„A Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (székhely: 1027 Budapest, Csalogány utca 9-11.), mint Ajánlatkérő a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 28. § (4) bekezdésében foglaltak alapján „Interdiszciplináris megközelítésű kutatási és képzési műhelyek, programok támogatása a képző intézmények és a vállalkozások együttműködésének fejlesztésével (Interdiszciplináris program)” tárgyú, Ajánlatkérő által tervezett beszerzés tekintetében előzetes piaci konzultációt kíván lefolytatni.
1. AZ AJÁNLATKÉRŐ ADATAI:
Hivatalos név: Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
Postai cím: 1255 Budapest., Pf.: 182.
Kapcsolattartó neve: Szabó Annamária
Telefon: +36 70 660 6963
E-mail: szabo.annamaria@kifu.gov.huPiaci konzultáción résztvevők továbbá:
Hivatalos név: InTender Consulting Kft.
Postai cím: 1036 Budapest, Bécsi út 63.
Kapcsolattartó: dr. Pongor Dániel
Telefon: +36 70 505 47 34
E-mail: pongordaniel@intender.hu2. A TERVEZETT BESZERZÉS TÁRGYA:
„Interdiszciplináris megközelítésű kutatási és képzési műhelyek, programok támogatása a képző intézmények és a vállalkozások együttműködésének fejlesztésével (Interdiszciplináris program)”
Beszerzés tárgya: szolgáltatásbeszerzés
Szerződés típusa: vállalkozási szerződés
Részletes műszaki leírás elérhető: Meghívó előzetes piaci konzultáció II. fordulójára – Műszaki leírás3. KONZULTÁCIÓ PONTOS IDŐPONTJA ÉS HELYSZÍNE:
Ajánlatkérő egy fordulóból álló konzultációt tervez tartani.
A konzultáció időpontja: 2019. június 21. 09:00 óra
A konzultáció helyszíne: 1134 Budapest, Váci út 35.Felhívjuk a Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét arra, hogy Ajánlatkérő székhelyén beléptetés működik. A belépés adott esetben néhány percet igénybe vehet.
4. RÉSZVÉTELI SZÁNDÉK JELZÉSE:
Ajánlatkérő nem teszi kötelezővé a konzultáción való részvételi szándék előzetes jelzését.
A helyszínen jelenléti ív kitöltésével (és a képviselt gazdasági szereplő megjelölésével) kell majd azonosítani magukat a résztvevőknek.5. A KONZULTÁCIÓ MENETE, TÁRGYA:
Ajánlatkérő konzultálni kíván különösen:
* a műszaki leírás követelményeiről;
* az árképzés módszeréről;
* az elvégzendő feladatok időigényéről;
Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy szükség esetén a jelen pontban meghirdetett konzultáción felül további konzultációs fordulót is tartson.6. EGYÉB INFORMÁCIÓK:
* Felhívjuk a Tisztelt Gazdasági Szereplők figyelmét, hogy jelen előzetes piaci konzultáció célja ajánlatkérő beszerzésének előkészítése, a piaci lehetőségek felmérése, a minél pontosabb műszaki specifikáció tartalmi elemeinek egyértelmű kidolgozása.
* Az előzetes piaci konzultáció során tilos ajánlatot tenni.
* Felhívjuk Tisztelt Gazdasági szereplők figyelmét, hogy a találkozó ideje alatt hangfelvétel kerül rögzítésre, mellyel kapcsolatban az adatkezelési tájékoztatót a konzultáción rendelkezésre bocsátjuk. A Hangrögzítésre a minél pontosabb hivatalos jegyzőkönyv elkészítése érdekében kerül sor.
* A konzultáció minden fordulójáról jegyzőkönyv készül, amelyeket a konzultációt követően a meghívó közzétételével azonos felületen közvetlenül, térítésmentesen, elektronikusan bárki számára elérhetővé tesz Ajánlatkérő, továbbá közvetlenül is megküldi a konzultáción részt vevőknek.
* Jelen piaci konzultációt megelőzően nem került sor eredménytelen közbeszerzési eljárás lefolytatására.
Szíves részvételükre feltétlenül számítunk!Műszaki leírás:
GINOP_311_Interdiszciplináris program_Műszaki leírás.pdf”
Forrás:
Meghívó előzetes piaci konzultáció II. fordulójára – Interdiszciplináris program; Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (KIFÜ); 2019. június 6.