A héten olvastuk: válogatás a Közbeszerzési Értesítőben megjelent informatikai és szakpolitikai témájú eljárások eredményeiből – 2019. szeptember 30-október 4.

[Megtartottuk az egyes tételek eredeti helyesírását. Szerk.]

Ajánlati/részvételi felhívás

Ügyfélhívó kijelzők beszerzése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/189
Közzététel dátuma: 2019.10.01.
Ajánlatkérő: Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.10.11.
509 darab, minimum 41”, maximum 43,0” képátmérőjű professzionális ügyfélhívó kijelző (LFD) beszerzése a fővárosi és megyei kormányhivatalok által működtetett kormányablakokba, a kormányhivatalok digitalizációs képességeinek biztosítása érdekében szükséges források biztosításáról szóló 1542/2016. (X. 13.) Korm. határozat végrehajtása érdekében.
Lásd még

SZOFTVERKÖVETÉSI ÉS TÁMOGATÁSI SZOLG. NEXON RSZ-RE
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/191
Közzététel dátuma: 2019.10.03.
Ajánlatkérő: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.10.14.
Szoftverkövetési (support) és támogatási szolgáltatás biztosítása a teljes NEXON rendszerre (minden az NMHH-nál már bevezetésre került modult tekintve).
Az NMHH-nál már bevezetésre került modulok száma: 7 db (NEXONbér, NEXONtime, NEXONhr, NEXONtd, NEXONjob, NEXONpm, persONLINE).
Kapcsolódó feladatok:
– telefonos támogatás
– e-mailes támogatás, incidensek kezelése
– bejelentések kezelése, hibajavítás
Lásd még

Szélessávú rádió iránymérő rendszer szállítása
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/191
Közzététel dátuma: 2019.10.03.
Ajánlatkérő: Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.11.04.
Szélessávú rádió iránymérő rendszer szállítása
Sokcsatornás szoftver rádió technológiát alkalmazó UHF/VHF rádió vevőkészülék szállítása a hozzá kapcsolódó antenna rendszerrel
1 darab, háromsávos iránymérő antenna rendszer, kompenzált dipólokkal, fősávonként öt antennával.
Lásd még

Fájl ellenőrzést végző szoftverbővítés, support
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/192
Közzététel dátuma: 2019.10.04.
Ajánlatkérő: Médiaszolgáltatás – támogató és Vagyonkezelő Alap
Ajánlattételi/részvételi jelentkezési határidő: 2019.10.14.
MTVA meglévő fájl ellenőrzést végző szoftver csomagjának bővítése, valamint a rendszer szoftver elemeinek 2019.10.01-2022.09.30 közötti támogatása
Lásd még

Tájékoztató az eljárás eredményéről

Hardverinfrastruktúra bővítése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/188
Közzététel dátuma: 2019.09.30.
Ajánlatkérő: Új Világ Nonprofit Szolgáltató Kft.
Nyertes ajánlattevő: HumanoiT Informatikai Kft.
Fejlesztéspolitikai rendszerek hardverinfrastruktúra bővítése. Ajánlatkérő meglévő Hitachi Vantara háttértárolóinak hardverbővítése és szoftver terméktámogatási szolgáltatásának biztosítása. Ajánlattevőnek a bővítéses rendszerkonfigurációkra és a szoftver terméktámogatási szolgáltatásra kell ajánlatot beadnia. A szolgáltatás keretében a reaktív (hibaelhárítási) és proaktív (hibamegelőzési) kategóriájú támogatás fejezetekben részletesen ismertetett elvárásokat, továbbá a hardverbővítés teljes rendszerintegrációját és annak rendszerszintű dokumentálást szükséges megajánlani a közbeszerzési dokumentumok részét képező Műszaki leírás 1. számú mellékletben részletezett háttértároló rendszer hardver és szoftver elemeire terjed ki.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 27.749.500,- Ft
Lásd még

