Fejezetek a COVID-19-es távoktatás digitális tapasztalataiból

„…A digitális távoktatás gyors bevezetésének kényszere rapid megoldásokat követelt a köznevelési intézményektől. erre tekintettel a következő kérdésekre kerestük a választ:

1) hogyan szervezték meg az iskolák a digitális átállást?
2) milyen virtuális tantermet és milyen digitális tananyagot használnak az iskolák?
3) A számonkérést milyen felületen kívánják megszervezni?
4) mennyire voltak a pedagógusok felkészülve a digitális tanításra, és mennyire lelkesek ez iránt?
5) A tanulók szülei mennyire érzik negatív változásnak a digitális pedagógiai munkarendet?

Kutatásunkba 44 dél-alföldi iskolát vontunk be, zömmel Békés megyéből. Oktatási szinttől függetlenül 2020. március 23-án hozzávetőlegesen 80 intézménybe küldtük ki az intézményvezetőknek az online kérdőívünket, hangsúlyozva, hogy a kutatásban való részvétel opcionális. Végül csaknem egyenlő arányban küldték vissza kitöltve a mérőeszközt általános iskolák, szakgimnáziumok és gimnáziumok. A kérdőívet az iskolaigazgatók töltötték ki…”

Forrás:
Fejezetek a COVID-19-es távoktatás digitális tapasztalataiból; Gál Ferenc Főiskola; 2020. április 3.
Friss tanulmány készült a Békés megyei oktatási intézmények átállásáról; Szilágyi Viktória; behir.hu; 2020. április 10.

A bejegyzés kategóriája: közigazgatás:magyar, művelődés, szakirodalom
Kiemelt szavak: , , , , , .
Közvetlen link.