Ajánlati/Részvételi felhívás
Kormányhivatalok digitalizációs képességeinek jav.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/211
Közzététel dátuma: 2018.11.05.
Ajánlatkérő: Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.10.
Ajánlatkérő (a továbbiakban rövidítve: AK) saját és 19 másik kormányhivatal képviseletében eljárva, 1795 db lapolvasó eszköz (A/3-as asztali síkágyas dokumentumszkenner lapadagolóval) beszerzését valósítja meg adásvételi szerződés keretében… a kormányhivatalok digitalizációs képességeinek biztosítása érdekében szükséges források biztosításáról szóló 1542/2016. (X. 13.) Korm. határozat végrehajtása érdekében.
Lásd bővebben
Ajánlati felhívás – Számítástechnikai eszközök
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/211
Közzététel dátuma: 2018.11.05.
Ajánlatkérő: Neumann János Egyetem
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.05.
„Számítástechnikai eszközök beszerzése a Neumann János Egyetem részére az EFOP-3.6.1-16-2016-00006 pályázat keretében”
Adásvételi szerződés keretében az alábbi eszközök leszállítása:
27 hüvelykes, 5K-s Retina kijelzős iMac nagy teljesítményű asztali számítógép, munkaállomás
Mennyiség: 15 DB
Ajánlatkérő mérnökinformatikus BSc szak mobil alkalmazások fejlesztése specializáció (szakirány) keretén belül iOS fejlesztést tervez (az új tanterv már tartalmazza) oktatni hallgatók számára. Jelenleg ez a második legnépszerűbb mobil platform a világon. Ehhez szükségesek az iPhone fejlesztői készülékek, mivel az iOS operációs rendszer csak az Apple mobileszközeire elérhető. Továbbá az iPhone készüléken futtatható alkalmazások fordításához és telepítéséhez Apple Macintosh számítógép és macOS operációs rendszer szükséges, más rendszeren pl. Windows vagy Linux-on az eszközre való telepítés nem lehetséges.
Lásd bővebben
Ajánlati felhívás – Tápegységek SYLOS GHHG
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/212
Közzététel dátuma: 2018.11.06.
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.06.
Ajánlatkérő: ELI-HU Nonprofit Kft.
Kutatástechnológiai berendezések üzemeltetéséhez szükséges tápegységek és elektronikai eszközök beszerzése 4 részben a SYLOS GHHG másodlagos források számára.
Lásd bővebben
Ajánlati felhívás_MS EA 2. éves LSP és TUP2
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/212
Közzététel dátuma: 2018.11.06.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.03.
Az MNB meglévő Microsoft EA szerződésének 2. évére esedékes díjak megfizetésében közreműködő, a technikai lebonyolítást intéző partner (LSP) kiválasztása.
Az MNB meglévő Microsoft EA szerződésének 2. éves időszakában – TRUE-UP 2 (fordulónap: 2020. január 31.) – tartozó licencek opcionális szállítása. Összesen 4 912 db különféle Microsoft szoftverlicenc használatának és követésének biztosítása és 532 db különféle Microsoft szoftverlicenc opcionális beszerzésének nyújtása.
Lásd bővebben
Elektronikus Ítélkezést Támogató rendszer
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/213
Közzététel dátuma: 2018.11.07.
Ajánlatkérő: Országos Bírósági Hivatal
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.06.
Keretmegállapodás a Kbt. 105. § (1) bekezdés b) pontja szerint egy ajánlattevővel az Elektronikus Ítélkezést Támogató rendszer komponenseinek továbbfejlesztésére a folyamatosan változó jogszabályi előírásoknak és a bírósági szakrendszerekben történt frissítéseknek való megfelelés biztosítására. A nyertes ajánlattevő a szerződés teljesítése során specifikált fejlesztéseket közvetlen egyedi megrendeléssel vagy írásbeli konzultációt követően köteles elvégezni. Programozási nyelv: C/C++. Mennyiség: 20.000 fejlesztői keretóra. A keretmegállapodás a keret kimerülése vagy a 2 év letelte esetén megszűnik, amelyik körülmény előbb következik be.
Lásd bővebben
Stúdiótechnika támogatás KBF/386/2018 – EMF
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/213
Közzététel dátuma: 2018.11.07.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.06.