Elektr. hírközlési piac fogyasztóinak vizsgálata
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/189
Közzététel dátuma: 2019.10.01.
Ajánlatkérő: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
Nyertes ajánlattevő: BellResearch Kutató, Elemző és Tanácsadó Kft.;Ariosz Szolgáltató, Informatikai és Tanácsadó Kft
Vállalkozási szerződés „Elektronikus hírközlési piac fogyasztóinak vizsgálata” tárgyában, három részajánlattételi lehetőséggel (I. rész: Üzleti felmérés, II. rész: Háztartási felmérés, III. rész: Internetes felmérés)
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 149.092.000,- Ft
Lásd még

TEE – EFOP I.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/189
Közzététel dátuma: 2019.10.01.
Ajánlatkérő: Pázmány Péter Katolikus Egyetem
Nyertes ajánlattevő: IQR Partner Kereskedelmi és Szolgáltató Kft;Freedom-Tech Informatika Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság;CENTRAL COMPUTER Számítástechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Informatikai – és laboreszközök beszerzése EFOP projektek keretében I. ütem – (EFOP 3.6.2, EFOP 3.4.4, EFOP 3.6.3)
1. rész: Laboreszközök beszerzése EFOP projekt keretében (EFOP 3.4.4)
2. rész: Informatikai eszközök beszerzése EFOP projektek keretében (EFOP 3.6.2, EFOP 3.6.3)
3. rész: Nagyteljesítményű szerverek beszerzése EFOP projekt keretében (EFOP 3.6.2)
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 40.100.800,- Ft
Lásd még

Eredménytájékoztató – Digitális tartalom
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/189
Közzététel dátuma: 2019.10.01.
Ajánlatkérő: Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
Nyertes ajánlattevő: Envirosense Hungary Szolgáltató és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
1. rész: Digitális tartalomfejlesztés
Ajánlattevő feladata az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság (ANPI) által megvalósítás alatt álló projektekhez kapcsolódóan a műszaki leírásban meghatározott digitális tartalomfejlesztési feladatok ellátása.
2. rész: Fordítási feladatok
Ajánlattevő feladata az Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság (ANPI) által megvalósítás alatt álló projektekhez kapcsolódóan a műszaki leírásban meghatározott fordítási és nyelvi lektorálási feladatok ellátása.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 201.633,- EUR
Lásd még

Eredménytájékoztató – MedWorkS medikai rendszer
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/190
Közzététel dátuma: 2019.10.02.
Ajánlatkérő: Csongrád Megyei Egészségügyi Ellátó Központ Hódmezővásárhely-Makó
Nyertes ajánlattevő:GlobeNet Zrt.
A Csongrád Megyei Egészségügyi Ellátó Központ Hódmezővásárhely-MakóMedWorkS moduláris felépítésű integrált informatikai rendszerének továbbfejlesztése, kiterjesztése és követési, valamint karbantartási szolgáltatásainak ellátása
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 71.978.000,- Ft
Lásd még

HOGYI –Egységes betegazonosító rendszer bevezetése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/191
Közzététel dátuma: 2019.10.03.
Ajánlatkérő: Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet
Nyertes ajánlattevő: IERP Hungary Informatikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Egységes betegazonosító rendszer bevezetése a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézetben. Szállításra kerülő eszközök:
Beteg leolvasók (mobil)
Beteg érzékelő kapuk (RFID)
Beteg érzékelő kapu vezérlőegység
Betegazonosító rendszer
Kamera rendszer
Labor rendszer
Vérvételi csövek szállítása
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 90.700.000,- Ft
Lásd még

Neptun KRÉTA_eredménytájékoztató hirdetmény
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/191
Közzététel dátuma: 2019.10.03.
Ajánlatkérő: Herman Ottó Intézet Nonprofit Kft.
Nyertes ajánlattevő: EKRÉTA Informatikai Zrt.
A beszerzés végleges összértéke (áfa nélkül): 84.881.000,- Ft
Lásd még

