gazdaságinformatikaközigazgatás: magyarművelődésszakirodalom

E-learning Magyaroszág – 2017. Kutatási zárójelentés

Szerző: 2017. november 28.No Comments

„Az ARTudásmenedzsment Kft. támogatásával a Szent István Egyetem Menedzsment és HR Kutató Központja, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem és a Budapesti Kereskedelmi és Ipari Kamara (BKIK) már harmadik alkalommal felmérést végzett 2017. január és április időszakban abból a célból, hogy képet alkothassunk az e-learning módszerek elterjedéséről és gyakorlati használatáról, hazai vállalkozások és intézmények körében.

Értelmezésünk szerint az „eLearning” a képzések-továbbképzések azon formája, ahol

  • a képzési-, tudás-átadási, tanulási folyamatot digitális eszközpark segíti (tartalom és segédletek tárolása, visszakeresése, megjelenítése, továbbítása, visszacsatolása);
  • magában foglalja továbbá még a saját (belső), vagy publikus hálózaton elérhető, nyitott képzési forma és keretrendszer, amely tértől és időtől függetlenül teszi lehetővé a tanuló (fiatal, vagy felnőtt) számára a tanulási folyamat hatékony megszervezését, a tutor-tanuló kommunikációt és visszacsatolást…

Forrás:
E-learning Magyaroszág – 2017. Kutatási zárójelentés; Poór József, Szalay Zsigmond Gábor, Pető István, Sasvári Péter László, Mester; Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Menedzsment és HR Kutató Központ; ISBN 978 963 269 645 4; 2017 (PDF)