Kormányzati törekvések az állam társadalmi kapcsolatainak újradefiniálására: az integrált ügyfélszolgálat kialakítása

„…különös hangsúllyal jelent meg egy olyan többcsatornás (személyes, elektronikus és telefonos) integrált ügyfélszolgálat létrehozására irányuló kezdeményezés, mely növeli az ügyfelek közigazgatásba vetett bizalmát, és így elősegíti az ügyfélbarát közigazgatás alapelvének széleskörű, élethelyzetekhez igazított alkalmazását.
Az ügyfelek szempontjából elsődleges célkitűzés az ügyintézés menetének egyszerűsítése, ebben pedig a jelenleg ismert modellek közül a kormányablakok úgynevezett egyablakos (nemzetközi terminológiával: „one-stop-shop”) rendszerű ügyintézése – tehát a lehető legtöbb ügyfajtát érintő valamennyi, az eljárásokkal kapcsolatos cselekmény megtételének lehetősége – felel meg a legjobban…”

Forrás:
Kormányzati törekvések az állam társadalmi kapcsolatainak újradefiniálására: az integrált ügyfélszolgálat kialakítása; Baltay Tímea, Kovács Zoltán, Horváth Imre László; Új Magyar Közigazgatás; 8. évfolyam, 2015/2.; 2015. június 8., 46-54.oldalak (pdf)

A bejegyzés kategóriája: közigazgatás:magyar, szakirodalom
Kiemelt szavak: , , , , , .
Közvetlen link.