Társasági hálózati eszközök fejlesztése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/192
Közzététel dátuma: 2019.10.04.
Ajánlatkérő: Budapest Közút Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: S&T Consulting Hungary Rendszerintegrációs és Technológiaátadási Korlátolt Felelősségű Társaság
A Budapest Közút Zrt. valamennyi telephelyén üzemel gyengeáramú helyi hálózat, melyek egymással összekötve nélkülözhetetlen módon biztosítják a napi munkavégzést és az üzletmenet folytonosságot. A hálózat sebességének és üzembiztonságának növelése érdekében aktív hálózati eszközök beszerzése, valamint a hálózat folyamatos fejlesztése szükséges.
A közbeszerzés célja, hogy a keretmegállapodás megkötésétől számított 24 hónapig – vagy a keretösszeg kimerüléséig – biztosított legyen az egységárgyűjteményből lehívható hálózati eszközök megrendelése és szállítása.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 7.000.000,- Ft
Lásd még

Eljárás lezáráshoz szükséges tájékoztató feladása.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/192
Közzététel dátuma: 2019.10.04.
Ajánlatkérő: EMBERI ERŐFORRÁSOK MINISZTÉRIUMA
Nyertes ajánlattevő: IC Kentaur Számítástechnikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
I. EESSI Nemzeti Hozzáférési Pont (AP) és Referencia Alkalmazás (RINA) üzemeltetése (alkalmazás szerverek, adatbázis-kezelők, operációs rendszerek).
Az EESSI Nemzeti Hozzáférési Pont (AP) és Referencia Alkalmazás (RINA) szoftverek az EMMI Szervezetbiztonsági, Informatikai és Dokumentációs Főosztály által biztosított hardverkörnyezetben működnek, amelynek jelenlegi paraméterei az alábbiak:
– Hardver környezet: 3 db HPE DL580 G9 szerver, HPE MSA 2052 SAN
– Virtualizált környezet hypevisor: VmWare vSphere 6.7- Mentési környezet: Veeam Backup & Replication 9.5
– 1 db HPE DL 380 G9 szerver
A beszerzés tárgyát képező szolgáltatás:
EESSI Nemzeti Hozzáférési Pont (AP) és Referencia Alkalmazás (RINA) üzemeltetési feladata:
– A rendszer folyamatos rendelkezésre állásának a biztosítása,
– Operációs rendszer üzemeltetése: Microsoft Windows 2016, CentOS,
– Adatbázis kezelő üzemeltetése: Microsoft SQL 2016, PostgreSQL,
– Alkalmazás szerver üzemeltetése: Microsoft BizTalk 2016, Apache,
– Jogosultságkezelés,
– Hibakeresés, hibaelemzés, Level 2 service desk támogatása, Level 1 service desk támogatása,
– Biztonsági követelmények teljesülésének biztosítása és dokumentálása,
– A rendszeresen megjelenő alkalmazás verzióváltások és hibajavítások, operációs rendszeri frissítések telepítése,
– Üzemeltetési dokumentáció továbbfejlesztése, verzióváltás esetén tesztelési dokumentáció elkészítése.
II. Közreműködés a nemzeti EESSI Service Desk feladatok ellátásában
II. Opció keretében: Az EESSI change management eljárás alapján már működő rendszerek továbbfejlesztéséhez kapcsolódó, előre nem tervezhető feladatok – új üzemeltetési igény – ellátására az ajánlatkérő egyedi megrendelései alapján (mennyiségi egység: rendszergazdai óradíj, mértéke: mindösszesen maximum nettó 1.500.000,- Ft
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 22.920.000,- Ft
Lásd még
(EESSI=Electronic Exchange of Social Security Information. A szociális biztonságra vonatkozó információk elektronikus adatcseréje (EESSI); Európai Bzottság.Szerk.)