A Magyar Nemzeti Bank központi épületeiben és bérleményeiben a stúdió- és vizuáltechnikai rendszerek üzemeltetése és rendezvények támogatása. Rendezvények esetén eseti megrendeléssel munkaidőn kívül, illetőleg külső helyszíneken is.
Lásd bővebben
Médiaszolgáltatások beszerzése hat részben.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/214
Közzététel dátuma: 2018.11.08.
Ajánlatkérő: Müpa Budapest – Művészetek Palotája Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2018.12.10.
Vállalkozási keretszerződés(ek) keretében hirdetési és médiaszolgáltatások megrendelése a Müpa Budapest Nonprofit Kft. részére — hat részben.
Becsült teljes érték vagy nagyságrend: érték áfa nélkül: 300.000.000,- Ft
Teljes mennyiség: évi min. 20.000.000. AV elérés. (az adatok tájékoztató jellegűek, a beszerzés nagyságrendjének meghatározását segítik elő évi min. 1000 kommunikálandó esemény kapcsán).
Az ajánlattevő feladata online programportál és online közéleti portál dokumentációban részletezett paramétereknek megfelelő médiaportfoliójába tartozó médiumokban hirdetési szolgáltatások nyújtása. A megajánlott szolgáltatásnak minden kategóriára vonatkozóan kell tartalmaznia 1-1 médiumot.
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről
Oktatási épület számítástechnikai eszközei
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/211
Közzététel dátuma: 2018.11.05.
Ajánlatkérő: Mórahalom Városi Önkormányzat
Nyertes ajánlattevő: PC Trade Systems Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Különböző számítástechnikai eszközök beszerzése, amelynek részleteit az EKR rendszer karakterkorlátja miatt a csatolt egységes szerkezetű ajánlattételi felhívás és dokumentáció tartalmazza
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 34.222.130,- Ft
Lásd bővebben
Eredménytájékoztató hirdetmény – „Tablet-tárolószekrények beszerzése az EFOP-3.2.4-16-2016-00001 azonosítószámú, Digitális kompetencia fejlesztése című projektben határidős adásvételi szerződés keretében”
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/212
Közzététel dátuma: 2018.11.06.
Ajánlatkérő: Klebelsberg Központ
Nyertes ajánlattevő: Balázs-Diák Kft.
Az EFOP-3.2.4-16-2016-00001 azonosítószámú, Digitális kompetencia fejlesztése című kiemelt projekt keretében tervezetten 24.000 db tablet beszerzése történik meg és maximálisan 800 intézménybe (kizárólag ötödikes osztályban) kerül kihelyezésre. A tabletek tárolása az osztályokban erre kialakított speciális zárható szekrényben történik.
A közbeszerzés a tabletek tárolására kialakított speciális zárható szekrények beszerzésére vonatkozó határidős adásvételi szerződés megkötésére irányul.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 202.792.000,- Ft
Lásd bővebben
Számítástechnikai eszközök beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/212
Közzététel dátuma: 2018.11.06.
Ajánlatkérő: Somogyi Károly Városi és Megyei Könyvtár
Nyertes ajánlattevő: PC Trade Systems Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Somogyi Károly Városi és Megyei Könyvtár számítástechnikai eszközeinek beszerzése 524 db
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 44.991.440,- Ft
Lásd bővebben
NÚSZ dokumentum-, és folyamatkezelést támogató rendszer bevezetése, támogatása/2018.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/212
Közzététel dátuma: 2018.11.06.
Ajánlatkérő: Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.
Nyertes ajánlattevő:Innodox Technologies Zrt.
NÚSZ dokumentum- és folyamatkezelést támogató rendszer bevezetése és támogatása
1. A leszállított dokumentum- és folyamatkezelő rendszer
2 db fejlesztői licenc
200 db teljes jogú user licenc
120 db olvasási jogú user licenc
2. A dokumentum- és folyamatkezelő rendszer bevezetése
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 58.417.778,- Ft
Lásd bővebben
TEE – Alfresco dokumentumkezelő
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/213
Közzététel dátuma: 2018.11.07.
Ajánlatkérő: Pázmány Péter Katolikus Egyetem
Nyertes ajánlattevő: BroadBit Hungary Fejlesztő és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
A PPKE Alfresco dokumentumkezelőben fejlesztésekre vonatkozó szakértői és szoftverfejlesztői, gyártói/fejlesztői L3 támogatás és üzemeltetői L2 támogatás keretszerződés keretében
Érték: 60.000.000,- FT
Lásd bővebben
Philips Brilliance ICT karbantartás,javítás
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/213
Közzététel dátuma: 2018.11.07.
