2019.09.27.
Ajánlatkérő: Nemzeti Kommunikációs Hivatal
,,Kommunikációs és rendezvényszervezési feladatok ellátása az OFA Nonprofit Kft. részére vállalkozási keretszerződés keretében”
Stratégiai tervezés és tanácsadás, integrált reklámügynökségi és grafikai tervezési feladatok ellátása- arculattervezés és arculati kézikönyv elkészítése a műszaki leírásban részletesen meghatározott elvárások figyelembevételével.
Nyertes Ajánlattevő a Megrendelő által megvalósítás alatt álló, „Vállalati felelősségvállalás ösztönzése és állásfeltárás” című kiemelt projekt (a továbbiakban Projekt) keretében a Projekt külső és belső kommunikációs tevékenységének megalapozására átfogó kommunikációs stratégiát készít.
Az eljárás eredménye
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
A beérkezett ajánlatok száma: 0
Lásd még