MJV SECAP-ok alapján fejlesztési tervek készítése
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/192
Beszerzés tárgya: Szolgáltatásmegrendelés
Közzététel dátuma: 2019.10.04.
Ajánlatkérő: Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány
Nyertes ajánlattevő: MVM Partner Energiakereskedelmi Zártkörűen Működő Részvénytársaság;NKM Optimum Zártkörűen Működő Részvénytársaság;MEGÉRTI Magyar Energetikai Gazdaságtervező és Értékelő Tanácsadó Iroda Korlátolt Felelősségű Társaság
“Hazai MJV-k koordinált klímavédelmi fejlesztési programja”
A hazai megyei jogú városok (MJV-k) klímavédelmi fejlesztési terveinek elkészítése, mérhető célok kitűzése az eddig elkészült SECAP és SEAP dokumentumaik átfogó összehasonlító elemzése alapján
A feladat a megyei jogú városok (MJV-k) összehangolt, egységes klímaterveinek elkészítése, melyek együttesen teljesítik az „Under2” kezdeményezés felé vállalt kötelezettségeiket.
1. részfeladat: A MJV-ok eddig elkészült SECAP és SEAP dokumentumainak átfogó összehasonlító elemzése. Meglévő SECAP, SEAP és egyéb helyi tervek, illetve hiátusok számba vétele, fő sajátosságainak összevetése a célállapottal (összehangolt, egységes MJV klíma¬tervek, melyek együttesen teljesítik az „Under2” felé vállalt kötelezettségeket)
2. részfeladat: Továbbfejlesztési lehetőségek felmérése. Továbbfejlesztés előtt álló akadályok és feloldási lehetőségek, ill. problémagazdáik azonosítása, valamint a lehetséges pénzügyi alapok rendelkezésre állásának feltárása. Elméleti, lehetséges és reális opciók,. forgatókönyvek, illetve mérhető célok kitűzése a továbbfejlesztéshez, az „Under2” kezdeményezésben vállalt célok eléréséhez.
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 12.498.000,- Ft
Lásd még
(Under2 Coalition; Wikipédia. Szerk.)

Önkéntes előzetes átláthatóságra vonatkozó hirdetmény

EÁH- SCALA licensz vásárlás és létesítmény-integr.
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/190
Közzététel dátuma: 2019.10.02.
Ajánlatkérő: Budapest Közút Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Nyertes ajánlattevő: Siemens Mobility Korlátolt Felelősségű Társaság
A beszerzés végleges összértéke (ÁFA nélkül): 40.000.000,- Ft
Lásd még

Meghiúsult közbeszerzések

Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/191
Közzététel dátuma: 2019.10.03.
Ajánlatkérő: Agrárminisztérium
Felmérés és annak alapján tanulmány készítése az alábbiak szerint:
Az ajánlattevő által elvégzendő feladat célja

  • A VIZEK projekt keretében felülvizsgálatra került a vízjogi engedélyezési eljárások eljárásrendje, jogszabályi háttere. Az elkészítendő tanulmány célja a módosult eljárások bemutatása, rendszerzése, valamint az egyszerűsítés és elektronizálás mértékének meghatározása.
  • Ezzel együtt cél annak meghatározása, hogy a termelőkre és a közreműködő egyéb szereplőkre (pl. tervezők) az érintett engedélyezési eljárások milyen hatást gyakorolnak.
  • A szakértő feladata, hogy a vízügyi engedélyezési eljárásokban szerzett termelői és tervezői gyakorlati tapasztalata révén értékelje és elemezze a VIZEK keretrendszerben megvalósult informatikai, eljárásrendi és jogi megoldások alkalmazását és azt, hogy a jogszabályi háttér megfelelő kialakítására sor került-e.

Szerződés/rész odaítélésre került: nem
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka: A közbeszerzési eljárás a Kbt. 75. § (2) bekezdés b) pontja alapján eredménytelen arra tekintettel, hogy a – Kbt. 75. § (4) bekezdésben foglaltak szerint igazolható – rendelkezésére álló anyagi fedezet összege nem elegendő a szerződés megkötéséhez az értékelés alapján legkedvezőbb ajánlatot tett ajánlattevővel. Ajánlatkérőnek a rendelkezésre álló anyagi fedezet nettó 650.000,- Ft összeggel történő kiegészítésére a KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00023 azonosító számú, Mezőgazdasági Vízhasználat Információs és Ellenőrzési Keretrendszer (VIZEK) elnevezésű projekt keretében forráshiány miatt nincs lehetősége.
Lásd még