Nyertes ajánlattevő: PHILIPS Magyarország Kft.
„Vállalkozási szerződés Philips gyártmányú Brilliance ICT teljes körű karbantartására, javítására, alkatrész ellátására, gyártói technológia által megkövetelt felülvizsgálati szolgáltatások nyújtásával” (rövid megnevezés: Philips Brilliance ICT karbantartás,javítás)
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 83.700.000,- Ft
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről – GNSS
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/213
Közzététel dátuma: 2018.11.07.
Ajánlatkérő: Budapest Főváros Kormányhivatala
Nyertes ajánlattevő: Leica Geosystems Hungary Kft
„GNSS referenciaállomás vevőkészülék beszerzése a hozzá illeszkedő GNSS referenciaállomás antennával” a műszaki leírásban részletezettek szerint.
4 db GNSS referenciaállomás vevőkészülék beszerzése az illeszkedő GNSS referenciaállomás antennával és mindösszesen 3 év szoftverkövetéssel.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 18.760.000,- Ft
Lásd bővebben
mobil kommunikáció 2018
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/213
Közzététel dátuma: 2018.11.07.
Ajánlatkérő: NFSI Nemzeti Fejlesztési és Stratégiai Intézet Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlattevő: Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Az eljárás elnevezése:„Előfizetői keretszerződés mobil kommunikációs szolgáltatás beszerzése 2018″
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 20.832.364,- Ft
Lásd bővebben
Windows 10 Home operációs szoftver és kiegészítők
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/214
Közzététel dátuma: 2018.11.08.
Ajánlatkérő: Békéscsabai Tankerületi Központ
Nyertes ajánlattevő: PC Trade Systems Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság; Alienline Kft.; Karakter Számítástechnikai, Elektronikai Kft.; Exicom Informatika Kereskedőház Kft.; Macrotel Telefontechnikai Kft.
EFOP-4.1.3-17-2017 projektek megvalósításához szükséges informatikai eszközök beszerzése:
1. rész: 178 darab Windows 10 Home, magyar nyelvű, 64 bit, legalább 1 darab licenccel vagy azzal egyenértékű operációs rendszer
2. rész: 178 darab Headset
3. rész: 178 darab átalakító
4. rész: 11 db hálózati aktív eszköz
5. rész: 11 doboz hálózati kábel
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 5.469.549,- Ft
Lásd bővebben
Informatikai eszközbeszerzés 1 – 2. rész
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/215
Közzététel dátuma: 2018.11.09.
Ajánlatkérő: Dunaújvárosi Tankerületi Központ
Nyertes ajánlattevő: ETIAM Korlátolt Felelősségű Társaság
Informatikai eszköz beszerzés 2 részben: hardver és szoftver
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 23.578.150,- Ft
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről-IP adathálózati, biztonsági eszközök és implementációs munkák keretmegállapodás keretében
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/216
Közzététel dátuma: 2018.11.10.
Ajánlatkérő: MÁV Magyar Államvasutak Zrt.
Nyertes ajánlattevő: NETvisor Informatikai és Kommunikációs Zrt.; S&T Consulting Hungary Kft.
Ajánlatkérő jelen eljárás 1. részének eredményeként IP adathálózati és biztonsági eszközök szállítására vonatkozó, Kbt. 105. § (2) bek. c) pontja szerinti keretmegállapodást kíván kötni.
A keretmegállapodás megkötését követően ajánlatkérő a keretmegállapodás hatálya alatt felmerülő beszerzési igényeit versenyújranyitás eredményeként megkötendő egyedi szerződések megkötése útján kívánja kielégíteni.
A versenyújranyitások során a keretmegállapodásban részes ajánlattevőknek a Közbeszerzési dokumentumok részét képező Katalógusban szereplő 611 féle termék vonatkozásában áll fent az ajánlattételi kötelezettsége ajánlatkérő tényleges beszerzési igényének megfelelően.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 200.000.000,- Ft
Lásd bővebben
Informatikai szerverinfrastruktúra üzemeltetése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/216
Közzététel dátuma: 2018.11.10.
Ajánlatkérő: Országos Bírósági Hivatal
Nyertes ajánlattevő: DataCare Rendszerintegrációs Zrt.
Az OBH saját alkalmazásait kiszolgáló informatikai szerverinfrastruktúra biztonságos és szakszerű üzemeltetése 15 hónapos időtartamra.
