„Megszűnik a Székesfehérvári Körzeti Földhivatal kihelyezett ügyfélszolgálata az Auchan-üzletközpontban, december 1-jétől. Ezt 2003-ban hozták létre, eredeti funkcióját már nem tölti be.
Az elmúlt években ott jelentősen csökkent az ügyfélszám, ugyanis egyre többen veszik igénybe a számítógépes ingatlan-nyilvántartási rendszer által nyújtott szolgáltatásokat. Az elektronikus szolgáltatásokat nyújtó, országos földhivatali rendszerhez történő csatlakozás eredményeként informatikai eszközökkel elérhető az adatállomány, jellemzően ezzel a lehetőséggel élnek az ügyvédek, pénzintézetek, önkormányzatok, végrehajtók.
A kihelyezett ügyfélszolgálat szolgáltatásai iránti igény csökkenése összefügg az ügyfélkapu szerepvállalásának fokozatos növekedésével, s – mint ismeretes -, az ügyfélkaput a kormányablakokban reggel 8-tól este 8 óráig elérhetik az ügyfelek.
Az üzletközpontban kihelyezett telephelyen szűkebb szolgáltatási kört érhettek el az ügyfelek, kizárólag adatszolgáltatás történt, ügyintézés nem. A Székesfehérvári Körzeti Földhivatalban / Kégl Gy. u. 1. / több szolgáltatás vehető igénybe, pl. ingyenes betekintés, konkrét ügyekben tájékoztatást adnak az ügyintézők, iratmásolatot is kérhet az ügyfél.”
Forrás:
Megszűnik a Székesfehérvári Körzeti Földhivatal kihelyezett ügyfélszolgálata, Fejér Megyei Kormányhivatal, 2011. november 30.