TÁER – FÖRI IT ügyviteli rendszer karbantarás
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/191
Közzététel dátuma: 2019.10.03.
Ajánlatkérő: Fővárosi Önkormányzati Rendészeti Igazgatóság
A beszerzés tárgya Ajánlatkérő (FÖRI) ügyviteli informatikai rendszer központi elemeinek és perifériáinak üzemeltetése, karbantartása és hibaelhárítása, ezen belül a FÖRI számítógép hálózatának szerver-, szoftver szintű üzemeltetési szolgáltatása és szoftverkarbantartása, valamint a Fővárosi Ügyeleti és Információs Központ (FÜIK) kiemelt támogatása 24 hónap határozott időtartamra. Az eszközpark a központban és a telephelyeken összesen jelenleg mintegy 250 darab számítógépből (asztali számítógépek, laptopok, táblagépek), valamint különböző perifériákból (videó fal monitorok, nyomtatók, lapolvasók) tevődik össze, melyeket szerver együttes szolgál ki. A számítástechnikai felhasználók száma a központban és a külső helyszíneken jelenleg kb. 220 fő.
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
…a bontáskor ismertetett fedezet összege nettó 30.240.000 Ft a szerződés tervezett 24 hónapos időtartamára. A benyújtott ajánlatok mindegyike a rendelkezésre álló fedezetnél magasabb összegű ajánlatot tartalmazott a 24 hónapra vetítve, ezért Ajánlatkérő az eljárást az ajánlatok elbírálása és értékelése nélkül eredménytelenné nyilvánítja.
Lásd még

AK az eljárás eredménytelenítéséről döntött
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/190
Közzététel dátuma: 2019.10.02.
Ajánlatkérő: CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft.
„Kárpát-medencei gazdasági EXPO 2019”
Az ajánlattevő feladata a KÁRPÁT-EXPOrt rendezvény teljes körű kivitelezése, ajánlatkérő által megadott instrukciók alapján. Látványos, modern, átlátható, egységes, kiállítói tér kialakítása. Reprezentatív megjelenés biztosítása, kiállítói standok megfelelő színvonalú, elegáns, egyedi kivitelezése, minőségi anyaghasználat, eszközök alkalmazásával, céges arculati elemek felhasználásával.
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
x A közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették
Az eredménytelenség indoka: A „Kárpát-medencei gazdasági EXPO 2019” tárgyú közbeszerzési eljárásra vonatkozóan 31389 azonosító számon rögzített beszerzési igény saját hatáskörben történő lefolytatását a Nemzeti Kommunikációs Hivatal nem hagyta jóvá.
Lásd még

Tájékoztató az eljárás eredményéről
Közbeszerzési Értesítő száma: 2019/191
Közzététel dátuma: 2019.10.03.
Ajánlatkérő: Magyar Nemzeti Bank
Vállalkozási szerződés, a Magyar Nemzeti Bank ajánlatkérő alkalmazásfejlesztés tesztelési folyamatait támogató, automatikus tesztelést és tesztkiértékelést elvégző, modell alapú tesztelési technikát alkalmazó, a modell létrehozását automatizmusokkal támogató, akár több, egymással integrált alkalmazással végrehajtható tesztesetek automatikus ellenőrzését megvalósító, a különböző fejlesztési projektekhez kapcsolódó tesztautomatizálási feladatokat egységesen és párhuzamosan kezelő eszköz beszerzésére és a hozzá szorosan kapcsolódó tesztelési módszertan bevezetésére.Az eljárás teljes elnevezése”Az MNB automatikus tesztelést támogató rendszerének bevezetése(KBF/42/2019)”
Szerződés/rész odaítélésre került: nem
x Egyéb ok (a közbeszerzési eljárást eredménytelennek minősítették)
A közbeszerzési eljárás a Kbt.75.§ (1) bekezdés b) pontja alapján eredménytelen, tekintettel arra, hogy kizárólag érvénytelen ajánlatot nyújtottak be.
Lásd még

A bejegyzés kategóriája: gazdaság, információ röviden, informatika, közigazgatás:magyar, közigazgatási informatika
Kiemelt szavak: , , .
Közvetlen link.