„ELTE Pedagogikum Központ – ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar 2012. február 3-4.
A konferencia célja, hogy szakmai találkozási lehetőséget biztosítson azoknak, akik az e-Learning területén oktatási, neveléstudományi, pszichológiai, gyógypedagógiai és óvodapedagógiai témakörben kutatnak, fejlesztenek, vagy éppen a hétköznapok gyakorlatában dolgoznak.
A konferencia kiemelt témakörei:
- online közösségi oldalak: nevelési-oktatási lehetőségek
- virtuális oktatási környezetek
- biztonságos internet, cyber-mobbing
A konferenciára a szakmai jelentkezés új kutatási eredménnyel, jó gyakorlat bemutatásával, fejlesztéssel, esettanulmánnyal történhet. A résztvevők között szívesen látjuk a kutatók mellett a közoktatás és a felsőoktatás pedagógusait, fejlesztő szakembereket, gyógypedagógusokat, akik a konferencia szakterületei iránt érdeklődnek, vagy akár ezekben a témákban önálló előadással mutatnák be eredményeiket:
- digitális szubkultúrák, digitális nemzedék
- digitális tudásbázisok és multimédiás tananyagok
- e-Portfolió
- esélyegyenlőség IKT eszközök támogatásával
- interaktív táblák és szavazórendszerek, oktatástechnikai megoldások
- konnektivizmus, hálózatelméletek az oktatásban
- oktatás és információs társadalom, tanulás- és tudásértelmezések
- online tanulási környezetek, LCMS rendszerek
- tanítás és tanulás IKT támogatott osztályteremben
- tanítást, tanulást segítő fejlesztő programok
- virtuális tanulási környezetek
- web 2.0, eLearning 2.0, „social networking”
- webergonómia, akadálymentes online környezetek
- webstatisztikák, adatbányászat
”
Forrás:
IV. Oktatás-Informatikai Konferencia, ELTE PPK Oktatás-Informatikai Szakcsoport