„ELTE Pedagogikum Központ – ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, 2015. május 15-16.
A konferencia célja, hogy szakmai találkozási lehetőséget biztosítson azoknak, akik az e-Learning területén oktatási, neveléstudományi, pszichológiai, gyógypedagógiai és óvodapedagógiai témakörben kutatnak, fejlesztenek, vagy éppen a hétköznapok gyakorlatában dolgoznak.
A konferencia kiemelt témakörei:
- gamifikáció (játékosítás) az oktatásban
- IKT alapú innováció a tanulásszervezésben
- közösségi média
- nyílt oktatás, tanulóközösségek, MOOC
A konferenciára a szakmai jelentkezés új kutatási eredménnyel, jó gyakorlat bemutatásával, fejlesztéssel, esettanulmánnyal történhet. A résztvevők között szívesen látjuk a kutatók mellett a közoktatás és a felsőoktatás pedagógusait, fejlesztő szakembereket, gyógypedagógusokat, akik a konferencia szakterületei iránt érdeklődnek, vagy akár ezekben a témákban önálló előadással mutatnák be eredményeiket:
- digitális állampolgárság
- digitális nemzedék
- digitális tudásbázisok és multimédiás tananyagok
- esélyegyenlőség IKT eszközök támogatásával
- interaktív táblák és szavazórendszerek, oktatástechnikai megoldások
- konnektivizmus, hálózatelméletek az oktatásban
- oktatás és információs társadalom
- online tanulási környezetek, LCMS rendszerek, ePortfolió
- tanítás és tanulás IKT támogatott osztályteremben
- tanítást, tanulást segítő fejlesztő programok és alkalmazások
- virtuális tanulási környezetek, kiterjesztett valóság
- web 2.0, eLearning 2.0, “social networking”
- webergonómia, akadálymentes online környezetek
- webstatisztikai elemzések, adatbányászat
…”
Forrás:
VII. Oktatás-Informatika Konferencia; ELTE