Skip to main content
közigazgatás: magyar

Duplázta ügyfélforgalmát a Pest Megyei Kormányhivatal

Szerző: 2012. február 4.No Comments

„Öt hónap alatt megduplázta ügyfélforgalmát a Pest Megyei Kormányhivatal, február 1-jén a 20 ezredik ügyfelet fogadták a legnagyobb ügyfélforgalommal rendelkező érdi Kormányablakban.

Tarnai Richárd, a Pest Megyei Kormányhivatal kormánymegbízottja Hetényi Krisztinának – aki 20 ezredik ügyfélként vette igénybe a kormányablak szolgáltatásait – nyújtotta át február 1-jén az emléklapot és az Új Alaptörvény egyik példányát az érdi kormányablakban. Krisztina GYES-t, GYED-et intézett az ügyfélszolgálaton, aki azt mondta szívesen jön ide, mert itt egy helyen és gyorsan lehet elintézni több ügyet is-tudatta a kormányhivatal honlapján.

A megyében jelenleg működő három kormányablakban – Cegléden, Érden és Vácott – összesen 17 937 ügyfelet fogadtak és 21 467 ügyben intézkedtek a szakemberek 2011-ben. Az ügyfélforgalmi adatok alapján a tavaly október közepei ügyfélkör bővülést követően mérhetően megnövekedett az ügyfelek száma – mondta Tarnai Richárd.

A kormánymegbízott a tavalyi ügyfélforgalommal kapcsolatban elmondta, a legnépszerűbb ügytípusok a Pest megyei kormányablakokban a családtámogatási ellátások voltak, és nagyon sokan regisztráltak az ügyfélkapun is, de az Új Széchenyi Terv, a TAJ kártya igénylés és az egyéni vállalkozás ügyköreiben is jelentős érdeklődés mutatkozott.”

Forrás:
Duplázta ügyfélforgalmát a Pest Megyei Kormányhivatal, OrientPress, 2012. február 2.