„ Az Elektronikus Közigazgatási Operatív Program (EKOP) keretében megvalósuló fejlesztések célja egyrészt az ügyfélkiszolgálás színvonalának emelése. Erre 2012. szeptember 15. és 2014. május 31. között 2 milliárd forintot költenek. A fejlesztés magában foglalja az adminisztratív terhek csökkentését és az egységes online, interaktív ügyfélkiszolgálás kialakítását is.
Szintén 2 milliárd forintot költenek a korábbi párhuzamos informatikai infrastruktúra konszolidációjára, hogy ezáltal egységes szolgáltatási hátteret teremtsenek az IT feladatok kiszolgálásához. Ennek a projektnek a keretében továbbfejlesztik a HR rendszert, az integrált gazdasági szervezet működéséhez igazodó gazdálkodási rendszer infrastruktúrát, valamint egységes dokumentumkezelési (iratkezelési) rendszert alakítson ki. Ez a projekt is 2014. május 31-ével záródik.
Emellett 1,5 milliárdot költenek jövő év július 31-éig az adóigazgatás rendszereinek integrációjára. Korszerűsítik a végrehajtási és az ellenőrzési rendszert is.”
Forrás:
5,5 milliárdnyi EU-s pénzből korszerűsít és konszolidál NAV; Bitport/MTI; 2013. december
Korábbi cikkeink:
EKOP-2.1.13 kódszámú, “Ügyfélkapcsolatok fejlesztése” című kiemelt projekt
EKOP-1.1.11 kódszámú, “Nemzeti Adó- és Vámhivatal – Háttér konszolidáció” című kiemelt projekt
Megjelent az adóigazgatási szakrendszerek integrációja érdekében kiírt felhívás