„Norvégia már régóta használ informatikai eszközöket a hatékony és az állampolgárok igényeinek megfelelő közigazgatás elérése érdekében. Most további lépéseket terveznek, a digitális eszközök nyújtotta lehetőségekre támaszkodva teljesen át szeretnék alakítani a közszektort. Azt szeretnék, hogy hatékonyabb, együttműködőbb, ügyfél- és adatközpontú legyen, jobban tudjon a változó állampolgári és üzleti szükségletekre és várakozásokra reagálni. AZ OECD jelentése a folyamatban lévő kezdeményezéseket értékeli és szakpolitikai ajánlásokat fogalmaz meg a digitális kormányzat megvalósítása érdekében.”
Forrás:
Boosting the Digital Transformation of the Public Sector. Digital Government Review of Norway; OECD Digital Government Studies; ISBN: 9789264279742 (PDF), 9789264279735 (nyomtatott); http://dx.doi.org/10.1787/9789264279742-en; 2017. szeptember 1.
A kötet elérhetőségei: * A fenti címről szabadon elérhető és olvasható – de nem letölthető és nem másolható – egyben és fejezetenként is;
* A fenti címről kiindulva az OECD iLibrary szolgáltatásra előfizetett könyvtárakban (például egyetemi könyvtárak) szabadon elérhető és letölthető pdf formátumban, egyben és fejezetenként is.