Skip to main content
művelődés

IV. Oktatás-Informatikai Konferencia

Szerző: 2012. január 15.No Comments

ELTE Pedagogikum Központ – ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar 2012. február 3-4.

A konferencia célja, hogy szakmai találkozási lehetőséget biztosítson azoknak, akik az e-Learning területén oktatási, neveléstudományi, pszichológiai, gyógypedagógiai és óvodapedagógiai témakörben kutatnak, fejlesztenek, vagy éppen a hétköznapok gyakorlatában dolgoznak.

A konferencia kiemelt témakörei:

  • online közösségi oldalak: nevelési-oktatási lehetőségek
  • virtuális oktatási környezetek
  • biztonságos internet, cyber-mobbing

A konferenciára a szakmai jelentkezés új kutatási eredménnyel, jó gyakorlat bemutatásával, fejlesztéssel, esettanulmánnyal történhet. A résztvevők között szívesen látjuk a kutatók mellett a közoktatás és a felsőoktatás pedagógusait, fejlesztő szakembereket, gyógypedagógusokat, akik a konferencia szakterületei iránt érdeklődnek, vagy akár ezekben a témákban önálló előadással mutatnák be eredményeiket:

  • digitális szubkultúrák, digitális nemzedék
  • digitális tudásbázisok és multimédiás tananyagok
  • e-Portfolió
  • esélyegyenlőség IKT eszközök támogatásával
  • interaktív táblák és szavazórendszerek, oktatástechnikai megoldások
  • konnektivizmus, hálózatelméletek az oktatásban
  • oktatás és információs társadalom, tanulás- és tudásértelmezések
  • online tanulási környezetek, LCMS rendszerek
  • tanítás és tanulás IKT támogatott osztályteremben
  • tanítást, tanulást segítő fejlesztő programok
  • virtuális tanulási környezetek
  • web 2.0, eLearning 2.0, „social networking”
  • webergonómia, akadálymentes online környezetek
  • webstatisztikák, adatbányászat

Forrás:
IV. Oktatás-Informatikai Konferencia, ELTE PPK Oktatás-Informatikai Szakcsoport