„ELTE Pedagogikum Központ – ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, 2015. május 15-16.
A konferencia célja, hogy szakmai találkozási lehetőséget biztosítson azoknak, akik az e-Learning területén oktatási, neveléstudományi, pszichológiai, gyógypedagógiai és óvodapedagógiai témakörben kutatnak, fejlesztenek, vagy éppen a hétköznapok gyakorlatában dolgoznak.
A konferencia kiemelt témakörei:
- gamifikáció (játékosítás) az oktatásban
 - IKT alapú innováció a tanulásszervezésben
 - közösségi média
 - nyílt oktatás, tanulóközösségek, MOOC
 A konferenciára a szakmai jelentkezés új kutatási eredménnyel, jó gyakorlat bemutatásával, fejlesztéssel, esettanulmánnyal történhet. A résztvevők között szívesen látjuk a kutatók mellett a közoktatás és a felsőoktatás pedagógusait, fejlesztő szakembereket, gyógypedagógusokat, akik a konferencia szakterületei iránt érdeklődnek, vagy akár ezekben a témákban önálló előadással mutatnák be eredményeiket:
- digitális állampolgárság
 - digitális nemzedék
 - digitális tudásbázisok és multimédiás tananyagok
 - esélyegyenlőség IKT eszközök támogatásával
 - interaktív táblák és szavazórendszerek, oktatástechnikai megoldások
 - konnektivizmus, hálózatelméletek az oktatásban
 - oktatás és információs társadalom
 - online tanulási környezetek, LCMS rendszerek, ePortfolió
 - tanítás és tanulás IKT támogatott osztályteremben
 - tanítást, tanulást segítő fejlesztő programok és alkalmazások
 - virtuális tanulási környezetek, kiterjesztett valóság
 - web 2.0, eLearning 2.0, “social networking”
 - webergonómia, akadálymentes online környezetek
 - webstatisztikai elemzések, adatbányászat
 …”
Forrás:
VII. Oktatás-Informatika Konferencia; ELTE