Elvégzendő főbb feladatok
1. Az ajánlatkérő központi telephelyén minimum 2 fő rendszergazda folyamatos biztosítása munkaidőben (H-P 07:30-16:30);
2. Rendszermérnöki támogatás, helyszíni vagy távoli munkavégzés biztosítása havonta 16 órában;
3. Kiterjesztett support biztosítása (H-P, 16:30-19:30) évente legfeljebb 12 alkalommal, előre egyeztetett időpontban.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 62.625.000,- Ft
Lásd bővebben
Tájékoztató az eljárás eredményéről.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/216
Közzététel dátuma: 2018.11.10.
Ajánlatkérő: NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Nyertes ajánlattevő: DEVERTO Rendszertechnika Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Deverto IP Centrex rendszerre vonatkozó szoftver- és üzemeltetés-támogatási szolgáltatások nyújtása a szerződés hatálybalépésétől számítva 2019.április 02-ig a műszaki leírásban foglaltak szerint
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 58.000.000,- Ft
Lásd bővebben
Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény
IR és KTK továbbfejl., szoftvertám., karbantart.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/212
Közzététel dátuma: 2018.11.06.
Ajánlatkérő: NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Nyertes ajánlattevő: Zalaszám Informatika Kft.
A közbeszerzés tárgya: Az Integrált Munkaügyi Rendszer (IR) és a Közfoglalkoztatási Támogatások Keretrendszere (KTK) továbbfejlesztési-, továbbá a forráskód módosításával és ismeretével járó szoftvertámogatási illetve karbantartási feladatok ellátása
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 1.424.617.000,- Ft
Lásd bővebben
NyE – NEPTUN követése, támogatása és kapcs. szolg.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/215
Közzététel dátuma: 2018.11.09.
Ajánlatkérő: Nyíregyházi Egyetem
Nyertes ajánlattevő: SDA Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Neptun Egységes Tanulmányi Rendszer technológiai és jogszabályi követése, támogatása, valamint a kapcsolódó szolgáltatások nyújtása 28 hónapra a dokumentációban részletezettek szerint.
Neptun Elektronikus számla kiállítási szolgáltatás: 20 000 db/év (1667 db/hó)
Neptun irathitelesítési szolgáltatás: 5 000 db/év (417 db/hó)
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül)
Érték: 46.515.280,- Ft
Lásd bővebben
Poszeidon EKEIDR iratkezelő rendszer ÖEÁH
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/216
Közzététel dátuma: 2018.11.10.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zártkörűen működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: SDA DMS Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Poszeidon EKEIDR irat- és dokumentumkezelő rendszer terméktámogatási szolgáltatásai a megrendelő által megadott műszaki leírás alapján.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 26.325.000,- Ft
Lásd bővebben
Meghiúsult közbeszerzések
Tájékoztató az eljárás eredményéről.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/211
Közzététel dátuma: 2018.11.05.
Ajánlatkérő: NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Összesen 256 db Panasonic 12V 100Ah LC-XB12100P típusú vagy azzal egyenértékű akkumulátor Ajánlatkérő szünetmentes erősáramú tápellátását biztosító UPS berendezéséhez
Szerződés/rész odaítélésre került nem
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka: Kizárólag érvénytelen ajánlat érkezett, ezért az eljárás a Kbt. 75. § (1) bekezdés b) pontja alapján eredménytelen.
Lásd bővebben
Support_eredménytelen elj tájékoztató
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/211
Közzététel dátuma: 2018.11.05.
Ajánlatkérő: Budapesti Gazdasági Egyetem
Vállalkozási szerződés összesen 40 db szerver eszköz supportja (Hardware és software) tárgyában
Szerződés/rész odaítélésre került nem
Befejezetlen eljárással kapcsolatos információ
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka: Kbt. 75. § (2) bekezdésének e) pontja alapján, tekintettel arra, hogy – ahogy azt ajánlatkérő az összefoglaló tájékoztatásban, valamint az eljárást megindító felhívásban jelezte – az egy szakaszból álló eljárásban nem nyújtottak be az ajánlattételi határidőben legalább két ajánlatot.
Lásd bővebben
Táj.elj.eredm. – Dunakeszi KAB, TH-FH kivitelezése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/213
Közzététel dátuma: 2018.11.07.
