Új call-centert kapott a MÁV

„A Synergon Integrator Kft., a tőzsdén forgó a Synergon Informatika Nyrt. 100 százalékos tulajdonú leányvállalata sikeresen átadta a MÁV Start új, saját üzemeltetésű call centerének informatikai fejlesztését Szolnokon – közölte a cég a tőzsde honlapján.

A cég a MÁV részére az elmúlt években egy virtualizált hardveres erőforrásokon alapuló, Cisco Contact Center Enterprise alapú rendszert fejlesztett, majd bővített ki, ez tökéletes alapot biztosított arra, hogy licencbővítések és minimális hardveres erőforrásbővítést követően költséghatékonyan otthont adjon egy újabb virtuális ügyfélszolgálati rendszernek.

A MÁVDIREKT telefonos ügyintézői, a MÁV Start igényei szerint testre szabott felületen fogadják a hívásokat a nap 24 órájában. Ezen a felületen olyan, a kezelők munkáját nagyban segítő funkciók valósultak meg, mint az SMS-küldés integrációja, vagy az egy gombbal történő átkapcsolás más kezelői csoportokhoz. A teremben fali kijelző ad valósidejű tájékoztatást az ügyfélszolgálati rendszer működéséről, így a várakozók számáról oszlopdiagram formájában, a kezelők foglaltságáról, a legrégebbi várakozó várakozási idejéről. A Synergon rendszerét jelenleg 34 kezelő használja egyidejűleg a MÁV-nál, maga az infrastruktúra azonban lehetővé teszi, hogy akár 2000 kezelő is használja egyszerre..”

Forrás:
Új call-centert kapott a MÁV; Világgazdaság Online; 2014. január 22.

A bejegyzés kategóriája: gazdaság
Kiemelt szavak: , , , , , .
Közvetlen link.