Ajánlatkérő: Pest Megyei Kormányhivatal
Vállalkozási szerződés / A Pest Megyei Kormányhivatal Dunakeszi Járási Hivatal Dunakeszi integrált kormányzati ügyfélszolgálatának (Kormányablak) kialakítása, valamint a Pest Megyei Kormányhivatal Dunakeszi Járási Hivatal székhelyének (Törzshivatal) és Földhivatal épületeinek építése – kivitelezési munkák elvégzése az ajánlati felhívásban és a közbeszerzési dokumentumban foglaltak szerint
Eredménytelenség indoka:
A benyújtott ajánlatok mindegyike meghaladja az ajánlatkérő számára a szerződés teljesítéséhez rendelkezésre álló anyagi fedezet összegét, ezért a közbeszerzési eljárás a Kbt. 75. § (2) bekezdés b) pontja alapján eredménytelen.
Lásd bővebben
Eredménytáj. – KK – Projektor beszerzés EFOP-3.2.4
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/214
Közzététel dátuma: 2018.11.08.
Ajánlatkérő: Klebelsberg Központ
Jelen közbeszerzés célja a Klebelsberg Központ, valamint a konvergencia régió tankerületi központjai fenntartásában lévő iskolák részére összesen 5011 db projektor beszerzése az EFOP-3.2.4-16-2016-00001 azonosítószámú, „Digitális kompetencia fejlesztése” elnevezésű uniós projekt keretében, a Műszaki leírásban meghatározott paraméterek szerint.
Szerződés/rész odaítélésre került nem
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
A tárgyi közbeszerzési eljárásban nem érkezett ajánlat.
A tárgyi közbeszerzési eljárás az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 20. § (6) bekezdése alapján eredménytelen, figyelemmel arra, hogy az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer működési hibája olyan jogsértést eredményezett, amely a Kbt.-ben meghatározott alapelvek érvényesülését biztosító módon nem volt orvosolható.
Lásd bővebben
Visszavonás_APZ_Mérnök keret II.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/216
Közzététel dátuma: 2018.11.10.
Ajánlatkérő: Autóipari Próbapálya Zala Korlátolt Felelősségű Társaság
Keretmegállapodás a zalaegerszegi járműipari tesztpálya létrehozására irányuló fejlesztés megvalósításához szükséges mérnöki és műszaki ellenőri feladatok ellátására
Szerződés/rész odaítélésre került nem
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
A tárgyi hirdetmény az eljárást megindító felhívás visszavonására irányul a Kbt. 53. § (1)- (2) bekezdésében foglaltak alapján.
Eljárást megindító hirdetmény iktatószáma: KÉ 2018/13810.
Lásd bővebben
K1895 Libra6i rendszer és Oracle support
Közbeszerzési Értesítő száma: 2018/216
Közzététel dátuma: 2018.11.10.
Ajánlatkérő: Fővárosi Közterület-fenntartó Zártkörűen Működő Nonprofit Részvénytársaság
A vállalatirányítási rendszer részét képező szoftverek egyik alapja a Társaság több mint 1000 járművének menetokmányát elkészítő és karbantartását támogató Libra 6i City és Szerviz modulja, valamint a közel 200 ezer hulladékkezelésben érintett ügyfél nyilvántartását a hulladékkezelési tevékenységgel kapcsolatos nyilvántartást támogató, mérlegelő TARA, valamint a számlázási és folyószámla kezelési tevékenységet segítő Libra 6i Mérleg, Számla és Total modulok.
Ajánlatkérő 14 db LIBRA6i örökös modullicencekkel rendelkezik.
Szerződés/rész odaítélésre került nem
x Nem érkezett be pályázat vagy jelentkezés, illetve valamennyit elutasították
Az elektronikus közbeszerzés részletes szabályiról szóló 424/2017. (XII.19.) Korm. rendelet 21. § (2) bekezdésében előírtak szerint:
„Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárásban minden esetben kötelező végleges ajánlat írásbeli benyújtása.”
Tekintettel arra, hogy az eljárás keretében ajánlattételre felkért Libra Szoftver Zrt. a 2018.09.10-én megtartott tárgyalást követően, a 2018.09.10-én az EKR rendszerben kiküldött végleges ajánlattételi felhívásban megadott ajánlattételi határidőig nem nyújtotta be végleges ajánlatát, így az eljárás a Kbt. 75. § (1) bekezdés a) pontja alapján eredménytelen.
Lásd bővebben